Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Tα social media οδηγούν την Gen Z στη χαμηλότερη κατανάλωση αλκοόλ

Μια έκθεση που κυκλοφόρησε στις 17 Απριλίου από τη Rabobank, με συγγραφέα τον αναλυτή Bourcard Nesin, εξετάζει τη μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ μεταξύ της γενιάς Z και αμφισβητεί τις επικρατούσες αφηγήσεις στη βιομηχανία ποτών.

Η μελέτη υποστηρίζει ότι η μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ μεταξύ των Αμερικανών που γεννήθηκαν από τα μέσα της δεκαετίας του 1990 και μετά δεν οφείλεται κυρίως σε ανησυχίες για την υγεία ή σε αισθητικές προτιμήσεις που διαμορφώνονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά αντίθετα συνδέεται με διαρθρωτικές, οικονομικές και δημογραφικές αλλαγές.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η χαμηλότερη κατανάλωση αλκοόλ από τη γενιά Z είναι σε μεγάλο βαθμό θέμα σταδίου ζωής. Πολλοί σε αυτή την ομάδα δεν έχουν ακόμη φτάσει σε νόμιμη ηλικία κατανάλωσης αλκοόλ ή μόλις εισέρχονται στο εργατικό δυναμικό με περιορισμένο εισόδημα. Σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας των ΗΠΑ, ενώ οι συνολικές δαπάνες τους για αλκοόλ είναι χαμηλότερες από τις προηγούμενες γενιές στην ίδια ηλικία, το μερίδιο του εισοδήματος που διατίθεται για το αλκοόλ είναι συγκρίσιμο. Ωστόσο, τα στοιχεία δείχνουν επίσης ότι οι καταναλωτές κάτω των 30 ετών ξοδεύουν σήμερα μικρότερο μέρος των χρημάτων τους για αλκοόλ σε σύγκριση με τους νέους το 2012.

Ειδικότερα, η έκθεση αποδίδει την τάση αυτή εν μέρει στη μείωση των προσωπικών συναναστροφών. Με τα smartphones και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να κυριαρχούν στην επικοινωνία, οι νέοι συναντιούνται λιγότερο συχνά πρόσωπο με πρόσωπο. Η εξάπλωση των εφαρμογών που εντοπίζουν τις τοποθεσίες των χρηστών και ο κίνδυνος να καταγραφούν ή να φωτογραφηθούν κατά τη διάρκεια νυχτερινών εξόδων έχουν προσθέσει πίεση για πιο προσεκτική συμπεριφορά, αποθαρρύνοντας την κατανάλωση αλκοόλ από ανήλικους και υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.

Έτσι, αυτές οι αλλαγές στη συμπεριφορά συμβάλλουν στην καθυστέρηση της ηλικίας στην οποία πολλοί δοκιμάζουν για πρώτη φορά αλκοόλ, και αυτή η καθυστέρηση θα μπορούσε να διαμορφώσει τις συνήθειες κατανάλωσης μέχρι την ενηλικίωση. Αν και η χρήση αλκοόλ αναμένεται να αυξηθεί καθώς η γενιά Z μεγαλώνει, παραμένει αβέβαιο αν τα επίπεδα κατανάλωσής τους θα φτάσουν εκείνα των προηγούμενων γενεών. Τα νέα δεδομένα υποδηλώνουν ότι η επί μακρόν θεωρούμενη ομαλοποίηση της κατανάλωσης αλκοόλ μετά την ηλικία των 30 ετών μπορεί να αποδυναμώνεται.

Εν συνεχεία, οι δημογραφικές αλλαγές αποτελούν επίσης βασικό παράγοντα για την εξέλιξη του τοπίου του αλκοόλ. Η γενιά Z είναι πιο ποικιλόμορφη από τις προηγούμενες γενιές, με τις γυναίκες και τα άτομα από φυλετικές ή εθνοτικές ομάδες που τείνουν να πίνουν λιγότερο να αντιπροσωπεύουν μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού. Οι γυναίκες αποτελούν πλέον την πλειονότητα των νέων καταναλωτών αλκοόλ, αλλά πίνουν λιγότερο από τους άνδρες. Ταυτόχρονα, τα άτομα Αφροαμερικανών, Ασιατών και Λατίνων ομάδες που ιστορικά συνδέονται με χαμηλότερη χρήση αλκοόλ- αποτελούν το 50% της γενιάς Z, σε σύγκριση με μόλις 29% μεταξύ των baby boomers.

Αυτή η δημογραφική μετατόπιση δεν επηρεάζει εξίσου όλες τις κατηγορίες ποτών. Το κρασί μπορεί να αντιμετωπίσει μακροπρόθεσμες προκλήσεις λόγω των μεταβαλλόμενων καταναλωτικών προφίλ, ενώ τα οινοπνευματώδη ποτά φαίνεται να κερδίζουν έδαφος στους νεότερους καταναλωτές που δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο τμήμα.

Συνοψίζοντας, η έκθεση της Rabobank καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η κατανόηση του μέλλοντος της κατανάλωσης αλκοόλ στις ΗΠΑ απαιτεί μια βαθύτερη ανάλυση του ποιος πίνει και γιατί. Καθώς η γενιά Z ωριμάζει, οι αγορές αλκοόλ που πραγματοποιούν είναι πιθανό να αυξηθούν, αλλά οι φορείς του κλάδου θα πρέπει να προσαρμόσουν τα προϊόντα και τα μηνύματά τους για να συνδεθούν με μια πιο διαφορετική και επιφυλακτική γενιά που σχετίζεται με το αλκοόλ διαφορετικά από τους προκατόχους τη

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Οι δημογραφικές αλλαγές και οι μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες είναι μεταξύ των κύριων παραγόντων που επικαλείται η Société des Alcools du Québec για να δικαιολογήσει...

REPORTS

Η Μέγκαν Μαρκλ επεκτείνει τη σειρά προϊόντων της με την επωνυμία «As Ever» καθώς ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας «προσεγμένης» συλλογής κρασιών.

REPORTS

Με την υποστήριξη της κυβέρνησής της, η Treasury Wine Estates ποντάρει πολλά στο αυξανόμενο τμήμα των κρασιών χωρίς αλκοόλ και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ....

REPORTS

Το ξημέρωμα της Σάμου, έχει αυτό το εκπληκτικό χρώμα που λαμπυρίζει σε κάθε σταγόνα του υπέροχου σαμιώτικου ροζέ κρασιού «ΒΑΒΕΛοίνος».

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Μια νέα εξέλιξη στη γεωργική τεχνολογία προέκυψε από την Κίνα, όπου μια εταιρεία παρουσίασε ένα ρομπότ ζιζανιοκτονίας με λέιζερ που έχει σχεδιαστεί για να...

REPORTS

Στην αγορά 838.717 κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας Κτήμα Λαζαρίδη προχώρησε η Ολυμπία Συμμετοχών, με το ποσοστό της να διαμορφώνεται πλέον στο 12,70%.

REPORTS

Η αγορά των εκλεκτών οίνων εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις, με την παγκόσμια ζήτηση να παραμένει υποτονική και τις τιμές υπό πίεση.

REPORTS

Η LVMH Vins d'Exception αναδιοργανώνει την ομάδα ανώτερων στελεχών της σε όλα τα κτήματά της, με μια σειρά από ανώτερους διορισμούς, καθώς ο Mathieu...