Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Δημιουργική οινοποίηση με προστασία του περιβάλλοντος από την Agrovision

Η Agrovision µε έδρα την Ιερισσό Χαλκιδικής ξεκίνησε να δραστηριοποιείται από το 2011 µε τριπλή δραστηριότητα, έχοντας υπό τη σκέπη της οινοποιείο, ελαιοτριβείο και την παραγωγή λεβάντας σε µορφή ξηρής δρόγης.

Πρόκειται για µία κατά 100% εξαγωγική εταιρεία, µε κύρια αγορά τη Γαλλία, όπου διαθέτει το 98% της παραγωγής της. Γι’ αυτόν το λόγο και σε ό,τι αφορά την οινοποίηση το µεγαλύτερο µέρος των σταφυλιών που φυτεύονται είναι διεθνείς ποικιλίες, αν και προχώρησε σε νέες φυτεύσεις ποικιλιών Ληµνιό και Βιδιανό µε στόχο την ανάδειξη του πολιτισµού της περιοχής µέσω του κρασιού και την επέκτασή της και σε άλλες αγορές του εξωτερικού.

Όπως σηµειώνει χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύµβουλος της εταιρείας, Άγγελος Ζαµάνης, «η Domaine Agrovision δεν είναι ένα απλό οινοποιείο, είναι ένα όραµα που στηρίζεται στην ποιότητα των προϊόντων του, στο σεβασµό αλλά και στη δηµιουργικότητα και στην εφευρετικότητα. Για το συγκεκριµένο οινοποιείο η παραγωγή ποιοτικών οίνων είναι το κύριο αλλά όχι το µοναδικό του µέληµα. Με την εφαρµογή των αρχών της κυκλικής οικονοµίας, έχει κατορθώσει να µειώσει το περιβαλλοντικό του αποτύπωµα και να προστατεύσει και το περιβάλλον.

Η εφαρµογή της οινολάσπης σε τρόφιµα, η χρήση παλιών βαρελιών για τη δηµιουργία τουριστικών αξιοθέατων, όπως ο θρόνος του «Ξέρξη» αλλά και βάσεων στάθµευσης ποδηλάτων, είναι λίγα µόνο από τα παραδείγµατα της έξυπνης διαχείρισης των υποπροϊόντων του οίνου. Και η δηµιουργικότητα δεν σταµατά εκεί. Η Domaine Agrovision έχει δηµιουργήσει µια επισκέψιµη υποθαλάσσια κάβα, η οποία σε συνδυασµό µε την υπεδάφια παλαίωση που εφαρµόζει µέσα στους αµπελώνες γεννά πολλές προσδοκίες. Τελευταία µάλιστα η εταιρεία, θέλοντας να αναβιώσει τον αρχαίο «Ακάνθιο Οίνο», έχει πραγµατοποιήσει και οινοποίηση µε θαλασσινό νερό και η εφευρετικότητα συνεχίζεται…».

Αύξηση παραγωγής

Το πλάνο πενταετίας προβλέπει την αύξηση της παραγωγής σε περίπου 45.000 φιάλες κυρίως με ελληνικές ποικιλίες. Οι αγορές- στόχοι εκτός από την Κύπρο, είναι η Βουλγαρία και η Ρουμανία, με την επιχείρηση να επιδιώκει να εκμεταλλευτεί το εισερχόμενο τουριστικό ρεύμα, το οποίο εφόσον βρει διαθέσιμο ένα ελληνικό κρασί στην πατρίδα του να το επιλέξει, αφού το έχει απολαύσει στην Ελλάδα.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μέχρι τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου θα παραμείνει ανοιχτή η εφαρμογή για την υποβολή δηλώσεων συγκομιδής σταφυλιών με οινοποιήσιμες ποικιλίες στο αμπέλι έτους 2025, καθώς...

REPORTS

Μια εντυπωσιακή «λευκή γάντι» επιτυχία σημείωσε στο Χονγκ Κονγκ η πρώτη δημοπρασία με κρασιά απευθείας από το κελάρι του ιστορικού οίκου Edouard Delaunay. Η...

REPORTS

Στο Μπορντό, εκεί όπου η ιστορία του κρασιού συναντά σταθερά την καλλιτεχνική έκφραση, κάθε νέα ετικέτα του Château Mouton-Rothschild λειτουργεί σαν μια μικρή αποκάλυψη....

REPORTS

Μια νέα μελέτη της FTI Consulting σκιαγραφεί μια ανησυχητική πραγματικότητα για τον νοτιοαφρικανικό αμπελώνα: μέσα σε μία δεκαετία, η χώρα χάνει καλλιεργήσιμη έκταση, οι...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Σε ένα νέα πακέτο μέτρων για στήριξη του αμπελοοινικού κλάδου συμφώνησαν την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου το Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με την Comité...

REPORTS

Τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα ενέκριναν ένα πακέτο μέτρων για τον οίνο που παρέχει εργαλεία για τη διαχείριση του παραγωγικού δυναμικού, την ενίσχυση της προώθησης...

REPORTS

Τη δυνατότητα σε συλλέκτες, οινόφιλους και επαγγελματίες να αποκτήσουν ξεχωριστές ετικέτες, που δεν συναντά κανείς εύκολα στην πρωτογενή αγορά δίνει δημοπρασία που θα πραγματοποιηθεί...

REPORTS

Με βαθμολογίες από 16 (distinguished) έως 17,5 (superior) βαθμολογήθηκαν 11 κρασιά του Οινοποιείου Λυραράκη από την Master of Wine, Julia Harding, στη σελίδα jancisrobinson.com.