Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Ξεκίνησε τη 2ετή «Οδύσσεια του Κρασιού» στην Κίνα το Κτήμα Τσέλεπος

Tη διετή «Οδύσσεια του Κρασιού» στην Κίνα, με στόχο την ενημέρωση των Κινέζων καταναλωτών για τις ελληνικές ποικιλίες και φυσικά τα Τselepos Wines ξεκίνησε το Κτήμα Τσέλεπου σε συνεργασία με το Hellas House.

Το διετές προωθητικό πρόγραμμα «Glorious Greece: A Wine Odyssey», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, περιλαμβάνει εκδηλώσεις, ψηφιακές καμπάνιες, προωθητικές ενέργειες και εκπαιδευτικές επισκέψεις στην Ελλάδα, προκειμένου να ενισχύσει τη διαθεσιμότητα, την παρουσία και τη φήμη του premium ελληνικού οίνου στην κινεζική αγορά.

Οι πρώτες εκδηλώσεις του προγράμματος

Η πρώτη εκδήλωση του προγράμματος πραγματοποιήθηκε στις 21 Ιουλίου στο «Σπίτι του Ελληνικού Πολιτισμού» (Hellas House) της Σαγκάης και ήταν ένα masterclass για σομελιέ και άλλους ειδικούς του οίνου, το οποίο ήταν αφιερωμένο στις ποικιλίες του Μοσχοφίλερου και του Αγιωργίτικου. Ακολούθησε μία ακόμα εκδήλωση γευσιγνωσίας επιλεγμένων ελληνικών κρασιών για εισαγωγείς, διανομείς και άλλους εκπροσώπους της αγοράς, ενώ στις 4 Αυγούστου θα πραγματοποιηθεί στο Hellas House, το Greek Lifestyle Gala Cocktail, μέσα από το οποίο 200 προσκεκλημένοι από όλο το φάσμα της αγοράς θα ενημερωθούν για την ποιότητα και την ποικιλία που μπορούν να προσφέρουν στον σύγχρονο καταναλωτή οι ελληνικοί οίνοι. Δύο εβδομάδες αργότερα θα πραγματοποιηθεί και ένα Greek Lifestyle Cocktail απευθυνόμενο σε δημοσιογράφους και influencers.

«Αυτό το πρότζεκτ έχει μεγάλη σημασία για την Tselepos», δήλωσε ο Γιάννης Τσέλεπος, οινοποιός και ιδρυτής της Tselepos Wines, που περιλαμβάνει το Κτήμα Τσέλεπου, το οινοποιείο Κάναβα Χρυσού Τσέλεπος στη Σαντορίνη και το Κτήμα Δρυόπη. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιτέλους ξεκινάμε την καμπάνια μας παρόλες τις αντιξοότητες που έχουμε όλοι αντιμετωπίσει τα τελευταία χρόνια. Εμείς, ως εταιρεία, έχουμε ισχυρούς δεσμούς με την Κίνα για μεγάλο χρονικό διάστημα και πιστεύουμε σθεναρά ότι η Κίνα και η ασιατική αγορά, στο σύνολό της, θα είναι η πρωταγωνίστρια στη σκηνή του οίνου για τις επόμενες δεκαετίες. Επομένως, ο κύριος στόχος μας μέσω αυτής της καμπάνιας είναι να εξοικειώσουμε τους Κινέζους λάτρεις του οίνου με τα premium ελληνικά κρασιά και τις εγχώριες ελληνικές ποικιλίες και να τους δείξουμε τα υψηλά επίπεδα ποιότητας στα οποία έχει φτάσει η ελληνική οινοποιία, μέσα από τις μάρκες υψηλής ποιότητας της Tselepos», υπογράμμισε.

Σχετικά Άρθρα

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

REPORTS

Μαντινεία, Νεµέα, Σαντορίνη και τώρα Νάουσα. Μια ιδέα που άρχισε να χτίζεται δειλά πριν από µισό αιώνα, έχει εξελιχθεί σε ακµάζουσα επιχείρηση, η οποία...

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Η Μαλαγουζιά πρωταγωνιστεί στο νέο τεύχος του Wine Trails, που κυκλοφορεί στις 11 Οκτωβρίου στα περίπτερα. Μια ποικιλία που συνεχίζει να εμπνέει οινοποιούς και...

REPORTS

Οι φόβοι για την απαγόρευση της μέτριας κατανάλωσης κρασιού υποχωρούν: το προσχέδιο του ΠΟΥ, που παρουσιάστηκε στον ΟΗΕ παρουσιάζει ένα ψήφισμα για το αλκοόλ...

REPORTS

O τουρισµός στη χώρα µας ανεβαίνει αλλά η κατανάλωση του κρασιού πέφτει. Μετά τη µείωση της ζήτησης στα κόκκινα κρασιά, το περασµένο καλοκαίρι παρατηρήθηκε...

REPORTS

Οι εξαγωγές ιταλικού κρασιού κατέγραψαν νέο ρεκόρ το 2024, αγγίζοντας τα 8,136 δισ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 5,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.