Το Παρίσι γιορτάζει τους Ολυμπιακούς Αγώνες και μεταξύ αυτών θα έχουν την τιμητική τους οι περίφημοι αφρώδης οίνοι, άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι η Γαλλία είναι η ιδιαίτερη πατρίδα τους. Η γαλλική πρωτεύουσα καλεί όλους τους συμμετέχοντες, αλλά και τους επισκέπτες να ζήσουν, να γευθούν και να απολαύσουν την γαλλική πρωτεύουσα με ένα ποτήρι σαμπάνια.
Πριν από την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων, σε ρεπορτάζ του thedrinksbusiness, εξετάζονταν πώς ορισμένες μάρκες αφρώδους οίνου αξιοποιούν ένα καλοκαίρι αθλητισμού στη γαλλική πρωτεύουσα.
Αν και η Coca-Cola είναι o επίσημος χορηγός των αγώνων, υπάρχουν επίσης πολλά αφρώδη κρασιά με τη μορφή εμπορικών σημάτων, που κατέχουν εξέχουσα θέση από την έναρξη μέχρι την ολοκλήρωση των Παραολυμπιακών Αγώνων στις 8 Σεπτεμβρίου.
Έχοντας προηγουμένως βρεθεί στο Hattingley Valley του Hampshire, ο επίσημος αφρώδης οίνος της ομάδας της Μεγάλης Βρετανίας αυτή τη φορά είναι ο Nyetimber, με τον παραγωγό να κυκλοφορεί ένα περιορισμένης έκδοσης πολυσυλλεκτικό cuvée διακοσμημένο με το έμβλημα και τα χρώματα της ομάδας της Μεγάλης Βρετανίας. Αυτά θα δοθούν επίσης στους αθλητές που θα συμμετέχουν, αν και μετά τον αγώνα, παρά στο βάθρο.
«Στη Nyetimber, υπερασπιζόμαστε με υπερηφάνεια τα καλύτερα βρετανικά και εκτιμούμε ότι ακριβώς, όπως η καλλιέργεια των αμπελιών και των κρασιών μας απαιτεί χρόνια υπομονής και ασυμβίβαστης προσοχής στη λεπτομέρεια, το ίδιο πάθος και αποφασιστικότητα μπορεί επίσης να αναγνωριστεί σε κάθε αθλητή της ομάδας από την Μεγάλη Βρετανία», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος και ιδιοκτήτης της Nyetimber, Eric Heerema, όταν ανακοινώθηκε η συνεργασία στα τέλη του περασμένου έτους.
Η Γερμανία θα συνεχίσει τη μακροχρόνια συνεργασία της με τη Henkell Sekt, με τον αφρώδη οίνο να χρησιμεύει ως επίσημη πρόποση στο Γερμανικό Σπίτι στο Παρίσι, την έδρα της χώρας για τους αθλητές, τις οικογένειές τους, τους φιλάθλους και τα μέσα ενημέρωσης κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων. Η γερμανική ομάδα συνεργάζεται με τη Χένκελ από το 1992, λίγο μετά την επανένωση της Γερμανίας. Επιπλέον, για πρώτη φορά, θα υπάρχει μια ζώνη φιλάθλων στο Γερμανικό Σπίτι με οθόνες, που μεταδίδουν διάφορες εκδηλώσεις.
Οι μάρκες αφρώδους οίνου ελπίζουν επίσης να αποκομίσουν το όφελος από τον αριθμό των επισκεπτών, που θα λάβει η πόλη, που εκτιμάται από ορισμένους ότι είναι περίπου 15,3 εκατομμύρια, με τη μορφή αναδυόμενων παραθύρων στο Παρίσι.
Η LVMH είναι ένας από τους επίσημους συνεργάτες του Paris 2024 και φέρεται να έχει επενδύσει περίπου 150 εκατομμύρια λίρες στους αγώνες αν και τα πρόσφατα οικονομικά της αποτελέσματα ήταν κατώτερα των προσδοκιών.
Αυτό το καλοκαίρι, μέρος του χαρτοφυλακίου της Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), ο γίγαντας της σαμπάνιας Moët & Chandon, συνεργάστηκε με δύο εξέχουσες γαλλικές προσωπικότητες, τον σεφ και πρεσβευτή της μάρκας Yannick Alléno και τον σχεδιαστή μόδας Charles de Vilmorin, σε ένα σημείο στη Rue de Grenelle.
Το εστιατόριο στο Παρίσι από το Allénos ονομάζεται Moët, το οποίο άνοιξε την 1η Ιουνίου και θα παραμείνει έτσι μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. Μεταξύ των χαρακτηριστικών του pop-up είναι ένα Champagne Happy Hour που ξεκινά στις 17:43, μια ώρα που επιλέχθηκε για να αναφερθεί στο έτος ίδρυσης του οίκου. «Δεν δημιουργούμε μόνο γεύματα», σχολίασε ο Alléno, «δημιουργούμε αναμνήσεις κεντημένες στην καρδιά της πόλης». Ο εκλεκτός γαλλικός αφρώδης οίνος θα σερβιριστεί επίσης σε VIP σαλόνια κατά τη διάρκεια των αγώνων, καθώς οι πωλήσεις αλκοόλ δεν επιτρέπονται στα στάδια.