Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Το οινοποιείο Masottina στοχεύει στην premium κατηγορία Prosecco

Στη φετινή Vinitaly, ο διευθυντής μάρκετινγκ της Masottina, Federico Dal Bianco, μίλησε για την premiumization της κατηγορίας Prosecco και γιατί είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε τι θέλουν οι καταναλωτές.

Ο Dal Bianco μοιράστηκε ότι η εταιρεία με έδρα το Conegliano έκανε το ντεμπούτο της στην εκδήλωση pre-fair γευσιγνωσίας της Vinitaly: «Ήμασταν στο Opera Wine για πρώτη φορά, με το R.D.O μας. [Rive di Ogliano], αυτό είναι το high-end Prosecco μας, και υπάρχει σαφώς μεγάλη προσοχή στην παγκόσμια αγορά για το premium Prosecco».

«Εδώ συνήθως, στο Vinitaly, η Masottina παρουσιάζει το νέο της R.D.O., en primeur, όπως το 2022 σε εκδόσεις Brut και Extra Dry».

Συμπληρωματικά, τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας παραμένουν ανησυχητικά: «Η κοινοπραξία Prosecco DOC έχει τώρα τα στοιχεία για τον όγκο των εξαγωγών, τα οποία αυξάνονται γενικά, επομένως είναι σημαντικό η παγκόσμια αγορά του Prosecco να αυξηθεί. Παράλληλα, εξακολουθεί να υπάρχει μία αβεβαιότητα στον κόσμο και ορισμένα προβλήματα με τα ξηρά κρασιά, αλλά ελπίζουμε ότι μέχρι το επόμενο καλοκαίρι η κατάσταση των ξηρών προϊόντων θα είναι καλύτερη».

Ο Dal Bianco σημείωσε επίσης ότι οι καταναλωτές επιλέγουν πιο premium Prosecco: «Πουλάμε σε περισσότερες από 50 χώρες και, χάρη στο R.D.O., βλέπουμε τους ανθρώπους να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στο Conegliano Valdobbiadene και το Prosecco Superiore της Masottina, επομένως για εμάς είναι σημαντικό να αυξήστε τόσο τον όγκο όσο και την αξία».

Για τη Masottina, η Vinitaly παρουσιάζει «νέες ευκαιρίες από όλο τον κόσμο»: «Η Vinitaly γίνεται κάτι πιο επαγγελματικό για τον κλάδο του κρασιού και αυτό είναι καλό για τους παραγωγούς και όλους τους εμπλεκόμενους». Στη φετινή έκδοση, λίγο λιγότερο από το ένα τρίτο (29.600) από τους 93.000 επισκέπτες της έκθεσης ήταν διεθνείς.

Τέλος, ενώ η παρουσία του εμπορίου είναι σημαντική, ο Dal Bianco υποστήριξε ότι, προκειμένου να διασφαλιστεί η θέση της μάρκας στην εγχώρια αγορά, είναι σημαντικό να προσέχουμε το κοινό.

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Μέγκαν Μαρκλ επεκτείνει τη σειρά προϊόντων της με την επωνυμία «As Ever» καθώς ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας «προσεγμένης» συλλογής κρασιών.

REPORTS

Με την υποστήριξη της κυβέρνησής της, η Treasury Wine Estates ποντάρει πολλά στο αυξανόμενο τμήμα των κρασιών χωρίς αλκοόλ και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ....

REPORTS

Το ξημέρωμα της Σάμου, έχει αυτό το εκπληκτικό χρώμα που λαμπυρίζει σε κάθε σταγόνα του υπέροχου σαμιώτικου ροζέ κρασιού «ΒΑΒΕΛοίνος».

REPORTS

Οι εισαγωγές κρασιού στις Ηνωμένες Πολιτείες παρουσίασαν σημαντικές διακυμάνσεις από τον Ιανουάριο του 2020 έως τον Απρίλιο του 2025, σύμφωνα με στοιχεία της S&P...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η αγορά των εκλεκτών οίνων εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις, με την παγκόσμια ζήτηση να παραμένει υποτονική και τις τιμές υπό πίεση.

REPORTS

Οι δημογραφικές αλλαγές και οι μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες είναι μεταξύ των κύριων παραγόντων που επικαλείται η Société des Alcools du Québec για να δικαιολογήσει...

REPORTS

Διαφορετικά ζυγίζει ο αγροδιατροφικός τομέας της ΕΕ την επικείμενη συμφωνία εμπορίου της ΕΕ με το μπλοκ των χωρών της Nότιας Αμερικής, την γνωστή «Merocosur»,...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Μια αξέχαστη εμπειρία είχαν την ευκαιρία να βιώσουν όσοι επισκέφθηκαν την Κυριακή 29 Ιουνίου το ιστορικό Κτήμα Μέγα Σπήλαιο, καθώς πέρα από την μαγεία...