Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η πόλωση των καταναλωτών για δαπάνη αλκοόλ εν μέσω πιέσεων κόστους

Η premium κατηγορία ποτών διατηρείται ισχυρή παρά το γεγονός ότι η πλειονότητα των παγκόσμιων καταναλωτών μειώνει τις δαπάνες για το αλκοόλ υπέρ των βασικών προϊόντων, σύμφωνα με την Ανάλυση Αγοράς Ποτών της IWSR.

Τα ευρήματα από την IWSR Drinks Market Analysis, μια ειδική στα παγκόσμια δεδομένα και γνώσεις για το αλκοόλ ποτών, αποκάλυψαν ότι η δαπάνη για αλκοόλ μειώνεται σε ορισμένες βασικές αγορές σε όλο τον κόσμο.

Πιο συγκεκριμένα, τα δεδομένα προέρχονται από το δεύτερο κύμα της παρακολούθησης ευαισθησίας τιμών καταναλωτή του βαρόμετρου καταναλωτή της IWSR, με βάση έρευνες καταναλωτών που διεξήχθησαν τον Φεβρουάριο του 2023 σε 17 βασικές αγορές της Αυστραλίας, της Βραζιλίας, του Καναδά, της Κίνας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ινδίας, της Ιταλίας, της Ιαπωνίας, του Μεξικού, της Ολλανδίας. Πολωνία, Νότια Αφρική, Ισπανία, Ταϊβάν, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ.

Παράλληλα, οι καταναλωτές επιλέγουν να περικόψουν τις δαπάνες για το αλκοόλ, δίνοντας προτεραιότητα σε προϊόντα πρώτης ανάγκης, όπως κρέας, ψάρι, πουλερικά και προϊόντα καθαρισμού.

Το Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο έχει βιώσει διψήφιο πληθωρισμό, έχει αισθανθεί αυτή την τάση πιο έντονα, με την  μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ να είναι επίσης αξιοσημείωτη στη Γερμανία και την Αυστραλία. Η επιλογή να μην αγοράσετε αλκοόλ ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής στρατηγική για εξοικονόμηση χρημάτων σε αυτές τις χώρες, καθώς και στη Γαλλία και τον Καναδά, που επίσης αντιμετωπίζουν οικονομικές πιέσεις.

«Για να αμβλύνουν τον αντίκτυπο της κρίσης κόστους ζωής, οι καταναλωτές αλκοολούχων ποτών γίνονται πιο επιλεκτικοί ως προς το πώς και πότε ξοδεύουν για αλκοόλ», δήλωσε ο Richard Halstead, COO Consumer Insights, IWSR Drinks Market Analysis.

Ωστόσο, οι αγορές γίνονται όλο και πιο πολωμένες όσον αφορά τις προσδοκίες για τις τιμές, με την τάση της πριμοδότησης να συνεχίζεται για ορισμένους καταναλωτές, καθώς άλλοι σφίγγουν το πορτοφόλι τους. Η συμπεριφορά κατανάλωσης premium συνεχίζεται σε πολλές αγορές, αλλά αυξάνεται με πιο μέτριο ρυθμό από ό,τι στο παρελθόν. Πολλοί καταναλωτές επιλέγουν τώρα να πίνουν λιγότερο συχνά αλκοόλ καλύτερης ποιότητας αντί να αναγκάζονται να υποχωρούν, χρησιμοποιώντας το μέτρο ως στρατηγική εξοικονόμησης χρημάτων.

Το on-trade αντιστέκεται στις οικονομικές πιέσεις σε πολλές αγορές και διατηρείται σε μεγάλο βαθμό στην Ευρώπη και την Αμερική. Η χαλάρωση των περιορισμών του Covid-19 στην Κίνα, την Ιαπωνία και την Ταϊβάν ήταν μια ώθηση για τις επιτόπιες εγκαταστάσεις.

«Μετά την πανδημία, η κατανάλωση αλκοόλ στο σπίτι εξακολουθεί να προτιμάται, αλλά υπάρχει ένα ισχυρό κίνητρο για έξοδο, απλώς με λιγότερη συχνότητα και περισσότερη προσοχή στην κατανάλωση και την κατανάλωση αλκοόλ», πρόσθεσε ο Halstead.

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Μια μοναδική γευστική και ταξιδιωτική εμπειρία θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν οι φίλοι και οι φίλες του κρασιού σε όλη την Ελλάδα, συμμετέχοντας...

REPORTS

Ένας Κινέζος απατεώνας καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης πέντε ετών, αφού συνελήφθη με 786 μπουκάλια πλαστού κρασιού που έφεραν αναγνωρισμένες ετικέτες όπως το Petrus.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Συνέδριο ιδιαίτερης σημασίας για τον αμπελοοινικό κλάδο της χώρας, διοργανώνουν από κοινού ο Κλαδικός Εθνικός Αγροτικός Συνεταιρισμός Αμπελοοινικών Προϊόντων (ΚΕΟΣΟΕ) και η Εθνική Διεπαγγελματική...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Μια μοναδική οινο - γευστική ταξιδιωτική εμπειρία θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν οι φίλοι και οι φίλες του κρασιού σε όλη την Ελλάδα,...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Το 1955, η Σταυρούλα Κουράκου είχε γράψει στο «Ο οίνος, µια αιώνια θεότητα για την Ελλάδα»: «Η αµπελουργία είναι στενά δεµένη µε την κίνηση...

REPORTS

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, εφεξής, λίγο πριν από τον ετήσιο εορτασμό του θεσμού των «Ανοικτών Πορτών», στα οινοποιεία της χώρας, όσοι αγαπούν τη Γουμένισσα,...

REPORTS

∆εν έχουν συµπληρωθεί 10 χρόνια από την ηµέρα που ο Γιάννης Τσαπάρας µαζί µε τη σύζυγό του Ελεάνα Παρλαβάντζα αποφάσισαν να αφιερωθούν ολοκληρωτικά στην...

REPORTS

Αν κάτι κάνει τον Παναγιώτη ∆ηµόπουλο να ξεχωρίζει, είναι η δυνατότητά του να βάζει τα πράγµατα στη σωστή σειρά. Γι’ αυτό, µε ό,τι καταπιάστηκε...