Connect with us

Αναζήτηση

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ο οικογενειακός χαρακτήρας, εργαλείο µάρκετινγκ για τα ελληνικά οινοποιεία

Με το νέο μοντέλο προώθησης των κρασιών να στρέφεται γύρω από τις μικρές, οικογενειακές και παραδοσιακές επιχειρήσεις, οι νέεοι Έλληνες σποδαστές του «Burgundy School of Wine & Spirits Business» εκπαιδεύονται και λαμβάνουν καθοδήγιση κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τις κάθε περίπτωσης.

Steve Charters και Chris McIndoe δεξιά

Κείμενο Κωνσταντίνα Πολυχρονίδου – Φωτογραφίες Γεωργία Καραμαλή

Σε ένα πρωτοπόρο για τα δεδοµένα του ελληνικού οίνου πρόγραµµα, τέσσερα οινοποιεία, το Κτήµα Σαµαρτζή, το Κτήµα Βογιατζή, το Οινοποιείο Καραµολέγκου και η Οινοποιία Μεθυµναίος, έχουν ανοίξει τις πύλες τους σε κορυφαίους σπουδαστές της «Burgundy School of Wine & Spirits Business» χτίζοντας, εδώ και ένα έτος, ένα νέο µοντέλο προώθησης των κρασιών τους, κοµµένο και ραµµένο στα µέτρα της κάθε επιχείρησης.

Σύµφωνα µε τον Γιάννη Βογιατζή, πρόεδρο του ΣΕΟ, που πρωτοστατεί σε αυτό το πρόγραµµα, «η ιδέα ήταν του Θ. Γεωργόπουλου, που ως καθηγητής στη Σχολή της Βουργουνδίας, ξεκίνησε τη συνεργασία. Προσωπικά εγώ πήγα στη Σχολή και έκανα παρουσίαση πάνω στο ελληνικό κρασί και σήµερα οι φοιτητές της κάνουν διεξοδική µελέτη πάνω στα οινοποιεία. Επιθυµούµε να συνεχιστεί η συνεργασία και µε άλλα οινοποιεία-µέλη». Περισσότερες λεπτοµέρειες για το πρόγραµµα έγιναν γνωστές σε ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε στο Οινοποιείο Παπαγιαννάκου το απόγευµα της ∆ευτέρας 7 Ιουνίου από τον ΣΕΟ, µε αφορµή την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου της αποκλειστικής συνεργασίας. Όπως αναφέρθηκε, στόχος των 14 κορυφαίων σπουδαστών της «Burgundy School of Wine & Spirits Business», που προέρχονται από 7 διαφορετικές χώρες (ΗΠΑ, Καναδάς, Κίνα, Γαλλία, Ιταλία, Ρωσία), ήταν να διαµορφωθούν και εν συνεχεία να υλοποιηθούν εις βάθος µελέτες (case studies) προώθησης και µάρκετινγκ για το κάθε οινοποιείο ξεχωριστά, µε βάση τις σύγχρονες πρακτικές που αναπτύσσονται από τη Σχολή της Βουργουνδίας. Αν και δεν αποκαλύφθηκαν µε ακρίβεια τα πλάνα που αναπτύσσονται στα οινοποιεία, η συζήτηση έδωσε στοιχεία που µαρτυρούν την κατεύθυνση που ακολουθούν οι σπουδαστές από τη Βουργουνδία, η οποία έγκειται στον οικογενειακό χαρακτήρα των οινοποιείων. Όπως µάλιστα ανέφερε  ο Chris McIndoe, σύµβουλος µε διεθνή εµπειρία και µέλος του ακαδηµαϊκού προσωπικού της Σχολής, υπό την καθοδήγηση του οποίου οι σπουδαστές πραγµατοποίησαν τις µελέτες, αυτό που του τραβάει την προσοχή στην Ελλάδα είναι η παρουσία µικρών οικογενειακών οινοποιείων, κάτι που ξεχωρίζει σε σχέση µε την αγορά του εξωτερικού.

all pages_optimized (9)

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε το πράσινο φως σε μια γαλλική πρωτοβουλία ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ, που αποσκοπεί στη στήριξη των εξαγωγών οίνου και αλκοολούχων...

REPORTS

Το νέο βιολογικό λευκό κρασί La Grande Bleue, του κτήματος Gerard Bertrand προέρχεται από τους αµπελώνες IGP Méditerranée, και αποτελεί µια πραγµατική αντανάκλαση του...

REPORTS

Ο Prosecco έχει γίνει ένας από τους πιο αναγνωρισμένους αφρώδεις οίνους της Ιταλίας, κερδίζοντας έδαφος στις διεθνείς αγορές και ξεπερνώντας ακόμη και τη σαμπάνια...

REPORTS

Ψηφίστηκε, αλλά δεν έχει ακόμη εφαρμοστεί: τα κεφάλαια που διατέθηκαν για την αναδιάρθρωση των οινοποιητικών συνεταιρισμών δεν έχουν ακόμη εκταμιευτεί και θα πρέπει να...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η ετικέτα «Μπλε Τρακτέρ» από το Κτήμα Κυρ-Γιάννη είναι ο πρωταγωνιστής της πρώτης καμπάνιας βιωσιμότητας στο ελληνικό κρασί. Μέσω της καμπάνιας αυτής το γνωστό...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Σε εξέλιξη βρίσκεται η δεύτερη πτήση του εντόμου της ευδεμίδας στους νομούς Ηρακλείου-Λασιθίου, με το Περιφερειακό Κέντρο Προστασίας Φυτών Ποιοτικού και Φυτοϋγειονομικού Ελέγχου Ηρακλείου...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Φεστιβάλ “Οινοξένεια” κλείνει φέτος 12 χρόνια παρουσίας στα πολιτιστικά δρώμενα της Ελλάδας, έχοντας καταφέρει να καταξιωθεί σε ένα αγαπημένο θεσμό που προωθεί και...

REPORTS

Στα 45,6 δισ. ευρώ ακολουθώντας διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης ανήλθε η αξία του παγκόσμιου οινοτουρισμού το 2024 σύμφωνα με νέα έρευνα. Βασικός παράγοντας αυτής της...