Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Το οινοποιείο Masottina στοχεύει στην premium κατηγορία Prosecco

Στη φετινή Vinitaly, ο διευθυντής μάρκετινγκ της Masottina, Federico Dal Bianco, μίλησε για την premiumization της κατηγορίας Prosecco και γιατί είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε τι θέλουν οι καταναλωτές.

Ο Dal Bianco μοιράστηκε ότι η εταιρεία με έδρα το Conegliano έκανε το ντεμπούτο της στην εκδήλωση pre-fair γευσιγνωσίας της Vinitaly: «Ήμασταν στο Opera Wine για πρώτη φορά, με το R.D.O μας. [Rive di Ogliano], αυτό είναι το high-end Prosecco μας, και υπάρχει σαφώς μεγάλη προσοχή στην παγκόσμια αγορά για το premium Prosecco».

«Εδώ συνήθως, στο Vinitaly, η Masottina παρουσιάζει το νέο της R.D.O., en primeur, όπως το 2022 σε εκδόσεις Brut και Extra Dry».

Συμπληρωματικά, τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας παραμένουν ανησυχητικά: «Η κοινοπραξία Prosecco DOC έχει τώρα τα στοιχεία για τον όγκο των εξαγωγών, τα οποία αυξάνονται γενικά, επομένως είναι σημαντικό η παγκόσμια αγορά του Prosecco να αυξηθεί. Παράλληλα, εξακολουθεί να υπάρχει μία αβεβαιότητα στον κόσμο και ορισμένα προβλήματα με τα ξηρά κρασιά, αλλά ελπίζουμε ότι μέχρι το επόμενο καλοκαίρι η κατάσταση των ξηρών προϊόντων θα είναι καλύτερη».

Ο Dal Bianco σημείωσε επίσης ότι οι καταναλωτές επιλέγουν πιο premium Prosecco: «Πουλάμε σε περισσότερες από 50 χώρες και, χάρη στο R.D.O., βλέπουμε τους ανθρώπους να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στο Conegliano Valdobbiadene και το Prosecco Superiore της Masottina, επομένως για εμάς είναι σημαντικό να αυξήστε τόσο τον όγκο όσο και την αξία».

Για τη Masottina, η Vinitaly παρουσιάζει «νέες ευκαιρίες από όλο τον κόσμο»: «Η Vinitaly γίνεται κάτι πιο επαγγελματικό για τον κλάδο του κρασιού και αυτό είναι καλό για τους παραγωγούς και όλους τους εμπλεκόμενους». Στη φετινή έκδοση, λίγο λιγότερο από το ένα τρίτο (29.600) από τους 93.000 επισκέπτες της έκθεσης ήταν διεθνείς.

Τέλος, ενώ η παρουσία του εμπορίου είναι σημαντική, ο Dal Bianco υποστήριξε ότι, προκειμένου να διασφαλιστεί η θέση της μάρκας στην εγχώρια αγορά, είναι σημαντικό να προσέχουμε το κοινό.

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού, την Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2025, η Οινοποιία Ψαρούλη φιλοξενεί μια ξεχωριστή ιδιωτική συνάντηση με τίτλο “The Messinia Terroir...

REPORTS

Ο οίκος δημοπρασιών Sotheby's ανακοίνωσε την πώληση κρασιών Château Lafite αξίας 1 εκατομμυρίου ευρώ από δύο κελάρια που ανήκουν σε ένα μέλος της οικογένειας...

REPORTS

Η τέχνη του sabrage, του ανοίγματος μιας φιάλης σαμπάνιας με σπαθί, είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια θεαματική κίνηση... είναι μια παράδοση που γεννήθηκε...

REPORTS

Η γαλλική οινοποιία βιώνει μια κρίση που αγγίζει κάθε της επίπεδο, από τους αμπελουργούς έως τους προμηθευτές και τις υπηρεσίες που την πλαισιώνουν. Οι...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Δέκα χρόνια μετά την θεμελίωση της ιδέας, η έκδοση θεσμός The Top50 του Wine Trails επιστρέφει πιο ώριμη και φιλόδοξη από ποτέ. Με ανανεωμένη...

REPORTS

Η οινοποιός Θεοδώρα Ρούβαλη τιμήθηκε με το ευρωπαϊκό βραβείο Iter Vitis, πιστοποιημένο από το Συμβούλιο της Ευρώπης, στην κατηγορία «Νέα Οινοποιός που επενδύει στη...

REPORTS

Σε ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον podcast του drink business τον περασμένο μήνα, o Aυστριακός οινοποιός Lenz Maria Moser μίλησε ανοιχτά για τις δυνατότητες του λευκού...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ευκολόπιοτη και σύνθετη, φιλική αλλά και «ψαγμένη» η Μαλαγουζιά δεν περνά ποτέ απαρατήρητη. Με προτάσεις που προέρχονται από κάθε γωνιά της Ελλάδας, όταν μπαίνει...