Επιμέλεια: Ζήσης Πανάγος
Η Curated η οποία αυτοχαρακτηρίζεται ως μια κοινότητα κρασιού που βασίζεται σε μέλη, ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε 7,2 εκατομμύρια δολάρια (5,9 εκατομμύρια £) από ιδιώτες επενδυτές.
Ο όμιλος, που ιδρύθηκε τον Μάιο του 2021, ανέφερε ότι θα χρησιμοποιήσει τα κεφάλαια για «να εξελίξει περαιτέρω την τεχνολογική πλατφόρμα, να επεκτείνει τις συνεργασίες παραγωγών πέρα από τη Γαλλία και την Ιταλία και να αυξήσει το συνολικό μερίδιο αγοράς σε ολόκληρο τον κόσμο».
Ο Alfonso de Gaetano, ιδρυτής της Crurated, είπε ότι περίπου το 50% της νέας χρηματοδότησης προήλθε από υπάρχοντες επενδυτές, μαζί με δεσμεύσεις από νέους υποστηρικτές.
Μάλιστα συνέχισε λέγοντας, ότι πολλοί από αυτούς που επενδύουν στην εταιρεία είναι ήδη πελάτες της Cruated, η οποία ειδικεύεται στην προμήθεια εκλεκτών κρασιών απευθείας από παραγωγούς και στην προσφορά τους προς πώληση μέσω διαφόρων μεθόδων στα μέλη στην ψηφιακή της πλατφόρμα.
Τα κρασιά υποστηρίζονται από τεχνολογία blockchain, για να προσφέρουν εγγυήσεις προέλευσης, τόνισε η Cruated.
Εν συνεχεία, ο όμιλος, ο οποίος διοργανώνει επίσης εκδηλώσεις για τα μέλη, είπε ότι τα μέλη του αυξήθηκαν κατά 180% το πρώτο εξάμηνο αν ήταν του δεύτερου οικονομικού έτους, έναντι της ίδιας περιόδου του πρώτου έτους, με αύξηση εσόδων 214% την ίδια περίοδο. Ενώ, ανέφερε επίσης ότι το 70% των μελών είναι κάτω των 45 ετών.
Πιο συγκεκριμένα, οι τύποι προσφοράς περιλαμβάνουν δημοπρασίες με σφραγισμένη προσφορά, αλλά ο όμιλος ξεκίνησε επίσης «κλασματικές πωλήσεις βαρελιών» το φθινόπωρο του 2022, προσφέροντας στους συλλέκτες τακτικές ευκαιρίες να αγοράζουν μερίδες κρασιών που βρίσκονται ακόμα σε βαρέλι σε μορφές της επιλογής τους και με προσαρμόσιμες ετικέτες, που προέρχονται απευθείας από παραγωγούς.
Ο De Gaetano είπε ότι η πρόωρη επιτυχία των δημοπρασιών βαρελιού είχε ξεπεράσει κατά πολύ τις αρχικές προσδοκίες εσόδων του ομίλου.
Είπε ότι οι παραγωγοί επιθυμούσαν να διαθέσουν κρασί για την πρωτοβουλία, ενώ δόθηκε επίσης η ευκαιρία στους κορυφαίους πελάτες να παρακολουθήσουν δείπνα και εκδηλώσεις οινοποιών.
Μια ευκαιρία για αγορά κρασιών μικρής παραγωγής, όπως κορυφαίες ετικέτες Βουργουνδίας, σε μεγαλύτερες μορφές φιαλών αποδείχθηκε επίσης ελκυστική για τα μέλη, είπε. «Οι παραγωγοί στην πραγματικότητα προσέφεραν μορφές που ήταν πραγματικά μοναδικές», συμπλήρωσε.
Φέτος, ο όμιλος σχεδιάζει να ξεκινήσει περισσότερες προσφορές γύρω από βαρέλια κρασιών Barolo και Τοσκάνης. Αυτή τη στιγμή συνεργάζεται με περισσότερους από 60 παραγωγούς συνολικά, με επίκεντρο τη Γαλλία και την Ιταλία. Ο αριθμός αναμένεται να παραμείνει σχετικά περιορισμένος, αλλά ο ντε Γκαετάνο είπε ότι «σίγουρα μπορεί να δείτε μερικά ακόμη σπουδαία ονόματα» από άλλες περιοχές να προστίθενται φέτος.
ΠΗΓΗ: decanter.com