Η ομάδα του κτήματος Georges Duboeuf, υπέρμαχος του Beaujolais, διαλέγει με το χέρι υψηλής ποιότητας Gamay από αμπέλια ηλικίας 20+ ετών σε όλη την περιοχή και χρησιμοποιεί την κλασική τεχνική ανθρακικής εκχύλισης. Το αποτέλεσμα είναι ένα ζωντανό, προσιτό και νόστιμο κρασί. Η εσοδεία του 2024 δεν αποτελεί εξαίρεση έχει αξιοσημείωτη ποιότητα και εμφανίζει ένα λαμπερό λαμπερό ρουμπινί χρώμα.
Με την εσοδεία 2024, όλοι στο κτήμα Georges Duboeuf είναι ενθουσιασμένοι που θα συνεχίσουν την επιτυχημένη εκστρατεία που ξεκίνησε πέρυσι: Georges Duboeuf Beaujolais Nouveau It Never Gets Old. Η καμπάνια τιμά τον εορταστικό χαρακτήρα του κρασιού και τονίζει πώς η αναμενόμενη ετήσια κυκλοφορία παραμένει μια χαρούμενη γιορτή σε όλο τον κόσμο. Το Georges Dubœuf Beaujolais Nouveau κυκλοφορεί πάντα την τρίτη Πέμπτη του Νοεμβρίου μετά τον τρύγο και προορίζεται να απολαμβάνεται στα νιάτα του, δεν παλιώνει ποτέ.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επεκτείνουμε την καμπάνια μας «It Never Gets Old» για να προσεγγίσουμε περισσότερους καταναλωτές από ποτέ μέσω συνεργασιών με δημιουργούς περιεχομένου, δώρων και διευρυμένων πρωτοβουλιών πωλήσεων σε όλες τις ΗΠΑ», αναφέρει ο Steve Kreps Jr. luxury brand manager της Quintessential, εισαγωγέα του Georges Duboeuf στις ΗΠΑ.
«Το Beaujolais Nouveau είναι ο εορτασμός του τρύγου με καλό φαγητό, καλή μουσική και καλή παρέα. Στόχος μας είναι να μοιραστούμε το αληθινό πνεύμα αυτού του κρασιού, κάνοντάς το προσιτό σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους», τόνισε ο ίδιος.
ΠΗΓΗ: winebusiness.com