Έχοντας προβεί σε μια δραστική αναθεώρηση των απαιτήσεών της σε σταφύλια, η Vinarchy βάζει στο πλάνο της να αποσύρει περίπου 60 μάρκες, περίπου το 40% του χαρτοφυλακίου της, μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Ο Danny Celoni, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Vinarchy, λέει ότι η εταιρεία έχει πάρα πολλές μάρκες και πρέπει να επικεντρώσει τις προσπάθειές της στις τρεις μάρκες με την μεγαλύτερη παγκόσμια εμβέλεια: Hardys, Jacob’s Creek και Campo Viejo.
Μια στρατηγική στροφή προς τους νεότερους καταναλωτές
Επιπλέον, η Vinarchy σχεδιάζει μια σοβαρή προσπάθεια να αξιοποιήσει μια νέα γενιά καταναλωτών, στρεφόμενη σε μικρότερα μπουκάλια, για να προσελκύσει πελάτες που είναι πιο επιλεκτικοί και πίνουν λιγότερο. Αυτό το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει την κυκλοφορία μίνι μπουκαλιών, ενός ροζέ με δροσερή γεύση και ενός Sauvignon Blanc μεσαίας έντασης, αποστασιοποιώντας περαιτέρω τον χαρακτηρισμό των αυστραλιανών κρασιών ως κρασιών με υψηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω νέων συσκευασιών, ανανεωμένων καμπανιών μάρκετινγκ και νέων, ελαφρύτερων ποικιλιών κρασιών και σπρίτζερ με χαμηλότερο αλκοόλ.
Η νέα διαφημιστική ώθηση της εταιρείας ξεκινά με την κεντρική χορηγία του Australian Tennis Open στη Μελβούρνη τον Ιανουάριο.
























