Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Ο πρωταγωνιστής του NBA James Harden βάζει τρίποντο και στο κρασί

Ο σούπερ σταρ του NBA και το fashion icon συνεργάζεται με την Jam Shed Wines για να δημιουργήσουν το J-Harden x J-Shed California Cabernet.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Η ομάδα κρασιού του ΝΒΑ απέκτησε έναν άλλο μεγάλο σταρ: τον James Harden. Ο σούτινγκ γκαρντ των Philadelphia 76ers και 10 φορές All-Star του NBA ανακοίνωσε μια συνεργασία με την Jam Shed Wines για την κυκλοφορία ενός Cabernet Sauvignon και κόκκινου μείγματος Καλιφόρνια.

Ο διάσημος γενειοφόρος κάτοικος της Καλιφόρνια, 32 ετών, λέει ότι τα ομαδικά δείπνα και τα παιχνίδια με κάρτες τον βοήθησαν να γίνει λάτρης του κρασιού (Οι συμπαίκτες του Harden’s Houston Rockets περιλάμβαναν αφοσιωμένους λάτρεις του κρασιού Carmelo Anthony και Chris Paul. Λέσχη κρασιού Société du Vin). Ο Harden μάλιστα αναφέρει, ότι σκέφτεται τις επιχειρηματικές ευκαιρίες για το κρασί εδώ και μερικά χρόνια και τελικά τράβηξε το έναυσμα με το Jam Shed, μέρος του χαρτοφυλακίου κρασιών Accolade της Αυστραλίας, για να δημιουργήσει το εμπορικό σήμα J-Harden x J-Shed.

«Η J-Shed είναι μία από τις κορυφαίες μάρκες στην Ευρώπη και πιστεύω ότι μέσω αυτής της συνεργασίας, το κρασί J-Harden μπορεί να γίνει μία από τις κορυφαίες μάρκες ξεκινώντας από τις ΗΠΑ και πέραν αυτής», σημείωσε ο Harden σε πρόσφατη δήλωση του. «Είναι θέμα των ανθρώπων και η Accolade και η J-Shed έχουν απίστευτους οινοποιούς και μια ομάδα για να το κάνουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο».

«Ξεκινήσαμε να μιλάμε με την ομάδα του James πριν από περίπου ένα χρόνο», δήλωσε ο Enrique Morgan, διευθύνων σύμβουλος της Accolade για την Αμερική. «Το έργο προχώρησε εξαιρετικά γρήγορα και ο James συμμετείχε σε κάθε βήμα της διαδρομής, από την κατεύθυνση της συσκευασίας μέχρι το προφίλ του κρασιού μέχρι την τελική επιλογή του τελικού μείγματος». Η Morgan αναμένει να κυκλοφορήσει 100.000 θήκες J-Harden x J-Shed (17 $ ανά φιάλη) μέσα σε ένα χρόνο.

Η ετικέτα είναι το κεντρικό γήπεδο για τον Harden, και είναι ένα μεγάλο μέρος του πώς σχεδιάζει να ξεχωρίσει στα ράφια λιανικής. Η ετικέτα J-Harden διαθέτει την εμβληματική γενειοφόρο σιλουέτα του σε ένα έντονα χρωματισμένο λουλουδάτο μοτίβο. «Θέλω η ετικέτα μου να έχει swag και να ξεχωρίζει και θέλω να ταιριάζει με την προσωπικότητά μου, ώστε όταν την βάλετε δίπλα σε άλλα κρασιά, να σκάει ωραία», λέει το fashion icon του NBA. «Το δεύτερο στάδιο θα είναι να ερωτευτείτε και την γεύση του…».

 

ΠΗΓΗ: winespectator.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Με νέα εικόνα το ανανεωμένο Τhessaloniki Wine & Spirits Trophy πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη 13 έως 15 Φεβρουαρίου, συγκεντρώνοντας 30 καταξιωμένους γευσιγνώστες από την Ελλάδα...

REPORTS

Με τον ευφάνταστο τίτλο «The Mantinians», τα οινοποιεία της Μαντινείας έρχονται να συστηθούν συλλογικά στο οινόφιλο και όχι μόνο κοινό. Πέντε δεκαετίες και πλέον...

REPORTS

Οι «ακραίες κλιματικές συνθήκες» πέρυσι επηρέασαν τους αμπελώνες παγκοσμίως, θέτοντας εντούτοις σε «ισορροπία» τον αμπελοοινικό τομέα που αντιμετωπίζει ζητήματα υπερπροσφοράς, όπως προκύπτει από την...

REPORTS

Η θεσµοθέτηση, έστω και µε καθυστέρηση, και στην Ελλάδα, προ τριετίας περίπου, του θεσµικού πλαισίου για την κλωνική επιλογή, δίνει τη δυνατότητα στους συντελεστές...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Το 1955, η Σταυρούλα Κουράκου είχε γράψει στο «Ο οίνος, µια αιώνια θεότητα για την Ελλάδα»: «Η αµπελουργία είναι στενά δεµένη µε την κίνηση...

REPORTS

Η πρόοδος που έχει συντελεστεί τα τελευταία χρόνια στον εγχώριο κλάδο του κρασιού είναι δεδοµένη και αδιαµφισβήτητη, ωστόσο αυτά τα οποία µένει ακόµα να...

REPORTS

Το Οινοποιείο ∆ιαµαντάκης είναι µια σύγχρονη µονάδα παραγωγής ποιοτικών οίνων στο χωριό Κάτω Ασίτες του Ηρακλείου Κρήτης.

REPORTS

Μια Μαλαγουζιά που έχει δηµιουργηθεί για να εξελίσσεται στο χρόνο, διατηρώντας τη φρεσκάδα και τον γαστρονοµικό χαρακτήρα της.