Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Δημιουργική οινοποίηση με προστασία του περιβάλλοντος από την Agrovision

Η Agrovision µε έδρα την Ιερισσό Χαλκιδικής ξεκίνησε να δραστηριοποιείται από το 2011 µε τριπλή δραστηριότητα, έχοντας υπό τη σκέπη της οινοποιείο, ελαιοτριβείο και την παραγωγή λεβάντας σε µορφή ξηρής δρόγης.

Πρόκειται για µία κατά 100% εξαγωγική εταιρεία, µε κύρια αγορά τη Γαλλία, όπου διαθέτει το 98% της παραγωγής της. Γι’ αυτόν το λόγο και σε ό,τι αφορά την οινοποίηση το µεγαλύτερο µέρος των σταφυλιών που φυτεύονται είναι διεθνείς ποικιλίες, αν και προχώρησε σε νέες φυτεύσεις ποικιλιών Ληµνιό και Βιδιανό µε στόχο την ανάδειξη του πολιτισµού της περιοχής µέσω του κρασιού και την επέκτασή της και σε άλλες αγορές του εξωτερικού.

Όπως σηµειώνει χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύµβουλος της εταιρείας, Άγγελος Ζαµάνης, «η Domaine Agrovision δεν είναι ένα απλό οινοποιείο, είναι ένα όραµα που στηρίζεται στην ποιότητα των προϊόντων του, στο σεβασµό αλλά και στη δηµιουργικότητα και στην εφευρετικότητα. Για το συγκεκριµένο οινοποιείο η παραγωγή ποιοτικών οίνων είναι το κύριο αλλά όχι το µοναδικό του µέληµα. Με την εφαρµογή των αρχών της κυκλικής οικονοµίας, έχει κατορθώσει να µειώσει το περιβαλλοντικό του αποτύπωµα και να προστατεύσει και το περιβάλλον.

Η εφαρµογή της οινολάσπης σε τρόφιµα, η χρήση παλιών βαρελιών για τη δηµιουργία τουριστικών αξιοθέατων, όπως ο θρόνος του «Ξέρξη» αλλά και βάσεων στάθµευσης ποδηλάτων, είναι λίγα µόνο από τα παραδείγµατα της έξυπνης διαχείρισης των υποπροϊόντων του οίνου. Και η δηµιουργικότητα δεν σταµατά εκεί. Η Domaine Agrovision έχει δηµιουργήσει µια επισκέψιµη υποθαλάσσια κάβα, η οποία σε συνδυασµό µε την υπεδάφια παλαίωση που εφαρµόζει µέσα στους αµπελώνες γεννά πολλές προσδοκίες. Τελευταία µάλιστα η εταιρεία, θέλοντας να αναβιώσει τον αρχαίο «Ακάνθιο Οίνο», έχει πραγµατοποιήσει και οινοποίηση µε θαλασσινό νερό και η εφευρετικότητα συνεχίζεται…».

Αύξηση παραγωγής

Το πλάνο πενταετίας προβλέπει την αύξηση της παραγωγής σε περίπου 45.000 φιάλες κυρίως με ελληνικές ποικιλίες. Οι αγορές- στόχοι εκτός από την Κύπρο, είναι η Βουλγαρία και η Ρουμανία, με την επιχείρηση να επιδιώκει να εκμεταλλευτεί το εισερχόμενο τουριστικό ρεύμα, το οποίο εφόσον βρει διαθέσιμο ένα ελληνικό κρασί στην πατρίδα του να το επιλέξει, αφού το έχει απολαύσει στην Ελλάδα.

Σχετικά Άρθρα

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Μια μοναδική γευστική και ταξιδιωτική εμπειρία θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν οι φίλοι και οι φίλες του κρασιού σε όλη την Ελλάδα, συμμετέχοντας...

REPORTS

Ένας Κινέζος απατεώνας καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης πέντε ετών, αφού συνελήφθη με 786 μπουκάλια πλαστού κρασιού που έφεραν αναγνωρισμένες ετικέτες όπως το Petrus.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Συνέδριο ιδιαίτερης σημασίας για τον αμπελοοινικό κλάδο της χώρας, διοργανώνουν από κοινού ο Κλαδικός Εθνικός Αγροτικός Συνεταιρισμός Αμπελοοινικών Προϊόντων (ΚΕΟΣΟΕ) και η Εθνική Διεπαγγελματική...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Μια μοναδική οινο - γευστική ταξιδιωτική εμπειρία θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν οι φίλοι και οι φίλες του κρασιού σε όλη την Ελλάδα,...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Το 1955, η Σταυρούλα Κουράκου είχε γράψει στο «Ο οίνος, µια αιώνια θεότητα για την Ελλάδα»: «Η αµπελουργία είναι στενά δεµένη µε την κίνηση...

REPORTS

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, εφεξής, λίγο πριν από τον ετήσιο εορτασμό του θεσμού των «Ανοικτών Πορτών», στα οινοποιεία της χώρας, όσοι αγαπούν τη Γουμένισσα,...

REPORTS

∆εν έχουν συµπληρωθεί 10 χρόνια από την ηµέρα που ο Γιάννης Τσαπάρας µαζί µε τη σύζυγό του Ελεάνα Παρλαβάντζα αποφάσισαν να αφιερωθούν ολοκληρωτικά στην...

REPORTS

Με τον ευφάνταστο τίτλο «The Mantinians», τα οινοποιεία της Μαντινείας έρχονται να συστηθούν συλλογικά στο οινόφιλο και όχι μόνο κοινό. Πέντε δεκαετίες και πλέον...