Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τα οικονομικά προβλήματα απομακρύνουν τους νεαρούς Αμερικάνους απ το αλκοόλ

Οι Millennials και η Gen Z ηγούνται μιας στροφής προς τη μειωμένη κατανάλωση αλκοόλ, επηρεασμένοι από την ευαισθητοποίηση σε θέματα υγείας και τις οικονομικές πιέσεις.

Οι νέοι Αμερικανοί απομακρύνονται όλο και περισσότερο από το αλκοόλ, εγείροντας ερωτήματα στη βιομηχανία ποτών σχετικά με το αν η τάση αυτή είναι προσωρινή ή μόνιμη. Μια έρευνα της Gallup τόνισε ότι οι νέοι ενήλικες στις ΗΠΑ έχουν μεγαλύτερη επίγνωση των κινδύνων για την υγεία που συνδέονται με το αλκοόλ, γεγονός που τους οδηγεί στο να πίνουν λιγότερο.

Μάλιστα, ο Bill Shufelt, διευθύνων σύμβουλος της Athletic Brewery, μιας εταιρείας μη αλκοολούχων μπύρων, σημείωσε ότι οι αντιλήψεις για το αλκοόλ έχουν μετατοπιστεί περισσότερο από ό,τι αντιλαμβάνεται η βιομηχανία. Ανέφερε σε συνέδριο της UBS στη Νέα Υόρκη ότι οι μισοί Αμερικανοί εκφράζουν την επιθυμία να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ, ένα συναίσθημα ιδιαίτερα έντονο μεταξύ των millennials και της γενιάς Z. Αυτές οι νεότερες γενιές είναι πιο ενημερωμένες για τα θέματα υγείας και έχουν περισσότερες διαθέσιμες επιλογές χωρίς αλκοόλ.

Σύμφωνα με έρευνες της IWSR, μιας παγκόσμιας εταιρείας που δραστηριοποιείται στον τομέα των γνώσεων, το 2024 οι μισοί από τους millennials και το 60% της Gen Z απέφευγαν το αλκοόλ για μια εβδομάδα ή περισσότερο κατά τη διάρκεια έξι μηνών. Ο Shufelt πιστεύει ότι αυτές οι αλλαγές στην αντίληψη μόλις έχουν αρχίσει και δεν έχουν ακόμη επηρεάσει πλήρως τον κλάδο. Επεσήμανε επίσης ότι οι οικονομικές πιέσεις και οι αυξανόμενες τιμές του αλκοόλ ενδέχεται να επηρεάζουν αυτές τις τάσεις. Παρά ταύτα, ο Shufelt πιστεύει ότι οι παραδοσιακές εταιρείες αλκοόλ μπορούν ακόμη να εμπλέξουν τους καταναλωτές, καθώς το αλκοόλ αποτελεί μέρος του ανθρώπινου πολιτισμού εδώ και χιλιάδες χρόνια.

Παράλληλα, ο Lawson Whiting, διευθύνων σύμβουλος της Brown-Forman, σημείωσε ότι οι δαπάνες για αλκοόλ έχουν μειωθεί μεταξύ των νεότερων Αμερικανών, αλλά το αποδίδει περισσότερο σε οικονομικούς παράγοντες παρά σε ανησυχίες για την υγεία. Εξήγησε ότι οι νέοι ενήλικες, που συχνά μόλις έχουν βγει από το κολέγιο, αντιμετωπίζουν οικονομικούς περιορισμούς, με αποτέλεσμα να αγοράζουν λιγότερο αλκοόλ.

Τέλος, ο Michel Doukeris, Διευθύνων Σύμβουλος της Anheuser-Busch InBev, πρότεινε ότι η αλλαγή αυτή μπορεί να είναι μια προσωρινή επίδραση της πανδημίας COVID-19. Σημείωσε ότι η πανδημία αναστάτωσε τη ζωή όσων βρίσκονται τώρα σε νόμιμη ηλικία κατανάλωσης αλκοόλ. Ωστόσο, αναμένει ότι οι συμπεριφορές θα εξομαλυνθούν καθώς οι άνθρωποι φτάνουν στα μέσα της δεκαετίας των 20 ετών.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η γερμανική συγκομιδή σταφυλιών για το 2025 εκτιμάται σε περίπου 7,3 εκατομμύρια εκατόλιτρα. Αυτό ανακοίνωσε το Γερμανικό Ινστιτούτο Οίνου (DWI). Το ποσό αντιστοιχεί σε...

REPORTS

Η πρόσφατη ανησυχία για περιστατικά δηλητηρίασης από μεθανόλη σε αποστάγματα έχει προκαλέσει σημαντική πτώση στις πωλήσεις ποτών όπως η βότκα, το τζιν και το...

REPORTS

Τα συμπεράσματα του ελέγχου που διεξήγαγε η CGAAER αναμένονται στα τέλη Οκτωβρίου, μετά από διαβούλευση με ενδιαφερόμενους φορείς στον συνεταιριστικό κόσμο. Η αποδέσμευση των...

REPORTS

Η ευρωπαϊκή οινοπαραγωγή βρίσκεται σε κρίσιμο σταυροδρόμι, καθώς η μειωμένη ζήτηση και η υπερπαραγωγή κρασιού πιέζουν τον κλάδο σε πρωτοφανή επίπεδα. Στο Στρασβούργο, στο...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Περίπου 100 χρόνια μετά της οινοποιητικής Καμπά στη Μαντινεία, το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής Μπουτάρη από τον όμιλο...

VIDEOS

Η Μαλαγουζιά πρωταγωνιστεί στο νέο τεύχος του Wine Trails, που κυκλοφορεί στις 11 Οκτωβρίου στα περίπτερα. Μια ποικιλία που συνεχίζει να εμπνέει οινοποιούς και...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Έναν αέρα εξορθολογισμού και ανανέωσης με σεβασμό στην παράδοση και σύγχρονα εργαλεία απολαμβάνει το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής...

REPORTS

Δέκα χρόνια μετά την θεμελίωση της ιδέας, η έκδοση θεσμός The Top50 του Wine Trails επιστρέφει πιο ώριμη και φιλόδοξη από ποτέ. Με ανανεωμένη...