Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Κορεσμός στα λιμάνια,μεγάλοι χρόνοι παράδοσης και υψηλές τιμές στις ΗΠΑ

Από την άφιξη της πανδημίας της Covid 19, όλοι οι κρίκοι της αμερικανικής αλυσίδας logistics έχουν συμβάλλει αρνητικά σε μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης και υψηλότερες τιμές σε όλα τα στάδια διανομής κρασιού.

Η πρόβλεψη είναι η λέξη κλειδί για την αποφυγή διαταραχών στον εφοδιασμό των παραγωγών που εξάγουν τα κρασιά τους στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Με την ευκαιρία της εμπορικής έκθεσης Prowein, η MaryAnn Pisani, σύμβουλος της MHW Ltd, και ο Steve Melchiskey της εισαγωγικής εταιρείας USA Wine West LLC, παρουσίασαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι φορείς κατά την εισαγωγή κρασιών στις Ηνωμένες Πολιτείες. «Θα ήθελα καταρχάς να σας υπενθυμίσω ότι αν αντιμετωπίζουμε τέτοιες δυσκολίες, είναι κυρίως επειδή η ζήτηση δεν έχει αποδυναμωθεί, το αντίθετο, επειδή οι πωλήσεις κρασιού αυξάνονται στις Ηνωμένες Πολιτείες», διευκρινίζει η MaryAnn Pisani.

Ωστόσο, ήταν πράγματι μια «πραγματική καταιγίδα» για τον αμερικανικό κλάδο μεταφορών αυτό που ξεκίνησε η κρίση της Covid. «Η κατασκευή εμπορευματοκιβωτίων σταμάτησε, εγκλωβισμένοι υπάλληλοι, καραντίνες, απόφραξη της διώρυγας του Σουέζ από φορτηγό πλοίο… πρόκειται για επίδραση χιονοστιβάδας λόγω διαφόρων αλληλένδετων παραγόντων. Κάθε κρίκος της αλυσίδας έχει επιβραδυνθεί, προκαλώντας αυτή τη μεγάλη κρίση», συνεχίζει η MaryAnn Pisani.

Για την σύμβουλο, μία από τις άμεσες επιπτώσεις αυτής της κρίσης logistics ήταν η γενική αύξηση των τιμών των υπηρεσιών που σχετίζονται με τις εμπορευματικές μεταφορές. «Σε αυτό προστέθηκαν πρόσθετες αυξήσεις που συνδέονται με τις επείγουσες ανάγκες των εισαγωγέων, οι οποίοι αναγκάστηκαν να πληρώσουν περισσότερα για να αντιμετωπιστεί η παράδοσή τους ως προτεραιότητα», εξηγεί. Έκτοτε, αυτές οι εξαιρετικές αυξήσεις έχουν ακόμη και ομαλοποιηθεί. Να μην αναφέρουμε επίσης και την επιμήκυνση του χρόνου διάθεσης των εμπορευμάτων.

«Ενώ όλα τα λιμάνια στη δυτική πλευρά βρέθηκαν γρήγορα κορεσμένα, με καθυστερήσεις αρκετών εβδομάδων, ορισμένοι έστειλαν τα πλοία τους στα λιμάνια της ανατολικής ακτής. Συνέπεια: τα ίδια φαινόμενα κορεσμού έχουν αναφερθεί και εκεί», συνεχίζει η σύμβουλος. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Maersk υποστήριξε μάλιστα ότι το 12% των καθυστερήσεων στις μεταφορές οφείλονται άμεσα σε καθυστερήσεις στα ίδια τα λιμάνια.

Πηγή: ΚΕΟΣΟΕ

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Wine Paris 2025 πρόκειται να μετατρέψει το Παρίσι σε παγκόσμιο κόμβο για το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά από τις 10 έως τις...

REPORTS

Το Crystal Springs της Napa Valley AVA γίνεται η 18η επίσημη ονομασία της διάσημης αμπελουργικής περιοχής. Η νέα AVA χωροθετείται σε μια λοφώδη περιοχή...

REPORTS

Οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) συνεχίζουν να επηρεάζουν το εμπόριο κρασιού με νέους και συναρπαστικούς τρόπους. Η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να διαδραματίσει βασικό...

REPORTS

Ο François Bouteille ανέλαβε τη θέση του διευθυντή και ο Bertrand Minchin τη θέση του συμπροέδρου του Bureau Interprofessionnel des Vins du Centre-Loire (BIVC).

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Συγγενείς, φίλοι και συνεργάτες θα πουν την Τρίτη 12 Νοεμβρίου το «ύστατο χαίρε» στον Γιάννη Μπουτάρη, που πέθανε σε ηλικία 82 χρόνων το βράδυ...

REPORTS

Εξεπλάγησαν ευχάριστα οι 15 Γερμανοί σομελιέ και επαγγελματίες του οίνου από την δυναμικότητα και την ποικιλομορφία των terroir της Πελοποννήσου, καθώς μέσα από τις...

REPORTS

Γιατί ευνοούνται οι αμπελουργικές ζώνες Αμυνταίου και Μαντινείας, έναντι της Σαντορίνης; Υπερέχουν οι γηγενείς ποικιλίες, σε σχέση με τις ξενικές; Πώς επηρεάζει η πρωίμιση...

REPORTS

Η επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των Ηνωμένων Πολιτειών έχει φέρει σε εγρήγορση τη γαλλική οινοβιομηχανία, υπενθυμίζοντας με ανησυχία τις επιπτώσεις του λεγόμενου...