Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Ο οίνος των Targaryen έρχεται από την Vintage Wine Estates

Το House of the Dragon αποτελεί το πρίκουελ της διάσημης σειράς Game of Thrones, που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις 21 Αυγούστου 2022 και σε συνεργασία με την Vintage Wines Estate και την Warner Bros λανσάρουν μια επιλογή κρασιών House of the Dragon, για την προώθηση της σειράς.

του Ζήση Πανάγου

Αρχίζει η βασιλεία του Οίκου Ταργκάρυεν. Το «House of the Dragon», το πρίκουελ του «Game of Thrones», έρχεται στο HBO και το HBO Max στις 21 Αυγούστου. Βασισμένη στη σειρά «Fire & Blood» του George R.R. Martin, η οποία διαδραματίζεται 200 ​​χρόνια πριν από τα γεγονότα του Το “Game of Thrones”, αφηγείται την ιστορία του House Targaryen.

 

Μια πρόποση για την πολυαναμενόμενη σειρά House of the Dragon

Τα κρασιά της σειράς εκχυλίστηκαν και εμφιαλώθηκαν από την Seven Kingdoms Cellars, ένα τμήμα Vintage Wine Estates, η προσφορά περιλαμβάνει ένα Oregon Pinot Noir, ένα ιδιόκτητο κόκκινο μείγμα από την ονομασία Lodi στην Καλιφόρνια και ένα Cabernet Sauvignon από την Καλιφόρνια.

Τα κρασιά House of the Dragon θα είναι διαθέσιμα σε εθνικό επίπεδο σε φιάλες των 750 ml από τις 22 Ιουνίου 2022. Η προτεινόμενη τιμή λιανικής για το House of the Dragon Pinot Noir, το Red Blend και το Cabernet Sauvignon είναι 20 $ και μπορείτε να τα αγοράσετε online στη διεύθυνση www.houseofthedragonwines.com.

Συμπληρωματικά, όσον αφορά τον δημιουργό των συγκεκριμένων οίνων, η Vintage Wine Estates είναι μια οικογένεια οινοποιείων και κρασιών, της οποίας αποστολή είναι να παράγει κρασιά υψηλής ποιότητας και να παρέχει απίστευτες εμπειρίες στους πελάτες με οινοποιεία σε όλη τη Νάπα, τη Σόνομα, την Κεντρική Ακτή της Καλιφόρνια, το Όρεγκον και την πολιτεία της Ουάσιγκτον. Από την ίδρυσή της πριν από 20 χρόνια.

Η εταιρεία έχει γίνει ο 14ος μεγαλύτερος παραγωγός κρασιού στις Η.Π.Α. πουλάει περισσότερα από δύο εκατομμύρια κιβώτια ισοδύναμων εννέα λίτρων ετησίως, προκειμένου να προωθήσει με συνέπεια την ανάπτυξη, η ίδια επιμελείται, δημιουργεί, διαχειρίζεται και εμπορεύεται τις πολλές επωνυμίες και τις υπηρεσίες της σε πελάτες και τελικούς καταναλωτές μέσω μιας ισορροπημένης στρατηγικής παντός καναλιού που περιλαμβάνει συμφωνίες απευθείας προς τον καταναλωτή, χονδρική και αποκλειστική επωνυμία με εθνικούς λιανοπωλητές.

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το Κτήμα Μέγα Σπήλαιο και η Cavino S.A. ήταν το μόνο ελληνικό οινοποιείο που συμμετείχε στη διεθνή έκθεση “The Art of Drinks” στο Άμστερνταμ,...

REPORTS

Η Aston Martin και η Champagne Bollinger ανακοίνωσαν τη νέα τους παγκόσμια συνεργασία, φέρνοντας κοντά δύο εμβληματικά ονόματα της πολυτέλειας. Στο πλαίσιο αυτής της...

REPORTS

Μια νέα απειλή απλώνεται στους αμπελώνες της Ουγγαρίας: η ασθένεια Flavescence dorée, γνωστή και ως «χρυσή κίτρινη φυλλόπτωση». Ανάμεσα στις πληγείσες περιοχές βρίσκεται και...

REPORTS

Η Ελληνίδα οινολόγος και συγγραφέας Μαρία Τζίτζη σημείωσε σημαντική επιτυχία στη διεθνή σκηνή με τη βράβευσή της στα φετινά OIV Awards (International Organisation of...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Περίπου 100 χρόνια μετά της οινοποιητικής Καμπά στη Μαντινεία, το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής Μπουτάρη από τον όμιλο...

REPORTS

Δέκα χρόνια μετά την θεμελίωση της ιδέας, η έκδοση θεσμός The Top50 του Wine Trails επιστρέφει πιο ώριμη και φιλόδοξη από ποτέ. Με ανανεωμένη...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Έναν αέρα εξορθολογισμού και ανανέωσης με σεβασμό στην παράδοση και σύγχρονα εργαλεία απολαμβάνει το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Εκδόθηκε η τελική κατάταξη δικαιούχων για το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης αμπελώνων 2025-2026, όπου περιλαμβάνονται 940 ΑΦΜ, με το συνολικό ποσό που δικαιούνται να ανέρχεται στα...