Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τα οικονομικά προβλήματα απομακρύνουν τους νεαρούς Αμερικάνους απ το αλκοόλ

Οι Millennials και η Gen Z ηγούνται μιας στροφής προς τη μειωμένη κατανάλωση αλκοόλ, επηρεασμένοι από την ευαισθητοποίηση σε θέματα υγείας και τις οικονομικές πιέσεις.

Οι νέοι Αμερικανοί απομακρύνονται όλο και περισσότερο από το αλκοόλ, εγείροντας ερωτήματα στη βιομηχανία ποτών σχετικά με το αν η τάση αυτή είναι προσωρινή ή μόνιμη. Μια έρευνα της Gallup τόνισε ότι οι νέοι ενήλικες στις ΗΠΑ έχουν μεγαλύτερη επίγνωση των κινδύνων για την υγεία που συνδέονται με το αλκοόλ, γεγονός που τους οδηγεί στο να πίνουν λιγότερο.

Μάλιστα, ο Bill Shufelt, διευθύνων σύμβουλος της Athletic Brewery, μιας εταιρείας μη αλκοολούχων μπύρων, σημείωσε ότι οι αντιλήψεις για το αλκοόλ έχουν μετατοπιστεί περισσότερο από ό,τι αντιλαμβάνεται η βιομηχανία. Ανέφερε σε συνέδριο της UBS στη Νέα Υόρκη ότι οι μισοί Αμερικανοί εκφράζουν την επιθυμία να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ, ένα συναίσθημα ιδιαίτερα έντονο μεταξύ των millennials και της γενιάς Z. Αυτές οι νεότερες γενιές είναι πιο ενημερωμένες για τα θέματα υγείας και έχουν περισσότερες διαθέσιμες επιλογές χωρίς αλκοόλ.

Σύμφωνα με έρευνες της IWSR, μιας παγκόσμιας εταιρείας που δραστηριοποιείται στον τομέα των γνώσεων, το 2024 οι μισοί από τους millennials και το 60% της Gen Z απέφευγαν το αλκοόλ για μια εβδομάδα ή περισσότερο κατά τη διάρκεια έξι μηνών. Ο Shufelt πιστεύει ότι αυτές οι αλλαγές στην αντίληψη μόλις έχουν αρχίσει και δεν έχουν ακόμη επηρεάσει πλήρως τον κλάδο. Επεσήμανε επίσης ότι οι οικονομικές πιέσεις και οι αυξανόμενες τιμές του αλκοόλ ενδέχεται να επηρεάζουν αυτές τις τάσεις. Παρά ταύτα, ο Shufelt πιστεύει ότι οι παραδοσιακές εταιρείες αλκοόλ μπορούν ακόμη να εμπλέξουν τους καταναλωτές, καθώς το αλκοόλ αποτελεί μέρος του ανθρώπινου πολιτισμού εδώ και χιλιάδες χρόνια.

Παράλληλα, ο Lawson Whiting, διευθύνων σύμβουλος της Brown-Forman, σημείωσε ότι οι δαπάνες για αλκοόλ έχουν μειωθεί μεταξύ των νεότερων Αμερικανών, αλλά το αποδίδει περισσότερο σε οικονομικούς παράγοντες παρά σε ανησυχίες για την υγεία. Εξήγησε ότι οι νέοι ενήλικες, που συχνά μόλις έχουν βγει από το κολέγιο, αντιμετωπίζουν οικονομικούς περιορισμούς, με αποτέλεσμα να αγοράζουν λιγότερο αλκοόλ.

Τέλος, ο Michel Doukeris, Διευθύνων Σύμβουλος της Anheuser-Busch InBev, πρότεινε ότι η αλλαγή αυτή μπορεί να είναι μια προσωρινή επίδραση της πανδημίας COVID-19. Σημείωσε ότι η πανδημία αναστάτωσε τη ζωή όσων βρίσκονται τώρα σε νόμιμη ηλικία κατανάλωσης αλκοόλ. Ωστόσο, αναμένει ότι οι συμπεριφορές θα εξομαλυνθούν καθώς οι άνθρωποι φτάνουν στα μέσα της δεκαετίας των 20 ετών.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Στις 10 και 11 Ιουνίου, οι κύριες εθνικές οινικές ενώσεις της Ισπανίας, της Γαλλίας και της Ιταλίας συναντήθηκαν στην πόλη Montepulciano της Ιταλίας, στο...

REPORTS

Οι Ισπανοί οινοπαραγωγοί αντιμετωπίζουν μια δύσκολη χρονιά, καθώς οι νέοι βρετανικοί δασμοί για την περιεκτικότητα σε αλκοόλ έχουν οδηγήσει σε σημαντική μείωση των εξαγωγών...

REPORTS

Στη Γαλλία, η συζήτηση σχετικά με την άρδευση των αμπελώνων έχει ενταθεί καθώς η κλιματική αλλαγή προκαλεί πιο συχνές και έντονες ξηρασίες.

REPORTS

Οι δύο σπουδαιότερες οινικές περιοχές της Ιταλίας κυριάρχησαν στις διεθνείς πωλήσεις κρασιών υψηλής ποιότητας το 2024, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή αξία και την παγκόσμια απήχησή...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Messinia Terroirs συμμετέχει στο φεστιβάλ Οινοξένεια, ενισχύοντας μια ουσιαστική «γέφυρα» συνεργασίας ανάμεσα σε δύο εμβληματικές οινικές περιοχές της Πελοποννήσου:...

REPORTS

Μεγάλη διεθνής αναγνώριση για τα Estates Costa Lazaridi: το Οινότρια Γη Syrah- Αγιωργίτικο BIO 2021 απέσπασε Χρυσό Μετάλλιο Grand Gold Medal, καθώς και την...

REPORTS

Eκδόθηκε ο προσωρινός πίνακας κατάταξης με όλους τους αιτούντες, περιόδου 2024-2025, για ένταξη στην Παρέμβαση Π2-58.4 «Ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση οίνων και το...

REPORTS

Την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου ύψους 6 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε η Ελληνικά Οινοποιεία Α.Ε., στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ενίσχυση της κεφαλαιακής της...