Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η Fladgate Partnership των κορυφαίων οίνων Port εξαγόρασε την Ideal Drinks και επεκτείνεται σε επιτραπέζια

H Fladgate Partnership (TFP), είναι μια εταιρεία χαρτοφυλακίου, ιδιοκτήτης του εμβλημαρικού Taylor Fladgate και πολλών άλλων κορυφαίων οίκων οίνου Port που έχει επιχειρήσεις στο Πόρτο εκτός του κρασιού, στον τουρισμό και τη διανομή, ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι αγόρασε τα κτήματα και τις μάρκες της Ideal Drinks, μιας εταιρείας που ιδρύθηκε το 2010 από τον Κάρλος Ντίας.

Η συμφωνία, για την οποία δεν έχει γίνει γνωστό το οικονομικό σκέλος της, περιλαμβάνει τα απόθεμα οίνου, τις ετικέτες, οινοποιεία και σχεδόν 500 στρέμματα αμπελώνων έξω από το Douro.

Να σημειωθεί ότι ο Κάρλος Ντίας Ντίας είναι ένας επιτυχημένος Πορτογάλος επιχειρηματίας που έχτισε τον πλούτο του σε ιταλικές επιχειρήσεις μόδας και πολυτελή ρολόγια, συμπεριλαμβανομένης της ελβετικής μάρκας Roger Dubois. Πούλησε αυτή την εταιρεία πριν από 14 χρόνια και στη συνέχεια ίδρυσε την Ideal Drinks στην πατρίδα του την Πορτογαλία. Ο Ντίας επένδυσε σημαντικό χρόνο και χρήμα για να αγοράσει εξαιρετικές περιουσίες σε μερικά από τα καλύτερα terroirs στις παλαιότερες ονομασίες, δηλαδή το Vinho Verde, το Dão και το Bairrada. Η συνολική ετήσια παραγωγή είναι πάνω από 65.000 κιβώτια (12 φιαλών).

Η The Fladgate Partnership (TFP) ιδρύθηκε το 1692 από τον Taylor Fladgate, και περιλαμβάνει επίσης τα Port houses Croft, Krohn, Delaforce και Fonseca Guimaraens. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, της εταιρείας, Άντριαν Μπρίτζ, ενώ υπήρξε επανειλημμένη ζήτηση τα τελευταία χρόνια στην TFP να επεκταθεί σε επιτραπέζια κρασιά Douro, η εταιρεία εστιάζει κυρίως σε κρασιά ειδικής κατηγορίας Port και δεν θα μπορούσε να εξοικονομήσει σταφύλια από εμπλουτισμένα κρασιά για κρασιά Douro DOC . Η απόκτηση νέων κτημάτων στο Douro δεν ήταν επίσης ελκυστική.

Όπως δήλωσε ο Μπρίτζ, στο Wine Spectator όταν η Ideal Drinks βγήκε προς πώληση, η ευκαιρία δεν έπρεπε να χαθεί, παρόλο που αυτή δεν ήταν ακριβώς η πιο ευνοϊκή στιγμή, από οικονομική άποψη.

Η TFP έχει κάνει σημαντικές κινήσεις στον οινοτουρισμό πρόσφατα, συμπεριλαμβανομένης μιας επένδυσης 124 εκατομμυρίων δολαρίων για το World of Wine, ένα ολόκληρο τετράγωνο γεμάτο με έξι μουσεία, εννέα εστιατόρια, μια σχολή κρασιού και άλλα, στο Οπόρτο. Σύμφωνα με τον Μπρίτζ το κρασί είναι μια μακροπρόθεσμη επιχείρηση και ο όμιλος πρέπει να επικεντρωθεί μεταξύ των γενεών.

Μετά την εξαγορά, το τμήμα επιτραπέζιων κρασιών της TFP που δημιουργήθηκε πρόσφατα θα επικεντρωθεί στα κτήματα της Ideal Drinks, ενώ και τα 34 μέλη του προσωπικού θα ενσωματωθούν στην εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων των ομάδων οινοποίησης, με επικεφαλής τον σύμβουλο Pascal Chatonnet.

Τα κτήματα και τα οινοποία βρίσκονται διάσπαρτα. Στο Minho, η Quinta da Pedra έχει 131 στρέμματα και η Paço de Palmeira έχει 59 στρέμματα. Στο Dão, η Quinta de Bella έχει 124 στρέμματα. Στην Bairrada, η Quinta de Curia έχει 35 στρέμματα και ο Colinas de S. Lourenço έχει 138 στρέμματα. Στη συσκευασία περιλαμβάνονται και άλλα μικρότερα ακίνητα. Το Colinas de S. Lourenço είναι γνωστό για το κορυφαίο cuvée του, Principal Grande Reserva, το οποίο πωλείται για περισσότερα από 150 $ ανά μπουκάλι.

Ο Μπριτζ είπε στο Wine Spectator ότι το κύρος των εμπορικών σημάτων του ομίλου, όπως η Taylor Fladgate ή η Fonseca, καθιστά υποχρεωτικό κάθε επιτραπέζιο κρασί που παρασκευάζεται από την TFP να έχει ποιότητα παγκόσμιας κλάσης. Τόνισε ότι η TFP εξάγει το 93% της συνολικής παραγωγής της, ενώ η Ideal Drinks πουλά το 96% στην Πορτογαλία.

Άρα, κατέληξε, υπάρχει η ευκαιρία να βγουν αυτά τα κρασιά στις διεθνείς αγορές. Θα χρειαστεί κάποια ανασυσκευασία, για να γίνουν κάποιες από τις μάρκες πιο ελκυστικές στη διεθνή αγορά. «Αυτή τη στιγμή, αξιολογούμε τα πάντα και δεν έχουμε πάρει τελικές αποφάσεις», είπε ο Μπριτζ.

Θα μπορούσε ένα επιτραπέζιο κρασί από ένα από τα νέα κτήματα να διατεθεί στην αγορά ως μάρκα Taylor Fladgate;

«Η Taylor διανέμεται σε 103 χώρες σε όλο τον κόσμο και είναι γνωστή για την ποιότητα και την αριστεία», λέει ο Μπρίτζ. « Το Principal [από τον Colinas de S. Lourenço] είναι ένα εξαιρετικό κρασί, και πιστεύουμε ότι αν πουληθεί μαζί με το Taylor’s, δεν θα ήταν κάτι ανησυχητικό. Δεν λέω ότι είναι σκόπιμη στρατηγική μας, αλλά δεν θα με τρόμαζε, γιατί η ποιότητα του Principal είναι εξαιρετική».

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπήκε απλώς στον κόσμο του κρασιού· τον αναδιαμόρφωσε αθόρυβα, όπως η ζύμωση που δουλεύει στο σκοτάδι και αλλάζει τον χαρακτήρα...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Υπάρχουν συνεντεύξεις που απλώς καταγράφουν λόγια και άλλες που ξετυλίγουν μια ολόκληρη διαδρομή ζωής. Η συζήτηση με τον Χρήστο Ζαφειράκη ανήκει ξεκάθαρα στη δεύτερη...

REPORTS

Τα μη αλκοολούχα κρασιά τα γνωστά «00» κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος στην αγορά, όμως η απουσία αλκοόλ στερεί αναπόφευκτα ένα κομμάτι της πολυπλοκότητας...

REPORTS

Το γαλλικό Υπουργείο Γεωργίας ανακοίνωσε τη Δευτέρα 24 Νοεμβρίου ότι θα παράσχει στην οινοβιομηχανία πρόσθετη στήριξη ύψους 130 εκατ. ευρώ για την περαιτέρω εκρίζωση...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Στο New Hotel, ανάμεσα σε πιάτα που μιλούσαν χαμηλόφωνα και κρασιά που ήξεραν πότε να ξεδιπλωθούν, η ομάδα του Wine Trails συναντήθηκε για κάτι...

VIDEOS

Υπάρχουν συνεντεύξεις που απλώς καταγράφουν λόγια και άλλες που ξετυλίγουν μια ολόκληρη διαδρομή ζωής. Η συζήτηση με τον Χρήστο Ζαφειράκη ανήκει ξεκάθαρα στη δεύτερη...

VIDEOS

Η κάμερα ανοίγει και το οινοποιείο δεν λειτουργεί απλώς ως χώρος, αλλά ως παρακαταθήκη. Ο Χρήστος Ζαφειράκης ανοίγει τις πόρτες του οινοποιείου του και...

REPORTS

Κυκλοφορεί αυτό το Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2025, η νέα γιορταστική έκδοση The Top 50 του Wine Trails, με πλούσια θεματολογία και βάθος αναζήτησης για...