Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η εκστρατεία Hors Bordeaux «απέτυχε να αναζωογονήσει την αγορά»

Η καμπάνια Hors Bordeaux «απέτυχε να αναζωογονήσει την αγορά» όταν το συναίσθημα των αγοραστών είχε ήδη αμβλυνθεί από μια άτονη εκστρατεία en primeur, δήλωσε η εταιρεία επενδύσεων εκλεκτού οίνου Wine Cap.

Στην έκθεσή της για το τρίτο τρίμηνο, που κυκλοφόρησε αυτήν την εβδομάδα, η WineCap σημείωσε ότι το στάδιο ήταν ήδη «προκλητικό» για την καμπάνια του Σεπτεμβρίου στη La Place, μετά από έντεκα μήνες πτώσης της αγοράς και παγκόσμιων οικονομικών αβεβαιοτήτων, ενώ το συναίσθημα των αγοραστών είχε ήδη αμβλυνθεί από τη «μικτή υποδοχή του η καμπάνια En Primeur 2022.

Ωστόσο, παρά την κυκλοφορία ορισμένων εξαιρετικών κρασιών, η καμπάνια απέτυχε να «αναζωογονήσει την αγορά», ανέφερε η έκθεση. Επισήμανε την υψηλότερη τιμή των νέων εκδόσεων σε σύγκριση με τα back vintage, τα οποία απέτυχαν να αποδώσουν αξία», καθώς και τον «γρήγορο ρυθμό» της καμπάνιας που «κατέκλυσε» το εμπόριο και τους πελάτες.

«Κάποιες μέρες είδαμε πάνω από πέντε εκδόσεις από διαφορετικές περιοχές, που προσφέρονταν προς πώληση σε διάφορα σημεία και με διαφορετική ποιότητα και στυλ», σημείωσε, σημείωσε ο Tom Parker, ο οποίος είπε ότι κινδύνευε να χάσει τις ιστορίες πίσω από το κάθε κρασί.

Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι στην έκθεσή της τον Οκτώβριο, η Liv-ex σημείωσε επίσης ότι πολλοί έμποροι «εξέφρασαν δυσαρέσκεια» με τον μεγάλο όγκο των κυκλοφοριών «σχετικά άγνωστων κρασιών σε μη ρεαλιστικές τιμές». Όπως και με την προηγούμενη εκστρατεία en primeur, «η υπόσχεση για έναν εξαιρετικό τρύγο δεν ήταν αρκετή για να αντέξει τις βαριές αυξήσεις τιμών που εφαρμόστηκαν από πολλά κτήματα».

Ποιότητα

Αυτή η προφανής αποτυχία για άνοδο ήρθε παρά την ποιότητα ορισμένων από τα κρασιά που ήταν «εξαιρετική», σημείωσε η WineCap, με την Jane Anson να δίνει 100 βαθμούς στα Bibi Graetz Colore 2021, Yjar 2019 και Giaconda Chardonnay 2021, ενώ το Pritchard Hill Cabernet Sauvignon 2019 του νεοφερμένου Chappellet δεν έμεινε πολύ πίσω με 99 βαθμούς από τον κριτικό.

Τέλος, κάποια άλλα καλά νέα ήταν ότι υπήρξαν κάποιες επενδυτικές ευκαιρίες, σημείωσε η WineCap, επισημαίνοντας τα Almaviva 2021 και Masseto 2020, τα οποία «προσέφεραν καλή σχέση ποιότητας τιμής στο πλαίσιο των προηγούμενων σοδειών», παρόλο που η φετινή τιμή κυκλοφορίας ήταν υψηλότερη από την περυσινή κυκλοφορία , καθώς η Almaviva σημείωσε μέση αύξηση των τιμών της τάξεως του 41% τα τελευταία πέντε χρόνια, με τη Masseto να απολαμβάνει αύξηση 48%.

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το καθεστώς των Αδειών Φύτευσης (που αντικατέστησε το καθεστώς των Δικαιωμάτων Φύτευσης σύμφωνα με το οποίο το Δικαίωμα φύτευσης μπορούσε να γίνει αυτοτελώς αντικείμενο...

REPORTS

To Cellier Wine Fair, η πιο premium έκθεση οίνου και αποσταγμάτων, που διοργανώθηκε για 16η χρονιά από τις κάβες Cellier και από τη GENKA1877,...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Μια περιήγηση σε ολόκληρη την Ελλάδα μέσα από τα μοναδικά κρασιά των οινοποιών του Συνδέσμου Μικρών Οινοποιών Ελλάδος (ΣΜΟΕ) στις 11 και 12 Φεβρουαρίου...

REPORTS

Ένα νέο έργο στοχεύει να αξιολογήσει την ικανότητα των ρομπότ στον αμπελώνα να αντικαταστήσουν για τις διαδικασίες κλαδέματος και συγκομιδής σταφυλιών, που παραδοσιακά ήταν...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Το 1955, η Σταυρούλα Κουράκου είχε γράψει στο «Ο οίνος, µια αιώνια θεότητα για την Ελλάδα»: «Η αµπελουργία είναι στενά δεµένη µε την κίνηση...

REPORTS

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, εφεξής, λίγο πριν από τον ετήσιο εορτασμό του θεσμού των «Ανοικτών Πορτών», στα οινοποιεία της χώρας, όσοι αγαπούν τη Γουμένισσα,...

REPORTS

Η πρόοδος που έχει συντελεστεί τα τελευταία χρόνια στον εγχώριο κλάδο του κρασιού είναι δεδοµένη και αδιαµφισβήτητη, ωστόσο αυτά τα οποία µένει ακόµα να...

REPORTS

Μια Μαλαγουζιά που έχει δηµιουργηθεί για να εξελίσσεται στο χρόνο, διατηρώντας τη φρεσκάδα και τον γαστρονοµικό χαρακτήρα της.