Η κορυφαία φιλανθρωπική δημοπρασία κρασιού της Αμερικής ξεπέρασε τον εαυτό της το Σαββατοκύριακο, συγκεντρώνοντας 23 εκατομμύρια δολάρια για φιλανθρωπικά ιδρύματα για παιδιά. Το Χειμερινό Φεστιβάλ Κρασιού της Νάπολης (NWWF), το οποίο κατέχει σταθερά την πρώτη θέση μεταξύ των φιλανθρωπικών δημοπρασιών κρασιού τα τελευταία χρόνια, πραγματοποιήθηκε αυτοπροσώπως στις 30 Ιανουαρίου, αφού έγινε εικονικά πέρυσι. Όλα τα κονδύλια βοηθούν στην υποστήριξη των μη προνομιούχων παιδιών στην κομητεία Collier, στην Φλόριντα, μέσω του Ιδρύματος για τα παιδιά και την εκπαίδευση της Νάπολης (NCEF).
Η 22η ετήσια ζωντανή δημοπρασία πραγματοποιήθηκε στο Ritz-Carlton Golf Resort, όπου εκατοντάδες λάτρεις του κρασιού μάζεψαν τη σκηνή για να υποβάλουν προσφορές σε 43 παρτίδες με επίκεντρο τη βιωματική εμπειρία. Αρκετοί παγκοσμίου φήμης αμπελουργοί συμμετείχαν επίσης στο πλήθος, συμπεριλαμβανομένων των Piero Antinori, Olivier Krug, Veronique Boss-Drouhin και Laura Catena.
«Σε κλίμακα από το 1 έως το 10, η ενέργεια κάτω από τη σκηνή έσπασε το μέτρο», είπε η διευθύνουσα σύμβουλος του NCEF, Maria Jimenez Lara. “Αν και είχαμε λιγότερους παρευρισκόμενους και λιγότερες παρτίδες δημοπρασιών, οι παρτίδες ήταν μερικές από τις πιο ελκυστικές όλων των εποχών. Ήμασταν έκπληκτοι που σημειώσαμε ένα νέο ρεκόρ και ενθουσιαστήκαμε για το τι σημαίνει για τα παιδιά που υπηρετούμε.”
Η κορυφαία παρτίδα που σχετίζεται με το κρασί περιελάμβανε μια ιταλική εκδρομή έξι διανυκτερεύσεων για να επισκεφθείτε το κτήμα Antinori, μαζί με τρεις διπλούς μεγιστάνες του Tignanello (2011, 2015 και 2017) και τρεις μεγιστάνες του Guado al Tasso Bolgheri Superiore (2012, 2014 και 2018). Η παρτίδα πουλήθηκε σε δύο ζευγάρια για 580.000 δολάρια, στη συνέχεια διπλασιάστηκε και πουλήθηκε σε άλλα δύο ζευγάρια, για συνολικά 1,16 εκατομμύρια δολάρια.
Ένα ταξίδι στο ξενοδοχείο Blackberry Farm του Τενεσί και στο εστιατόριο που έχει βραβευτεί με Grand Award και στο Napa’s Staglin Family Vineyards πουλήθηκαν δύο φορές περισσότερο για συνολικά 1,05 εκατομμύρια δολάρια. Η παρτίδα περιελάμβανε επίσης ένα χαραγμένο μπουκάλι 3 λίτρων του 2015 Staglin Family Vineyard Cabernet Sauvignon και μια θήκη εξατομικευμένου μείγματος Cabernet.
«Το μότο της οικογένειάς μας είναι υπέροχα κρασιά για σπουδαίους σκοπούς και στόχος μας είναι να το κάνουμε πράξηε», δήλωσε η πρόεδρος της Staglin Family Vineyards, Shannon Staglin. Οι Staglins έχουν εργαστεί εκτενώς για να βοηθήσουν στην υποστήριξη της έρευνας για την υγεία του εγκεφάλου. «Από τότε που ξεκίνησε η χειμερινή δημοπρασία κρασιού της Νάπολης το 2001, συνδεθήκαμε με την αιτία και αυτό είναι το πιο σημαντικό».
Η Τοσκάνη και η Νάπα δεν ήταν οι μόνοι προορισμοί που βοήθησαν να συγκεντρωθούν μεγάλα ποσά. Μια εξαήμερη εκδρομή στην Αργεντινή στο Μπουένος Άιρες και τη Μεντόζα πωλήθηκε σε δύο ζευγάρια για 280.000 δολάρια. Η παρτίδα περιελάμβανε επίσης περισσότερα από 50 μπουκάλια με τις εμβληματικές ετικέτες της Catena Zapata, συν 12 μπουκάλια εξατομικευμένου κρασιού.
«Η παρτίδα μας προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στην Αργεντινή», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της Catena, Laura Catena. «Από τη συνάντηση με τους πιο διάσημους ντόπιους σεφ, μέχρι μια βραδιά όπερας μέχρι την εκμάθηση ταγκό έως την παρασκευή του δικού σας κρασιού, σίγουρα θα μείνει αξέχαστη στα δύο τυχερά ζευγάρια».
Από το ντεμπούτο του το 2001, το NWWF έχει συγκεντρώσει σχεδόν 245 εκατομμύρια δολάρια για το NCEF.
Πηγή: winespectator.com