Υπό το μήνυμα «Ανακαλύψτε την Γεύση του Αύριο», η ProWein προχώρησε φέτος σε ανακατανομή των χωρών εντός των 11 αιθουσών που διαθέτει, και θα αναλύσει τα φλέγοντα ζητήματα που ταλανίζουν την βιομηχανία του οίνου. Παράλληλα, στα πλαίσια της εκδήλωσης είναι προγραμματισμένες και διαλέξεις με μερικούς από τους κορυφαίους οινολόγους του χώρου.
Η φετινή ανακατανομή της ProWein
Αναφορικά με την ανακατανομή των χωρών που πραγματοποίησε η ProWein για την διοργάνωση του 2025, η Ελλάδα έχει μετακινηθεί και βρίσκεται πλέον στην αίθουσα 17 μαζί με την Αυστρία.
Η Γερμανία βρίσκεται στις αίθουσες 1 και 4, με εκπροσώπηση από όλες τις οινοπαραγωγικές περιοχές της χώρας, τον όμιλο κρασιού VDP, τον χώρο γευσιγνωσίας Mundus Vindi και ένα γαστρονομικό σαλόνι. Στις αίθουσες αυτές φιλοξενείται ακόμα μια μεγάλη ζώνη αφιερωμένη στα οργανικά κρασιά, όπου φιλοξενούνται ενώσεις παραγωγών με προτάσεις βιωσιμότητας, ενώ ο χώρος που ήταν αφιερωμένος στα μη αλκοολούχα κρασιά και τους οίνους με χαμηλή περιεκτικότητα θα διπλασιαστεί. Τέλος στην αίθουσα 4 θα υπάρξει και μια ειδική έκθεση αφιερωμένη στον σχεδιασμό των φιαλών.
Η Ιταλία, μια από τις σημαντικότερες «παίκτριες» της παγκόσμιας βιομηχανίας κρασιού βρίσκεται στις αίθουσες 15 και 16, εκπροσωπούμενη από πλήθος μικρών, αλλά και κορυφαίων εταιρειών, εκπροσωπώντας και τις 20 οινοπαραγωγικές περιοχές της γειτονικής χώρας. Στην ProWeinβρίσκεται και το Ιταλικό Πρακτορείο Εμπορίου (ΙΤΑ/ICE), που έχει ετοιμάσει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα που θα εμπεριέχει εξειδικευμένες διαλέξεις και ευκαιρίες γευσιγνωσίας.
Στην αίθουσα 10 τοποθετήθηκε η Γαλλία, η οποία παρουσιάζει ένα lounge για σαμπάνιες, μια δοκιμή των κρασιών του οργανισμού Union des Grands Crus de Bordeaux και το Γαλλικό Forum από την Business France. Στον χώρο βρίσκονται κορυφαίες εταιρείες του χώρου, όπως η Castel Freres, η Abel Bichot, η Boisset και η Gerard Bertrand, αλλά και σημαντικοί οίκοι σαμπάνιας συμπεριλαμβανομένου των Nicolas Feuillatte, Champagne Pannier, Laurent Lequart, Champagne Lallier και Champagne Mailly.
Η ανερχόμενη δύναμη του κρασιού Ισπανία εκπροσωπείται από κορυφαίους παραγωγούς όπως ο Miguel Torres, το οινοποιείο Codorniu, η εταιρεία Marques de Caceres, τον κρατικό οργανισμό ICEX και εκπροσώπους της περιοχής La Rioja.
Τέλος στην αίθουσα 12 θα βρίσκονται οι εκπρόσωποι του «νέου κόσμου» του κρασιού, όπου θα εκθέσουν τα κρασιά τους οι ΗΠΑ, η Χιλή, η Αργεντινή, η Βραζιλία, η Ουρουγουάη, η Νότια Αφρική, η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, η Ιαπωνία, η Κορέα και η Κίνα, ενώ στην αίθουσα 9 θα βρίσκονται 15 χώρες της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης.
Εφαρμογή για βέλτιστη δικτύωση
Υπενθυμίζεται ότι η ProWein είσηγαγε φέτος το «Fair Match», ένα νέο εργαλείο δικτύωσης που έχει σχεδιαστεί για την ενίσχυση των συνδέσεων μεταξύ των εμπορικών επισκεπτών και των εκθετών.
Αυτή η καινοτόμος πλατφόρμα γνωριμιών στοχεύει στον εξορθολογισμό των επισκέψεων σε εμπορικές εκθέσεις, προτείνοντας εξατομικευμένες επαφές, διευκολύνοντας τα ραντεβού και προσφέροντας μια διαισθητική λειτουργία συνομιλίας. Η ProWein θα χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά το Fair Match για να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της δικτύωσης.
Πιο συγκεκριμένα, το εργαλείο είναι προσβάσιμο μέσω της πύλης και της εφαρμογής ProWein, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να αναζητούν επιλεκτικά και να συνδέονται άμεσα. Προτείνει επαφές με βάση τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών και τις προσφορές των εκθετών, καθιστώντας την εμπειρία της εμπορικής έκθεσης πιο ικανοποιητική.
Παράλληλα, το Fair Match περιλαμβάνει λειτουργίες όπως η αποθήκευση επαφών, ο προγραμματισμός ραντεβού και η συνομιλία μέσω της εφαρμογής ProWein App. Οι χρήστες μπορούν να φιλτράρουν τις αναζητήσεις με βάση τους εκθέτες, τα προϊόντα, τους τομείς ή τους επαγγελματικούς ρόλους για να βρίσκουν σχετικές συνδέσεις.
Ο Peter Schmitz, διευθυντής της ProWein, υπογραμμίζει τη σημασία της ψηφιοποίησης στις εμπορικές εκθέσεις. Σημειώνει ότι το Fair Match επιτρέπει την επιλεκτική σύναψη επαφών, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να βρουν τους κατάλληλους επιχειρηματικούς εταίρους και προϊόντα, ενισχύοντας έτσι την αποτελεσματικότητα της επίσκεψής τους.
Εν συνεχεία, αξίζει να σημειωθεί ότι η πλατφόρμα δίνει προτεραιότητα στη φιλικότητα προς τον χρήστη, επιτρέποντας την εύκολη πρόσβαση μέσω της αυτόματης εγγραφής στον ιστότοπο της εμπορικής έκθεσης. Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν προσωπικά προφίλ για να προσδιορίσουν τα ενδιαφέροντα και τις κλαδικές τους σχέσεις, εξασφαλίζοντας βέλτιστες αντιστοιχίες δικτύωσης.
