Με έδρα το Dundee του Όρεγκον, και βασικό άξονα την αγνότητα του προϊόντος, η IBG χρησιμοποιεί την επιστήμη για να λύσει προβλήματα που αντιμετωπίζουν οινόφιλο κοινό και παραγωγοί.
O Walker, έχει το όραμα ενός καλύτερου κόσμου, ενός περιβάλλοντος πιο αγνού από τη μορφή που τον γνώρισε, ενώ για να το πετύχει, εφαρμόζει πρακτικές με αυστηρά πρότυπα και πιστοποιήσεις όπως το Clean Label Project.
Όσο ο καταναλωτής ζητά την καθαρότητα του προϊόντος τόσο περισσότερο η IBG εξειδικεύεται πάνω σε αυτή, με την Εκτελεστική Διευθύντρια του Clean Label Project, Jackie Bowen, να δηλώνει ότι η παραγωγή τους όχι μόνο έχει πιστοποιηθεί, αλλά είναι και από τα καλύτερα του κλάδου.
«Το γεγονός ότι έχουμε κερδίσει το βραβείο αγνότητας για σχεδόν κάθε προϊόν που παράγουμε είναι ένας τρόπος για να πούμε στους καταναλωτές μας «κάναμε τη δέουσα επιμέλεια ώστε να ξέρετε τι ακριβώς είναι μέσα ή σε τι πρέπει να πούμε «όχι» στα προϊόντα μας».
Με μια μακρά εξέλιξη στον κλάδο της γεωργίας στις ΗΠΑ, ξεκινώντας από συμβατικές πρακτικές με χημικά σκευάσματα , πλέον ο έλεγχος που ασκείται είναι πολύ εκτεταμένος και αυστηρός, ώστε η γεωργία να μην αποτελεί μια παραπάνω πληγή για το οικοσύστημα, αλλά μια θεραπευτική συνθήκη. Η εταιρία ξεκίνησε από το μηδέν, χωρίς να διαθέτουν καλλιέργειες αμπελιών, προμηθεύονταν χύδην προϊόν από την αγορά, ενώ σήμερα, έχουν φτάσει σε ένα αξιόλογο σημείο, που καλλιεργούν το 90% των σταφυλιών από τα οποία παράγεται το κρασί τους.
Ο κλάδος του κρασιού είναι πλέον μια περιβαλλοντικά υπεύθυνη βιομηχανία
Επειδή ακριβώς το φαγητό και το ποτό καταλαμβάνει ένα σημαντικό μέρος της ζωής των ανθρώπων, υπάρχει πολλής κόσμος, τόσο καταναλωτές, όσο και οινοποιεία, που είναι διατεθειμένος να μετατρέψει το κρασί σε «κέντρο περιβαλλοντικής διαχείρισης». Γι’ αυτό και γίνεται προσπάθεια από πολλές μεριές που στρέφονται στα βιολογικά και τις βιώσιμες πρακτικές.
Η εταιρία συνεργάζεται επίσης με την Xerces Society for Invertebrate Conservation. Το όνομα της εταιρίας Xerces, προέρχεται από ένα είδος πεταλούδας που πρόσφατα εξαφανίστηκε από
τη Βόρεια Αμερική, πιθανότατα από σκευάσματα νεονικοτινοειδών. Ύστερα από έρευνα που εφαρμόστηκε σε κρασιά Αμερικής , στο 80% βρέθηκαν ίχνη της ουσίας αυτής. «Κατά κάποιο τρόπο πιστεύω ότι είναι δίκαιο να πούμε ότι η βιομηχανία κρασιού συνέβαλε παρακμή και την εξαφάνιση της πεταλούδας Xerces», υποστήριξε ο Walker. Η παρατήρηση αυτή αποτέλεσε έναυσμα για την έναρξη της συνεργασίας με την XSIC.
Σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά , είναι οι καταναλωτές διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για ένα «υπεύθυνο» προϊόν
Η καθαρότητα των προϊόντων είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες αγοράς, ιδιαίτερα στους νεότερους καταναλωτές. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν όρια στο τι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν οι καταναλωτές, αλλά συνήθως προσαρμόζεται στις ανάγκες των καταναλωτών, οπότε όσο εκείνοι επενδύουν σε αυτές τις ποιότητες, τόσο και οι αντίστοιχες εταιρίες αναπτύσσονται. Το κοινό αρχίζει να ανησυχεί όλο και περισσότερο για την κλιματική αλλαγή και το ανθρώπινο αποτύπωμα
Από αυτή την άποψη, η φιλοσοφία του Walker μπορεί να αποδώσει μακροπρόθεσμα. Αλλά από την άλλη πλευρά, καθώς οι προϋπολογισμοί των καταναλωτών πλήττονται συνεχώς από τον αυξανόμενο πληθωρισμό, υπάρχει σίγουρα αμφιβολία για το αν θα υπάρχουν αρκετά εφεδρικά μετρητά στο τέλος της εβδομάδας ή του μήνα για να πληρώσετε λίγο περισσότερο για ένα προϊόν IBG. Όπως είπε ο ίδιος ο Walker – η όρεξη από τους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερα υπάρχει, αλλά έχει και τα όριά της. Για το λόγο αυτό, διασφαλίζουμε ότι όλα τα προϊόντα μας παρέχουν ποιότητα σε εξαιρετική αξία.
Είναι, ωστόσο, δύσκολο να δούμε κάποια άλλη κατάσταση να εκτυλίσσεται εκτός από αυτή που περιλαμβάνει όλους τους μεγάλους παραγωγούς κρασιού που υποστηρίζουν υπεύθυνες διαδικασίες καλλιέργειας και παραγωγής. Έχοντας αυτό κατά νου, η σημαντική δουλειά που κάνει η IBG δεν είναι μόνο αξιοθαύμαστη, αλλά μάλλον έχει και καλό επιχειρηματικό νόημα.
Πηγή: NewFoodMagazine.com