Η Generation Z και οι Millennials έχουν ένα νέο ποτό για να φωνάξουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με στοιχεία πωλήσεων από το διαδικτυακό κατάστημα λιανικής Ocado, το πορτοκαλί κρασί έχει αυξηθεί κατά 99% φέτος μέχρι στιγμής, με τις αναζητήσεις για τέτοια προϊόντα επίσης να αυξάνονται κατά 80%.
Αυτή η τάση είναι ορατή στο διαδίκτυο, με το πορτοκαλί κρασί να γίνεται νέα «τάση» στα social media, ειδικά στο TikTok, καθώς οι νεότεροι οινόφιλοι έχουν ανακαλύψει το κρασί και τις δυνατότητές του ως δροσιστικό κρασί για τους καλοκαιρινούς μήνες.
Αλλά υπάρχει επίσης κάποια σύγχυση σχετικά με το ποτό, με ορισμένους χρήστες να μην είναι σίγουροι αν είναι κρασί από πορτοκάλι ή απλώς πορτοκαλί. Οι χρήστες χρησιμοποιούν επίσης το πορτοκαλί «emoji» και με το πορτοκαλί.
Φυσικά, το πορτοκαλί κρασί είναι, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Αμπέλου και Οίνου (OIV) ένα «λευκό κρασί με διαβροχή» και η ελάχιστη διάρκεια της φάσης διαβροχής είναι ένας μήνας, για να δοθεί αυτό το χρώμα.
Μιλώντας στο MailOnline σχετικά με την τάση, ο Christian Streatfield, αγοραστής κρασιού στο Ocado είπε: «Το πορτοκαλί κρασί είναι όλο και πιο δημοφιλές στους πελάτες μας.
«Σε αντίθεση με την τυπική παραγωγή λευκού κρασιού, οι φλούδες των σταφυλιών παραμένουν σε επαφή με το χυμό κατά τη διάρκεια της ζύμωσης, παράγοντας περίπλοκες γεύσεις και υφές, καθώς και αυτό το βαθύτερο χρώμα. «Το κρασί που προκύπτει είναι νόστιμο και ευέλικτο, προσφέροντας κάτι ενδιάμεσο στους λάτρεις του κόκκινου και του λευκού κρασιού».