Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τα οικονομικά προβλήματα απομακρύνουν τους νεαρούς Αμερικάνους απ το αλκοόλ

Οι Millennials και η Gen Z ηγούνται μιας στροφής προς τη μειωμένη κατανάλωση αλκοόλ, επηρεασμένοι από την ευαισθητοποίηση σε θέματα υγείας και τις οικονομικές πιέσεις.

Οι νέοι Αμερικανοί απομακρύνονται όλο και περισσότερο από το αλκοόλ, εγείροντας ερωτήματα στη βιομηχανία ποτών σχετικά με το αν η τάση αυτή είναι προσωρινή ή μόνιμη. Μια έρευνα της Gallup τόνισε ότι οι νέοι ενήλικες στις ΗΠΑ έχουν μεγαλύτερη επίγνωση των κινδύνων για την υγεία που συνδέονται με το αλκοόλ, γεγονός που τους οδηγεί στο να πίνουν λιγότερο.

Μάλιστα, ο Bill Shufelt, διευθύνων σύμβουλος της Athletic Brewery, μιας εταιρείας μη αλκοολούχων μπύρων, σημείωσε ότι οι αντιλήψεις για το αλκοόλ έχουν μετατοπιστεί περισσότερο από ό,τι αντιλαμβάνεται η βιομηχανία. Ανέφερε σε συνέδριο της UBS στη Νέα Υόρκη ότι οι μισοί Αμερικανοί εκφράζουν την επιθυμία να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ, ένα συναίσθημα ιδιαίτερα έντονο μεταξύ των millennials και της γενιάς Z. Αυτές οι νεότερες γενιές είναι πιο ενημερωμένες για τα θέματα υγείας και έχουν περισσότερες διαθέσιμες επιλογές χωρίς αλκοόλ.

Σύμφωνα με έρευνες της IWSR, μιας παγκόσμιας εταιρείας που δραστηριοποιείται στον τομέα των γνώσεων, το 2024 οι μισοί από τους millennials και το 60% της Gen Z απέφευγαν το αλκοόλ για μια εβδομάδα ή περισσότερο κατά τη διάρκεια έξι μηνών. Ο Shufelt πιστεύει ότι αυτές οι αλλαγές στην αντίληψη μόλις έχουν αρχίσει και δεν έχουν ακόμη επηρεάσει πλήρως τον κλάδο. Επεσήμανε επίσης ότι οι οικονομικές πιέσεις και οι αυξανόμενες τιμές του αλκοόλ ενδέχεται να επηρεάζουν αυτές τις τάσεις. Παρά ταύτα, ο Shufelt πιστεύει ότι οι παραδοσιακές εταιρείες αλκοόλ μπορούν ακόμη να εμπλέξουν τους καταναλωτές, καθώς το αλκοόλ αποτελεί μέρος του ανθρώπινου πολιτισμού εδώ και χιλιάδες χρόνια.

Παράλληλα, ο Lawson Whiting, διευθύνων σύμβουλος της Brown-Forman, σημείωσε ότι οι δαπάνες για αλκοόλ έχουν μειωθεί μεταξύ των νεότερων Αμερικανών, αλλά το αποδίδει περισσότερο σε οικονομικούς παράγοντες παρά σε ανησυχίες για την υγεία. Εξήγησε ότι οι νέοι ενήλικες, που συχνά μόλις έχουν βγει από το κολέγιο, αντιμετωπίζουν οικονομικούς περιορισμούς, με αποτέλεσμα να αγοράζουν λιγότερο αλκοόλ.

Τέλος, ο Michel Doukeris, Διευθύνων Σύμβουλος της Anheuser-Busch InBev, πρότεινε ότι η αλλαγή αυτή μπορεί να είναι μια προσωρινή επίδραση της πανδημίας COVID-19. Σημείωσε ότι η πανδημία αναστάτωσε τη ζωή όσων βρίσκονται τώρα σε νόμιμη ηλικία κατανάλωσης αλκοόλ. Ωστόσο, αναμένει ότι οι συμπεριφορές θα εξομαλυνθούν καθώς οι άνθρωποι φτάνουν στα μέσα της δεκαετίας των 20 ετών.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Ενώ οι δυνατότητες για συνολική αύξηση των πωλήσεων κρασιού στην Κίνα παραμένουν μέτριες, μια νέα έκθεση της ProWine αναδεικνύει τα λευκά κρασιά ως ένα πολλά υποσχόμενο...

REPORTS

Η γαλλική παραγωγή κρασιού μειώθηκε το 2024 στο χαμηλότερο επίπεδο από τη δεκαετία του 1950, ενώ η κατανάλωση κρασιού στην κορυφαία οινοπαραγωγό χώρα έφτασε...

REPORTS

Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Δημοκρατία της Μολδαβίας θα φιλοξενήσει το Παγκόσμιο Συνέδριο Αμπέλου και Οίνου, ένα σημαντικό γεγονός για την παγκόσμια...

REPORTS

Την αποχώρηση του από την Καταλονία λόγω της κλιματικής αλλαγής εντός της επόμενης 30ετιας εξετάζει το ιστορικό οινοποιείο Familia Torres, όπως ανέφερε με δηλώσεις...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Μαντινεία, Νεµέα, Σαντορίνη και τώρα Νάουσα. Μια ιδέα που άρχισε να χτίζεται δειλά πριν από µισό αιώνα, έχει εξελιχθεί σε ακµάζουσα επιχείρηση, η οποία...

REPORTS

Η διάσωση της ελληνικής αμπελουργίας  ήταν το θέμα που βρέθηκε στο επίκεντρο της πρώτης  συνάντησης , του νεοεκλεγέντα Προέδρου του ΣΕΟ κ. Στέλιου Μπουτάρη....

REPORTS

Η Μεσσηνία γιορτάζει τον οίνο την ιστορία και τις προοπτικές των χαρισματικών terroirs στο 3ο Messinia Terroirs Wine Festival.

REPORTS

Ενώ οι δυνατότητες για συνολική αύξηση των πωλήσεων κρασιού στην Κίνα παραμένουν μέτριες, μια νέα έκθεση της ProWine αναδεικνύει τα λευκά κρασιά ως ένα πολλά υποσχόμενο...