Αποτελεί πλέον γεγονός στον κόσμο της μπύρας και των αλκοολούχων ποτών , καθώς και σε άλλες βιομηχανίες το συγκεκριμένο μεγάλο μερίδιο αγοράς.
Το γράφημα αυτό ,δικαιολογημένα, ονομάζεται «Η Βιομηχανία της Μπύρας και η Ψευδαίσθηση της Επιλογής», και εξετάζει τη συνολική παραγωγή μπύρας καθώς και την παγκόσμια παραγωγή μπύρας ως ποσοστό.
Αξιοσημείωτα, ο γίγαντας ζυθοποιίας AB InBev αποδείχθηκε ότι αντιπροσωπεύει περίπου το 25,7% της παγκόσμιας παραγωγής μπύρας το 2020. Ωστόσο, αν αναλογιστεί κανείς το εντυπωσιακό πορτοφόλιο του και τις ετικέτες των προϊόντων του, τότε ίσως δεν είναι παράλογο το αποτέλεσμα. Η AB InBev κατέχει τεράστιες αγαπημένες μάρκες στις ΗΠΑ όπως: Corona, Budweiser, Bud Light, Beck’s, Modelo, Stella Artois κτλ.
Εν τω μεταξύ, η Heineken αντιπροσώπευε το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό της παγκόσμιας παραγωγής μπύρας στο 12,2%,ενώ η ζυθοποιία διαθέτει και άλλα μεγάλα ονόματα όπως η Sol και η Sagres.
Η Molson Coors αντιπροσώπευε το 4,6% το 2020, με τις μάρκες της Miller και Foster, καθώς και μια πληθώρα άλλων στο χαρτοφυλάκιό της.
Πηγή: www.thedrinksbusiness.com