Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Κορεσμός στα λιμάνια,μεγάλοι χρόνοι παράδοσης και υψηλές τιμές στις ΗΠΑ

Από την άφιξη της πανδημίας της Covid 19, όλοι οι κρίκοι της αμερικανικής αλυσίδας logistics έχουν συμβάλλει αρνητικά σε μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης και υψηλότερες τιμές σε όλα τα στάδια διανομής κρασιού.

Η πρόβλεψη είναι η λέξη κλειδί για την αποφυγή διαταραχών στον εφοδιασμό των παραγωγών που εξάγουν τα κρασιά τους στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Με την ευκαιρία της εμπορικής έκθεσης Prowein, η MaryAnn Pisani, σύμβουλος της MHW Ltd, και ο Steve Melchiskey της εισαγωγικής εταιρείας USA Wine West LLC, παρουσίασαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι φορείς κατά την εισαγωγή κρασιών στις Ηνωμένες Πολιτείες. «Θα ήθελα καταρχάς να σας υπενθυμίσω ότι αν αντιμετωπίζουμε τέτοιες δυσκολίες, είναι κυρίως επειδή η ζήτηση δεν έχει αποδυναμωθεί, το αντίθετο, επειδή οι πωλήσεις κρασιού αυξάνονται στις Ηνωμένες Πολιτείες», διευκρινίζει η MaryAnn Pisani.

Ωστόσο, ήταν πράγματι μια «πραγματική καταιγίδα» για τον αμερικανικό κλάδο μεταφορών αυτό που ξεκίνησε η κρίση της Covid. «Η κατασκευή εμπορευματοκιβωτίων σταμάτησε, εγκλωβισμένοι υπάλληλοι, καραντίνες, απόφραξη της διώρυγας του Σουέζ από φορτηγό πλοίο… πρόκειται για επίδραση χιονοστιβάδας λόγω διαφόρων αλληλένδετων παραγόντων. Κάθε κρίκος της αλυσίδας έχει επιβραδυνθεί, προκαλώντας αυτή τη μεγάλη κρίση», συνεχίζει η MaryAnn Pisani.

Για την σύμβουλο, μία από τις άμεσες επιπτώσεις αυτής της κρίσης logistics ήταν η γενική αύξηση των τιμών των υπηρεσιών που σχετίζονται με τις εμπορευματικές μεταφορές. «Σε αυτό προστέθηκαν πρόσθετες αυξήσεις που συνδέονται με τις επείγουσες ανάγκες των εισαγωγέων, οι οποίοι αναγκάστηκαν να πληρώσουν περισσότερα για να αντιμετωπιστεί η παράδοσή τους ως προτεραιότητα», εξηγεί. Έκτοτε, αυτές οι εξαιρετικές αυξήσεις έχουν ακόμη και ομαλοποιηθεί. Να μην αναφέρουμε επίσης και την επιμήκυνση του χρόνου διάθεσης των εμπορευμάτων.

«Ενώ όλα τα λιμάνια στη δυτική πλευρά βρέθηκαν γρήγορα κορεσμένα, με καθυστερήσεις αρκετών εβδομάδων, ορισμένοι έστειλαν τα πλοία τους στα λιμάνια της ανατολικής ακτής. Συνέπεια: τα ίδια φαινόμενα κορεσμού έχουν αναφερθεί και εκεί», συνεχίζει η σύμβουλος. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Maersk υποστήριξε μάλιστα ότι το 12% των καθυστερήσεων στις μεταφορές οφείλονται άμεσα σε καθυστερήσεις στα ίδια τα λιμάνια.

Πηγή: ΚΕΟΣΟΕ

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Από τις 28 Απριλίου αναµένεται να ανοίξουν οι αιτήσεις για το πρόγραµµα αναδιάρθρωσης Αµπελώνων της περιόδου 2025-2026, σύµφωνα µε την υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 6587/Β’/2024)...

REPORTS

Στη Βουργουνδία, μια από τις πιο διάσημες αμπελουργικές περιοχές της Γαλλίας, οι παραγωγοί έχουν ξεκινήσει ένα φιλόδοξο σχέδιο για την επίτευξη ουδετερότητας ως προς...

REPORTS

Μετά από δυο ισχνές παραγωγικά χρονιές, οι προοπτικές για τη συγκομιδή του 2025, μετά την επέλαση του πρώτου κύματος του παγετού στις 19 προς...

REPORTS

Καθώς η ζήτηση για λευκά κρασιά συνεχίζει να αυξάνεται στην Ασία και οι τιμές για τα κόκκινα κρασιά της Βουργουνδίας εκτοξεύονται, τα κρασιά του...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Από τις 28 Απριλίου αναµένεται να ανοίξουν οι αιτήσεις για το πρόγραµµα αναδιάρθρωσης Αµπελώνων της περιόδου 2025-2026, σύµφωνα µε την υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 6587/Β’/2024)...

REPORTS

Στη Βουργουνδία, μια από τις πιο διάσημες αμπελουργικές περιοχές της Γαλλίας, οι παραγωγοί έχουν ξεκινήσει ένα φιλόδοξο σχέδιο για την επίτευξη ουδετερότητας ως προς...

REPORTS

Ο Χρήστος Τσιτσιρίγγος ανακηρύχθηκε Πρόεδρος του Αγροτικού Οινοποιητικού Συνδέσμου για τρίτη διαδοχική φορά, ενώ ο Απόστολος Καλμπούρης αποτελεί το νέο Πρόεδρο του Εποπτικού Συμβουλίου...

REPORTS

Σε μόλις 226 εκατ. εκατόλιτρα ανήλθε η παγκόσμια παραγωγή οίνου για το 2024 (-5% έναντι 2023), νούμερο το οποίο αντιστοιχεί στην χαμηλότερη τιμή της...