Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Κορεσμός στα λιμάνια,μεγάλοι χρόνοι παράδοσης και υψηλές τιμές στις ΗΠΑ

Από την άφιξη της πανδημίας της Covid 19, όλοι οι κρίκοι της αμερικανικής αλυσίδας logistics έχουν συμβάλλει αρνητικά σε μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης και υψηλότερες τιμές σε όλα τα στάδια διανομής κρασιού.

Η πρόβλεψη είναι η λέξη κλειδί για την αποφυγή διαταραχών στον εφοδιασμό των παραγωγών που εξάγουν τα κρασιά τους στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Με την ευκαιρία της εμπορικής έκθεσης Prowein, η MaryAnn Pisani, σύμβουλος της MHW Ltd, και ο Steve Melchiskey της εισαγωγικής εταιρείας USA Wine West LLC, παρουσίασαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι φορείς κατά την εισαγωγή κρασιών στις Ηνωμένες Πολιτείες. «Θα ήθελα καταρχάς να σας υπενθυμίσω ότι αν αντιμετωπίζουμε τέτοιες δυσκολίες, είναι κυρίως επειδή η ζήτηση δεν έχει αποδυναμωθεί, το αντίθετο, επειδή οι πωλήσεις κρασιού αυξάνονται στις Ηνωμένες Πολιτείες», διευκρινίζει η MaryAnn Pisani.

Ωστόσο, ήταν πράγματι μια «πραγματική καταιγίδα» για τον αμερικανικό κλάδο μεταφορών αυτό που ξεκίνησε η κρίση της Covid. «Η κατασκευή εμπορευματοκιβωτίων σταμάτησε, εγκλωβισμένοι υπάλληλοι, καραντίνες, απόφραξη της διώρυγας του Σουέζ από φορτηγό πλοίο… πρόκειται για επίδραση χιονοστιβάδας λόγω διαφόρων αλληλένδετων παραγόντων. Κάθε κρίκος της αλυσίδας έχει επιβραδυνθεί, προκαλώντας αυτή τη μεγάλη κρίση», συνεχίζει η MaryAnn Pisani.

Για την σύμβουλο, μία από τις άμεσες επιπτώσεις αυτής της κρίσης logistics ήταν η γενική αύξηση των τιμών των υπηρεσιών που σχετίζονται με τις εμπορευματικές μεταφορές. «Σε αυτό προστέθηκαν πρόσθετες αυξήσεις που συνδέονται με τις επείγουσες ανάγκες των εισαγωγέων, οι οποίοι αναγκάστηκαν να πληρώσουν περισσότερα για να αντιμετωπιστεί η παράδοσή τους ως προτεραιότητα», εξηγεί. Έκτοτε, αυτές οι εξαιρετικές αυξήσεις έχουν ακόμη και ομαλοποιηθεί. Να μην αναφέρουμε επίσης και την επιμήκυνση του χρόνου διάθεσης των εμπορευμάτων.

«Ενώ όλα τα λιμάνια στη δυτική πλευρά βρέθηκαν γρήγορα κορεσμένα, με καθυστερήσεις αρκετών εβδομάδων, ορισμένοι έστειλαν τα πλοία τους στα λιμάνια της ανατολικής ακτής. Συνέπεια: τα ίδια φαινόμενα κορεσμού έχουν αναφερθεί και εκεί», συνεχίζει η σύμβουλος. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Maersk υποστήριξε μάλιστα ότι το 12% των καθυστερήσεων στις μεταφορές οφείλονται άμεσα σε καθυστερήσεις στα ίδια τα λιμάνια.

Πηγή: ΚΕΟΣΟΕ

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το καθεστώς των Αδειών Φύτευσης (που αντικατέστησε το καθεστώς των Δικαιωμάτων Φύτευσης σύμφωνα με το οποίο το Δικαίωμα φύτευσης μπορούσε να γίνει αυτοτελώς αντικείμενο...

REPORTS

To Cellier Wine Fair, η πιο premium έκθεση οίνου και αποσταγμάτων, που διοργανώθηκε για 16η χρονιά από τις κάβες Cellier και από τη GENKA1877,...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Μια περιήγηση σε ολόκληρη την Ελλάδα μέσα από τα μοναδικά κρασιά των οινοποιών του Συνδέσμου Μικρών Οινοποιών Ελλάδος (ΣΜΟΕ) στις 11 και 12 Φεβρουαρίου...

REPORTS

Ένα νέο έργο στοχεύει να αξιολογήσει την ικανότητα των ρομπότ στον αμπελώνα να αντικαταστήσουν για τις διαδικασίες κλαδέματος και συγκομιδής σταφυλιών, που παραδοσιακά ήταν...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, εφεξής, λίγο πριν από τον ετήσιο εορτασμό του θεσμού των «Ανοικτών Πορτών», στα οινοποιεία της χώρας, όσοι αγαπούν τη Γουμένισσα,...

REPORTS

∆εν έχουν συµπληρωθεί 10 χρόνια από την ηµέρα που ο Γιάννης Τσαπάρας µαζί µε τη σύζυγό του Ελεάνα Παρλαβάντζα αποφάσισαν να αφιερωθούν ολοκληρωτικά στην...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Μια μοναδική οινο - γευστική ταξιδιωτική εμπειρία θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν οι φίλοι και οι φίλες του κρασιού σε όλη την Ελλάδα,...

REPORTS

Κίνητρο για να αναπτύξει ο ανήσυχος οινοποιός το δυναµικό του δίνει η Μαλαγουζιά, µία από τις ανερχόµενες ελληνικές αρωµατικές λευκές ποικιλίες, προσφέροντας πολλές παραλλαγές...