Η αυστραλιανή πολυεθνική συνεργάστηκε με την Hello Sunshine για να λανσάρει μια νέα σειρά τριών κρασιών: ένα California Brut Sparkling Rosé (25 δολάρια ΗΠΑ), ένα Central Coast Chardonnay (20 δολάρια) και ένα Central Coast Red Blend (25 δολάρια).
Αναλυτικότερα, η Hello Sunshine είναι μια αμερικανική εταιρεία μέσων ενημέρωσης που ιδρύθηκε το 2016 από την ηθοποιό Reese Witherspoon και τον ιδρυτή της Strand Equity και διευθύνοντα εταίρο Seth Rodsky.
Τα κρασιά έκαναν το ντεμπούτο τους στις 5 Οκτωβρίου στο Λος Άντζελες, στο δεύτερο ετήσιο Shine Away event της Hello Sunshine, το οποίο θα περιλαμβάνει δύο ημέρες συζητήσεων και εργαστηρίων για γυναίκες ιδρύτριες εταιρειών.
Παράλληλα, η Hello Sunshine επικεντρώνεται στην αφήγηση ιστοριών με επίκεντρο τις γυναίκες σε ταινίες, τηλεόραση και ψηφιακές πλατφόρμες. Η TWE συμφώνησε σε συνεργασίες διάρκειας ενός έτους με την εταιρεία οργάνωσης σπιτιών The Home Edit, το Reese’s Book Club (RBC), το Hello Sunshine Collective και το podcast The Bright Side, ως μέρος αυτής της συνεργασίας.
Η Sarah Bakx, πρόεδρος της μονάδας Bold Brands της Treasury Americas, τμήμα της TWE, δήλωσε: «Είναι τιμή μας να συνεργαζόμαστε με την Hello Sunshine, που αναδεικνύει τις γυναικείες φωνές και εξασφαλίζει ότι οι ιστορίες μας ακούγονται. Το κρασί αφορά τη σύνδεση και είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για να μοιραζόμαστε ιδιαίτερες στιγμές και ιστορίες. Η γυναικεία ομάδα Drop of Sunshine συνεργάστηκε με την Hello Sunshine για να δημιουργήσει μια σειρά από ζωντανά και συναρπαστικά κρασιά που αφηγούνται ιστορίες για τα ταξίδια που μας διαμορφώνουν και γιορτάζουν τις στιγμές χαράς που βιώνουμε κατά τη διάρκεια της πορείας μας».
Τέλος, η TWE δημοσίευσε τα οικονομικά της αποτελέσματα τον Αύγουστο, παρουσιάζοντας θετική ανάπτυξη. Η εταιρεία προβλέπει λειτουργικά κέρδη μεταξύ AU$780 εκατομμυρίων (US$514,57 εκατομμύρια) και AU$810 εκατομμυρίων για το οικονομικό έτος 2025, σε σύγκριση με τα AU$658,1 εκατομμύρια που πέτυχε στους 12 μήνες μέχρι το τέλος Ιουλίου. Το καθαρό κέρδος ανήλθε στα AU$407,5 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 8% σε σχέση με το 2023.
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com