του Ζήση Πανάγου
Αρχικά, το Dry January ξεκίνησε ως μία καμπάνια για την παγκόσμια υγεία, που είχε ως πρωταρχικό μέλημα την αποστασιοποίηση των ανθρώπων από κρασί και οποιοδήποτε άλλο είδος αλκοολούχου ποτού για όλο τον Ιανουάριο μήνα.
Βέβαια, η αποστασιοποίηση αυτή με δυσκολία θα καταφέρει να επιτευχθεί την φετινή χρονιά, καθώς μία νέα δημοσκόπηση, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 2.000 άνθρωποι, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι περίπου μόνο το 78% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν θα συμμετάσχει στον ξηρό Ιανουάριο, και μόλις το 22% απάντησε ότι θα συμμετάσχει.
Ωστόσο, μια άλλη έρευνα της Morning Consult διαπίστωσε ότι, μεταξύ εκείνων που είπαν ότι θα απέχουν από το αλκοόλ τον Ιανουάριο, τα αντιληπτά οφέλη για την υγεία ήταν ο κινητήριος παράγοντας για περίπου το 91% των ερωτηθέντων.
Είναι ενδιαφέρον ότι φέτος τα άτομα επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν ότι «στεγνώνουν» τον Ιανουάριο, με σχεδόν τους μισούς ερωτηθέντες στην έρευνα του Morning Consults να λένε ότι σχεδίαζαν να μετριάσουν το ποτό τους αντί να το κόψουν εντελώς.
Και πάλι, η δημοσκόπησή μας βρήκε κοινό έδαφος μεταξύ των σχολιαστών που ήθελαν να προωθήσουν τη μετριοπάθεια και όχι την αποχή.
Επιπλέον, αυτό που είναι σίγουρο, είναι ότι για όσους θέλουν να μετριάσουν ή να απέχουν από την κατανάλωση αλκοόλ, υπάρχουν περισσότερες από ποτέ επιλογές χωρίς ή με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ.
Αυτό αποδεικνύεται εξάλλου και από το γεγονός ότι, μόλις αυτόν τον μήνα, η BrewDog και η Corona ανακοίνωσαν νέες μπύρες χωρίς αλκοόλ, ενώ η Katy Perry κυκλοφόρησε τη δική της σειρά απεριτίφ χωρίς αλκοόλ, με το όνομα De Soi.
Πηγή: thedrinksbusiness.com