Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Ο πρωταγωνιστής του NBA James Harden βάζει τρίποντο και στο κρασί

Ο σούπερ σταρ του NBA και το fashion icon συνεργάζεται με την Jam Shed Wines για να δημιουργήσουν το J-Harden x J-Shed California Cabernet.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Η ομάδα κρασιού του ΝΒΑ απέκτησε έναν άλλο μεγάλο σταρ: τον James Harden. Ο σούτινγκ γκαρντ των Philadelphia 76ers και 10 φορές All-Star του NBA ανακοίνωσε μια συνεργασία με την Jam Shed Wines για την κυκλοφορία ενός Cabernet Sauvignon και κόκκινου μείγματος Καλιφόρνια.

Ο διάσημος γενειοφόρος κάτοικος της Καλιφόρνια, 32 ετών, λέει ότι τα ομαδικά δείπνα και τα παιχνίδια με κάρτες τον βοήθησαν να γίνει λάτρης του κρασιού (Οι συμπαίκτες του Harden’s Houston Rockets περιλάμβαναν αφοσιωμένους λάτρεις του κρασιού Carmelo Anthony και Chris Paul. Λέσχη κρασιού Société du Vin). Ο Harden μάλιστα αναφέρει, ότι σκέφτεται τις επιχειρηματικές ευκαιρίες για το κρασί εδώ και μερικά χρόνια και τελικά τράβηξε το έναυσμα με το Jam Shed, μέρος του χαρτοφυλακίου κρασιών Accolade της Αυστραλίας, για να δημιουργήσει το εμπορικό σήμα J-Harden x J-Shed.

«Η J-Shed είναι μία από τις κορυφαίες μάρκες στην Ευρώπη και πιστεύω ότι μέσω αυτής της συνεργασίας, το κρασί J-Harden μπορεί να γίνει μία από τις κορυφαίες μάρκες ξεκινώντας από τις ΗΠΑ και πέραν αυτής», σημείωσε ο Harden σε πρόσφατη δήλωση του. «Είναι θέμα των ανθρώπων και η Accolade και η J-Shed έχουν απίστευτους οινοποιούς και μια ομάδα για να το κάνουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο».

«Ξεκινήσαμε να μιλάμε με την ομάδα του James πριν από περίπου ένα χρόνο», δήλωσε ο Enrique Morgan, διευθύνων σύμβουλος της Accolade για την Αμερική. «Το έργο προχώρησε εξαιρετικά γρήγορα και ο James συμμετείχε σε κάθε βήμα της διαδρομής, από την κατεύθυνση της συσκευασίας μέχρι το προφίλ του κρασιού μέχρι την τελική επιλογή του τελικού μείγματος». Η Morgan αναμένει να κυκλοφορήσει 100.000 θήκες J-Harden x J-Shed (17 $ ανά φιάλη) μέσα σε ένα χρόνο.

Η ετικέτα είναι το κεντρικό γήπεδο για τον Harden, και είναι ένα μεγάλο μέρος του πώς σχεδιάζει να ξεχωρίσει στα ράφια λιανικής. Η ετικέτα J-Harden διαθέτει την εμβληματική γενειοφόρο σιλουέτα του σε ένα έντονα χρωματισμένο λουλουδάτο μοτίβο. «Θέλω η ετικέτα μου να έχει swag και να ξεχωρίζει και θέλω να ταιριάζει με την προσωπικότητά μου, ώστε όταν την βάλετε δίπλα σε άλλα κρασιά, να σκάει ωραία», λέει το fashion icon του NBA. «Το δεύτερο στάδιο θα είναι να ερωτευτείτε και την γεύση του…».

 

ΠΗΓΗ: winespectator.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το ΥΠΑΑΤ προωθεί και υποστηρίζει μέσω προγραμμάτων και συντονισμένων δράσεων το σύνολο των αμπελουργών και των οινοποιών με στόχο να αντιμετωπισθεί η δύσκολη χρονιά...

REPORTS

Οι μικρές ποσότητες, οι premium τιμές και η γενική έλλειψη γνώσης σχετικά με την οινική κουλτούρα της χώρας συνθέτουν τις προκλήσεις του Καναδά.

REPORTS

Σε μια κρίσιμη στιγμή για τον αμπελοοινικό τομέα που βρίσκεται αντιμέτωπος με την κλιματική κρίση και την τις μεταβαλλόμενες τάσεις των καταναλωτών πραγματοποιήθηκε στις...

REPORTS

Το ιστορικό Hôtel de Paris Monte-Carlo του Μονακό για να γιορτάσει την 150ή επέτειο λειτουργίας του λανσάρει ένα κονιάκ από σπάνιες σοδειές σταφυλιών και...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η πρόοδος που έχει συντελεστεί τα τελευταία χρόνια στον εγχώριο κλάδο του κρασιού είναι δεδοµένη και αδιαµφισβήτητη, ωστόσο αυτά τα οποία µένει ακόµα να...

REPORTS

Το Οινοποιείο ∆ιαµαντάκης είναι µια σύγχρονη µονάδα παραγωγής ποιοτικών οίνων στο χωριό Κάτω Ασίτες του Ηρακλείου Κρήτης.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ο Σύλλογος Εστίασης Μεσσηνίας πραγματοποίησε το Σάββατο 13 και την Κυριακή 14 Απριλίου 2024 στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας το δεύτερο MESSINIA FORUM με τεράστια...

REPORTS

Η παραγωγή κρασιών υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνεται στις νέες τάσεις βρίσκεται στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της οινολογικής ομάδας της Kontopos - Wine Therapy, που...