Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Κορεσμός στα λιμάνια,μεγάλοι χρόνοι παράδοσης και υψηλές τιμές στις ΗΠΑ

Από την άφιξη της πανδημίας της Covid 19, όλοι οι κρίκοι της αμερικανικής αλυσίδας logistics έχουν συμβάλλει αρνητικά σε μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης και υψηλότερες τιμές σε όλα τα στάδια διανομής κρασιού.

Η πρόβλεψη είναι η λέξη κλειδί για την αποφυγή διαταραχών στον εφοδιασμό των παραγωγών που εξάγουν τα κρασιά τους στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Με την ευκαιρία της εμπορικής έκθεσης Prowein, η MaryAnn Pisani, σύμβουλος της MHW Ltd, και ο Steve Melchiskey της εισαγωγικής εταιρείας USA Wine West LLC, παρουσίασαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι φορείς κατά την εισαγωγή κρασιών στις Ηνωμένες Πολιτείες. «Θα ήθελα καταρχάς να σας υπενθυμίσω ότι αν αντιμετωπίζουμε τέτοιες δυσκολίες, είναι κυρίως επειδή η ζήτηση δεν έχει αποδυναμωθεί, το αντίθετο, επειδή οι πωλήσεις κρασιού αυξάνονται στις Ηνωμένες Πολιτείες», διευκρινίζει η MaryAnn Pisani.

Ωστόσο, ήταν πράγματι μια «πραγματική καταιγίδα» για τον αμερικανικό κλάδο μεταφορών αυτό που ξεκίνησε η κρίση της Covid. «Η κατασκευή εμπορευματοκιβωτίων σταμάτησε, εγκλωβισμένοι υπάλληλοι, καραντίνες, απόφραξη της διώρυγας του Σουέζ από φορτηγό πλοίο… πρόκειται για επίδραση χιονοστιβάδας λόγω διαφόρων αλληλένδετων παραγόντων. Κάθε κρίκος της αλυσίδας έχει επιβραδυνθεί, προκαλώντας αυτή τη μεγάλη κρίση», συνεχίζει η MaryAnn Pisani.

Για την σύμβουλο, μία από τις άμεσες επιπτώσεις αυτής της κρίσης logistics ήταν η γενική αύξηση των τιμών των υπηρεσιών που σχετίζονται με τις εμπορευματικές μεταφορές. «Σε αυτό προστέθηκαν πρόσθετες αυξήσεις που συνδέονται με τις επείγουσες ανάγκες των εισαγωγέων, οι οποίοι αναγκάστηκαν να πληρώσουν περισσότερα για να αντιμετωπιστεί η παράδοσή τους ως προτεραιότητα», εξηγεί. Έκτοτε, αυτές οι εξαιρετικές αυξήσεις έχουν ακόμη και ομαλοποιηθεί. Να μην αναφέρουμε επίσης και την επιμήκυνση του χρόνου διάθεσης των εμπορευμάτων.

«Ενώ όλα τα λιμάνια στη δυτική πλευρά βρέθηκαν γρήγορα κορεσμένα, με καθυστερήσεις αρκετών εβδομάδων, ορισμένοι έστειλαν τα πλοία τους στα λιμάνια της ανατολικής ακτής. Συνέπεια: τα ίδια φαινόμενα κορεσμού έχουν αναφερθεί και εκεί», συνεχίζει η σύμβουλος. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Maersk υποστήριξε μάλιστα ότι το 12% των καθυστερήσεων στις μεταφορές οφείλονται άμεσα σε καθυστερήσεις στα ίδια τα λιμάνια.

Πηγή: ΚΕΟΣΟΕ

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η διάσωση της ελληνικής αμπελουργίας  ήταν το θέμα που βρέθηκε στο επίκεντρο της πρώτης  συνάντησης , του νεοεκλεγέντα Προέδρου του ΣΕΟ κ. Στέλιου Μπουτάρη....

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Αισιόδοξη είναι η εικόνα της παραγωγής στους αµπελώνες σε όλη τη χώρα, καθώς, όπως παρατηρούµε από τους επιτόπιους ελέγχους στα αµπέλια, η παραγωγή είναι...

REPORTS

Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Δημοκρατία της Μολδαβίας θα φιλοξενήσει το Παγκόσμιο Συνέδριο Αμπέλου και Οίνου, ένα σημαντικό γεγονός για την παγκόσμια...

REPORTS

Τα αποτελέσματα του 2025 International Wine Challenge, τα οποία ανακοινώθηκαν αυτόν τον μήνα στο Λονδίνο, σηματοδοτούν μια αξιοσημείωτη μεταβολή στην παγκόσμια βιομηχανία κρασιού.

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Μαντινεία, Νεµέα, Σαντορίνη και τώρα Νάουσα. Μια ιδέα που άρχισε να χτίζεται δειλά πριν από µισό αιώνα, έχει εξελιχθεί σε ακµάζουσα επιχείρηση, η οποία...

REPORTS

Η διάσωση της ελληνικής αμπελουργίας  ήταν το θέμα που βρέθηκε στο επίκεντρο της πρώτης  συνάντησης , του νεοεκλεγέντα Προέδρου του ΣΕΟ κ. Στέλιου Μπουτάρη....

REPORTS

Η Μεσσηνία γιορτάζει τον οίνο την ιστορία και τις προοπτικές των χαρισματικών terroirs στο 3ο Messinia Terroirs Wine Festival.

REPORTS

Ενώ οι δυνατότητες για συνολική αύξηση των πωλήσεων κρασιού στην Κίνα παραμένουν μέτριες, μια νέα έκθεση της ProWine αναδεικνύει τα λευκά κρασιά ως ένα πολλά υποσχόμενο...