Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Το κόκκινο κρασί και το τυρί μπορεί να αποτρέψουν την γνωστική «έκπτωση»

Η κατανάλωση τυριού και κόκκινου κρασιού θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση των συμπτωμάτων της άνοιας, σύμφωνα με μια νέα μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Αϊόβα.

Η μελέτη, του αμερικανικού πανεπιστημίου που δημοσιεύτηκε στο Journal of Alzheimer’s Disease, διαπίστωσε ότι ένα καθημερινό ποτήρι κόκκινο καθημερινά, καθώς και η κατανάλωση τυριού και ένα εβδομαδιαίο γεύμα αρνιού, βοήθησαν στη μείωση του κινδύνου άνοιας λόγω των επιπέδων πρωτεϊνών στον εγκέφαλο, που τον προστατεύουν από την βλάβη.

Η μελέτη του Πανεπιστημίου της Αϊόβα διεξήχθη σε 1.800 Βρετανούς από τη Biobank του Ηνωμένου Βασιλείου, ηλικίας 46 έως 77 ετών, διαπίστωσε ότι το πολύ αλάτι ήταν ο μεγαλύτερος παράγοντας για την εξασθενημένη γνωστική λειτουργία, αλλά μια ημερήσια δόση κρασιού και τυριού βοήθησε.

Κατανάλωση φαγητού

Οι συμμετέχοντες στη μελέτη — επιλεγμένοι από εμπεριστατωμένες γενετικές και υγειονομικές πληροφορίες — ρωτήθηκαν για την κατανάλωση φρέσκων φρούτων, αποξηραμένων φρούτων, ωμά λαχανικά και σαλάτας, μαγειρευτά λαχανικά, λιπαρά ψάρια, άπαχο ψάρι, επεξεργασμένο κρέας, πουλερικά, μοσχάρι, αρνί , χοιρινό, τυρί, ψωμί, δημητριακά, τσάι και καφές, μπύρα και μηλίτης, κόκκινο κρασί, λευκό κρασί και σαμπάνια και οινοπνευματώδη ποτά.

Στη συνέχεια τους ζητήθηκε να ολοκληρώσουν ένα τεστ υγρής νοημοσύνης (FIT) από το 2006 έως το 2010 και ξανά σε δύο αξιολογήσεις παρακολούθησης από το 2012 έως το 2013 και το 2015 έως το 2016.

Το τυρί αποδείχθηκε ότι είναι η πιο προστατευτική τροφή ενάντια στα γνωστικά προβλήματα που σχετίζονται με τη ζωή, ακόμη και αργότερα στη ζωή. Επιπλέον, τα καθημερινά ποτήρια αλκοόλ, ιδιαίτερα κόκκινου κρασιού, και αρνιού που καταναλώνονταν εβδομαδιαίως –αν και όχι άλλα κόκκινα κρέατα– βρέθηκε ότι βελτιώνουν τη μακροπρόθεσμη γνωστική λειτουργία.

Το αλάτι βρέθηκε ότι είναι το χειρότερο προϊόν για κατανάλωση, με τον κίνδυνο για Αλτσχάιμερ να αυξάνεται σημαντικά όταν καταναλώνεται σε υψηλά επίπεδα.

Δοκιμές

Ο Δρ Auriel Willette, επίκουρος καθηγητής στην Επιστήμη των Τροφίμων και την Ανθρώπινη Διατροφή, δήλωσε: «Ενώ λάβαμε υπόψη αν αυτό οφείλεται μόνο στο τι τρώνε και πίνουν οι εύποροι, απαιτούνται τυχαίες κλινικές δοκιμές για να καθοριστεί εάν κάνουμε εύκολες αλλαγές στο Η διατροφή θα μπορούσε να βοηθήσει τον εγκέφαλό μας με σημαντικούς τρόπους».

Ο υποψήφιος διδάκτορας νευροεπιστήμης Brandon Klinedinst πρόσθεσε ότι γενετικοί παράγοντες θα μπορούσαν να παίζουν ρόλο, αλλά ότι «οι σωστές διατροφικές επιλογές μπορούν να αποτρέψουν τη νόσο και τη γνωστική έκπτωση συνολικά».

Είπε: «Ίσως η ασημένια σφαίρα που ψάχνουμε να αναβαθμίζει τον τρόπο που τρώμε. Η γνώση του τι συνεπάγεται αυτό συμβάλλει στην καλύτερη κατανόηση της νόσου του Αλτσχάιμερ και στη θέση αυτής της ασθένειας σε αντίστροφη τροχιά».

Πηγή: thedrinkbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Ιταλία επιχειρεί να απαντήσει στις μεγάλες πιέσεις που δέχεται το κρασί με ένα από τα πιο φιλόδοξα ερευνητικά προγράμματα των τελευταίων ετών. Με...

REPORTS

Για δεκαετίες, το γεωγραφικό πλάτος λειτουργούσε σαν ένας απλός, σχεδόν αυτονόητος οδηγός για την αμπελουργία. Οι περιοχές που βρίσκονταν μέσα στη λεγόμενη εύκρατη ζώνη,...

REPORTS

Μια από τις πιο αινιγματικές συλλογές κρασιού στον κόσμο βγαίνει ξανά στο φως στην Τιφλίδα, φέρνοντας μαζί της όχι μόνο σπάνιες φιάλες, αλλά και...

REPORTS

Η διεθνής αγορά κρασιού μπαίνει σε μια περίοδο όπου η ανθεκτικότητα φαίνεται να μετρά περισσότερο από την απλή ανάπτυξη. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, έναν από...

Διαβάστε επίσης

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η αδήριτη ανάγκη στήριξης τόσο των αμπελοκαλλιεργητών όσο και των οινοποιητικών μονάδων, σε μια χρονιά που ο καιρός… αποφάσισε να επιβάλει «μεγάλο παρακράτημα» στην...

REPORTS

Μια δράση πεζοπορίας ανάμεσα στους αμπελώνες στον Άγιο Παντελεήμονα Αμυνταίου οργανώνει το Κτήμα του Κυρ-Γιάννη.

REPORTS

Κάθε άλλο παρά καταλαγιάζουν οι απορίες σχετικά με τον πολλαπλασιασμό της τιμής των φιαλών κρασιού μεταξύ της αγοράς από το κτήμα και της μεταπώλησης...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Την ευκαιρία να αποκομίσουν πολύτιμα ερεθίσματα σχετικά με τη σύγχρονη εκπαίδευση στους τομείς των τροφίμων, του περιβάλλοντος και της βιώσιμης ανάπτυξης και να συμμετέχουν...