Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η αμερικανική αγορά προτιμά τα κρασιά του κτήματος Μυλωνά στην Κερατέα

Ύστερα από έναν αιώνα δουλειάς και παραγωγής το Σαββατιανό του κτήματος ανταμοίβεται με βραβεία από όλο τον κόσμο

Έχοντας τις ρίζες τους τρεις σχεδόν γενιές πίσω στο χρόνο, τα αδέλφια μυλωνά συνεχίζουν να παράγουν με παραδοσιακό και μη τρόπο ετικέτες κρασιών. Τα προϊόντα τους, νέα και παλαιότερα δεν έλειψαν από την έκθεση του ΣΜΟΕ, γεμίζοντας τα ποτήρια των επισκεπτών. 
Η ποικιλία των οινοποιήσεων που γίνονται με επιτυχία μέχρι σήμερα προδίδουν την βαθιά σύνδεση των παραγωγών με το παρελθόν αλλά και την ταυτόχρονη εξέλιξη και προσαρμογή στις απαιτήσεις των καταναλωτών του σήμερα.  
Στον πάγκο της έκθεσης, υπήρχε πλήθος ετικετών με κάποιες από αυτές να τραβούν τα βλέμματα, είτε επειδή αποτελούν νέες αφίξεις στο εμπόριο, είτε επειδή έχουν οινοποιηθεί με πιο ιδιαίτερο τρόπο.

Ανάμεσά στα νέα, ήταν το Pet Nat του κτήματος. Πρόκειται για αφρώδη οίνο, μονοποικιλιακό, από 100% Σαββατιανό. Η παραγωγή του περιορίστηκε στις 2200 φιάλες, καθώς δημιουργήθηκε πειραματικά. Ωστόσο, με τη νέα σοδειά, η παραγωγή θα αυξηθεί όπως μας ενημέρωσαν, καθώς υπάρχει μεγάλη ζήτηση. Όταν ρωτήθηκαν πληροφορίες για την υλοποίηση της ιδέας αυτής, η απάντηση ήταν “το ζήταγε η Αμερική”. Οι πειραματική παραγωγή αυτή έχει ήδη εξαντληθεί, δίνοντας έτσι περισσότερο θάρρος για καινούργιές δημιουργίες.

Δοκιμάζοντας την ιδιαίτερη ετικέτα τους, την κλασσική ρετσίνα, επιβεβαιωθήκαμε πως η παράδοση των οινοπαραγωγών συνεχίζεται, προσπαθώντας για διατήρηση της ονομασίας κατά παράδοση, όμως με μεγαλύτερη φινέτσα και ισορροπία.  
“ο Παππούς Αντώνης, από το 1917 που έφτιαχνε κρασί, έβαζε στη ρετσίνα την εξαπλάσια ποσότητα ρητίνης από πεύκα”, μας είπαν, κυρίως για τη συντήρηση του οίνου. Μπορεί η ρετσίνα για του Έλληνες λάτρεις του κρασιού να προκαλεί διαφωνίες, για την Αμερική όμως ήταν παραγγελία, και το χρυσό μετάλλιο στο “BALKANS INTERNATIONAL WINE COMPETITION 2019” δόθηκε σε αυτή την ετικέτα του κτήματος Mylona.

Οι οινοπαραγωγοί, δοκίμασαν να οινοποιήσουν για ακόμα μια χρονιά με αυθόρμητες ζύμες, κάνοντας την ετικέτα “Naked Truth” από 100% Σαββατιανό και με παραμονή του οίνου στα στέμφυλα για 20 μέρες. Το αποτέλεσμα ήταν αρμονικό, ισορροπημένο και περίπλοκο.

Φωτογραφικό Υλικό: Γεωργία Καραμαλή

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου ύψους 6 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε η Ελληνικά Οινοποιεία Α.Ε., στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ενίσχυση της κεφαλαιακής της...

REPORTS

Στη σειρά Micro Batch, κάθε οίνος είναι ένα πείραμα - με μια γηγενή ποικιλία, έναν άγνωστο τόπο ή μια νέα προσέγγιση.

REPORTS

Οι Ισπανοί οινοπαραγωγοί αντιμετωπίζουν μια δύσκολη χρονιά, καθώς οι νέοι βρετανικοί δασμοί για την περιεκτικότητα σε αλκοόλ έχουν οδηγήσει σε σημαντική μείωση των εξαγωγών...

REPORTS

Το οινοποιείο Tablas Creek στην Καλιφόρνια ολοκλήρωσε ένα ιστορικό επίτευγμα, παράγοντας 14 μονοποικιλιακά κρασιά από τις επιτρεπόμενες ποικιλίες σταφυλιών της διάσημης γαλλικής ονομασίας προέλευσης...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Οι οίνοι με περιορισμένο ή χωρίς αλκοόλ αναμφίβολα αποτελούν μια νέα τάση παγκοσμίως, που υιοθετείται κυρίως από την νέα γενιά καταναλωτών. Υπό αυτό το...

REPORTS

Η οικογένεια Λαζαρίδη αύξησε στο 80,047% τη συμμετοχή της στην «Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη Α.Ε.», έπειτα από την αποχώρηση του Θωμά Κωνσταντινίδη.

REPORTS

Οι δύο σπουδαιότερες οινικές περιοχές της Ιταλίας κυριάρχησαν στις διεθνείς πωλήσεις κρασιών υψηλής ποιότητας το 2024, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή αξία και την παγκόσμια απήχησή...

REPORTS

Τα κρασιά Cabernet Sauvignon είναι μεταξύ των πρώτων κυκλοφοριών κάτω από μια μη κερδοσκοπική ετικέτα που δημιουργήθηκε από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, Davis, ένα...