Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Το οινοποιείο Masottina στοχεύει στην premium κατηγορία Prosecco

Στη φετινή Vinitaly, ο διευθυντής μάρκετινγκ της Masottina, Federico Dal Bianco, μίλησε για την premiumization της κατηγορίας Prosecco και γιατί είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε τι θέλουν οι καταναλωτές.

Ο Dal Bianco μοιράστηκε ότι η εταιρεία με έδρα το Conegliano έκανε το ντεμπούτο της στην εκδήλωση pre-fair γευσιγνωσίας της Vinitaly: «Ήμασταν στο Opera Wine για πρώτη φορά, με το R.D.O μας. [Rive di Ogliano], αυτό είναι το high-end Prosecco μας, και υπάρχει σαφώς μεγάλη προσοχή στην παγκόσμια αγορά για το premium Prosecco».

«Εδώ συνήθως, στο Vinitaly, η Masottina παρουσιάζει το νέο της R.D.O., en primeur, όπως το 2022 σε εκδόσεις Brut και Extra Dry».

Συμπληρωματικά, τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας παραμένουν ανησυχητικά: «Η κοινοπραξία Prosecco DOC έχει τώρα τα στοιχεία για τον όγκο των εξαγωγών, τα οποία αυξάνονται γενικά, επομένως είναι σημαντικό η παγκόσμια αγορά του Prosecco να αυξηθεί. Παράλληλα, εξακολουθεί να υπάρχει μία αβεβαιότητα στον κόσμο και ορισμένα προβλήματα με τα ξηρά κρασιά, αλλά ελπίζουμε ότι μέχρι το επόμενο καλοκαίρι η κατάσταση των ξηρών προϊόντων θα είναι καλύτερη».

Ο Dal Bianco σημείωσε επίσης ότι οι καταναλωτές επιλέγουν πιο premium Prosecco: «Πουλάμε σε περισσότερες από 50 χώρες και, χάρη στο R.D.O., βλέπουμε τους ανθρώπους να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στο Conegliano Valdobbiadene και το Prosecco Superiore της Masottina, επομένως για εμάς είναι σημαντικό να αυξήστε τόσο τον όγκο όσο και την αξία».

Για τη Masottina, η Vinitaly παρουσιάζει «νέες ευκαιρίες από όλο τον κόσμο»: «Η Vinitaly γίνεται κάτι πιο επαγγελματικό για τον κλάδο του κρασιού και αυτό είναι καλό για τους παραγωγούς και όλους τους εμπλεκόμενους». Στη φετινή έκδοση, λίγο λιγότερο από το ένα τρίτο (29.600) από τους 93.000 επισκέπτες της έκθεσης ήταν διεθνείς.

Τέλος, ενώ η παρουσία του εμπορίου είναι σημαντική, ο Dal Bianco υποστήριξε ότι, προκειμένου να διασφαλιστεί η θέση της μάρκας στην εγχώρια αγορά, είναι σημαντικό να προσέχουμε το κοινό.

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Τον Αύγουστο, το περιοδικό Decanter δημοσίευσε τα αποτελέσματα μιας ειδικής γευστικής δοκιμής αφιερωμένης στα λευκά κρασιά των νησιών του Αιγαίου.

REPORTS

Το μέγεθος της αγοράς βιολογικών κρασιών στην Ευρώπη αποτιμήθηκε πέρυσι σε 9,20 δισ. δολάρια και αναμένεται να αυξηθεί με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 10,6%...

REPORTS

Χαμηλότερα του αναμενόμενου, δείχνει να εξελίσσεται τελικά ο φετινός τρύγος, ιδίως αν ληφθούν υπόψη οι στρεμματικές αποδόσεις που καταγράφονται στις περισσότερες αμπελουργικές ζώνες και...

REPORTS

Το ελληνικό καλοκαίρι, εκτός από ήλιο και θάλασσα, είχε και επιτυχίες - γεμάτες γεύση, άρωμα και διακρίσεις. Το Κτήμα Σεμέλη, επιστρέφει από τον διεθνή...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η φετινή οινική χρονιά στην Καλιφόρνια δεν κρίνεται από τον καιρό, αυτός στάθηκε σύμμαχος. Κρίνεται από την οικονομία, τις συνήθειες κατανάλωσης και τις αποφάσεις...

REPORTS

Η νόσος του Pierce, που προκαλείται από το βακτήριο Xylella fastidiosa, αναδεικνύεται σε ολοένα σοβαρότερη απειλή για τους αμπελώνες του πλανήτη. Νέα διεθνής έρευνα,...

REPORTS

Τον Αύγουστο, το περιοδικό Decanter δημοσίευσε τα αποτελέσματα μιας ειδικής γευστικής δοκιμής αφιερωμένης στα λευκά κρασιά των νησιών του Αιγαίου.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Στο πλαίσιο του τριετούς προγράμματος Ενημέρωσης της ΕΘΕΑΣ για την “Υπεύθυνη Κατανάλωση Οίνου και το Καθεστώς Ένωσης των Προστατευόμενων Γεωγραφικών Ενδείξεων (ΠΓΕ)”, με διακριτικό...