Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τα οικονομικά προβλήματα απομακρύνουν τους νεαρούς Αμερικάνους απ το αλκοόλ

Οι Millennials και η Gen Z ηγούνται μιας στροφής προς τη μειωμένη κατανάλωση αλκοόλ, επηρεασμένοι από την ευαισθητοποίηση σε θέματα υγείας και τις οικονομικές πιέσεις.

Οι νέοι Αμερικανοί απομακρύνονται όλο και περισσότερο από το αλκοόλ, εγείροντας ερωτήματα στη βιομηχανία ποτών σχετικά με το αν η τάση αυτή είναι προσωρινή ή μόνιμη. Μια έρευνα της Gallup τόνισε ότι οι νέοι ενήλικες στις ΗΠΑ έχουν μεγαλύτερη επίγνωση των κινδύνων για την υγεία που συνδέονται με το αλκοόλ, γεγονός που τους οδηγεί στο να πίνουν λιγότερο.

Μάλιστα, ο Bill Shufelt, διευθύνων σύμβουλος της Athletic Brewery, μιας εταιρείας μη αλκοολούχων μπύρων, σημείωσε ότι οι αντιλήψεις για το αλκοόλ έχουν μετατοπιστεί περισσότερο από ό,τι αντιλαμβάνεται η βιομηχανία. Ανέφερε σε συνέδριο της UBS στη Νέα Υόρκη ότι οι μισοί Αμερικανοί εκφράζουν την επιθυμία να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ, ένα συναίσθημα ιδιαίτερα έντονο μεταξύ των millennials και της γενιάς Z. Αυτές οι νεότερες γενιές είναι πιο ενημερωμένες για τα θέματα υγείας και έχουν περισσότερες διαθέσιμες επιλογές χωρίς αλκοόλ.

Σύμφωνα με έρευνες της IWSR, μιας παγκόσμιας εταιρείας που δραστηριοποιείται στον τομέα των γνώσεων, το 2024 οι μισοί από τους millennials και το 60% της Gen Z απέφευγαν το αλκοόλ για μια εβδομάδα ή περισσότερο κατά τη διάρκεια έξι μηνών. Ο Shufelt πιστεύει ότι αυτές οι αλλαγές στην αντίληψη μόλις έχουν αρχίσει και δεν έχουν ακόμη επηρεάσει πλήρως τον κλάδο. Επεσήμανε επίσης ότι οι οικονομικές πιέσεις και οι αυξανόμενες τιμές του αλκοόλ ενδέχεται να επηρεάζουν αυτές τις τάσεις. Παρά ταύτα, ο Shufelt πιστεύει ότι οι παραδοσιακές εταιρείες αλκοόλ μπορούν ακόμη να εμπλέξουν τους καταναλωτές, καθώς το αλκοόλ αποτελεί μέρος του ανθρώπινου πολιτισμού εδώ και χιλιάδες χρόνια.

Παράλληλα, ο Lawson Whiting, διευθύνων σύμβουλος της Brown-Forman, σημείωσε ότι οι δαπάνες για αλκοόλ έχουν μειωθεί μεταξύ των νεότερων Αμερικανών, αλλά το αποδίδει περισσότερο σε οικονομικούς παράγοντες παρά σε ανησυχίες για την υγεία. Εξήγησε ότι οι νέοι ενήλικες, που συχνά μόλις έχουν βγει από το κολέγιο, αντιμετωπίζουν οικονομικούς περιορισμούς, με αποτέλεσμα να αγοράζουν λιγότερο αλκοόλ.

Τέλος, ο Michel Doukeris, Διευθύνων Σύμβουλος της Anheuser-Busch InBev, πρότεινε ότι η αλλαγή αυτή μπορεί να είναι μια προσωρινή επίδραση της πανδημίας COVID-19. Σημείωσε ότι η πανδημία αναστάτωσε τη ζωή όσων βρίσκονται τώρα σε νόμιμη ηλικία κατανάλωσης αλκοόλ. Ωστόσο, αναμένει ότι οι συμπεριφορές θα εξομαλυνθούν καθώς οι άνθρωποι φτάνουν στα μέσα της δεκαετίας των 20 ετών.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπέβαλε την Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου τις προτάσεις της στο Συμβούλιο για την υπογραφή και τη σύναψη της Συμφωνίας Εταιρικής Σχέσης ΕΕ-Mercosur...

REPORTS

Η συζήτηση για τους αμερικανικούς δασμούς στο κρασί επέστρεψε δυναμικά στις αρχές Αυγούστου, όταν επιβλήθηκε εισαγωγικός δασμός 15% σε σειρά ευρωπαϊκών ετικετών από το...

REPORTS

Το μέγεθος της αγοράς βιολογικών κρασιών στην Ευρώπη αποτιμήθηκε πέρυσι σε 9,20 δισ. δολάρια και αναμένεται να αυξηθεί με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 10,6%...

REPORTS

Η Ιταλία μπαίνει στον τρύγο του 2025 με διάχυτη αισιοδοξία. Οι πρώτες κοπές ξεκίνησαν νωρίτερα, τα σταφύλια δείχνουν υγιή και το εθνικό ισοζύγιο γέρνει...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Το επώνυμο ελληνικό κρασί αλλάζει… μονοπάτι για να μπορέσει να συναντήσει τους ολοένα και περισσότερους φίλους του στην εγχώρια αγορά, απέραντο το δυναμικό γηγενών...

REPORTS

Σύμφωνα με πληροφορίες που περιήλθαν στην ΚΕΟΣΟΕ το χρονοδιάγραμμα των επόμενων διαδικασιώνπου αφορούν το Μέτρο 23 «Έκτακτη προσωρινή στήριξη ρευστότητας στους γεωργούς που έχουν πληγεί...

REPORTS

Το Οινοποιείο Μπαραφάκα συμμετέχει και φέτος στις εκδηλώσεις των Μεγάλων Ημερών Νεμέας, το Σάββατο 6 και την Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2025, ανοίγοντας τις πόρτες...

REPORTS

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπέβαλε την Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου τις προτάσεις της στο Συμβούλιο για την υπογραφή και τη σύναψη της Συμφωνίας Εταιρικής Σχέσης ΕΕ-Mercosur...