απόδοση Ζήσης Πανάγος
Οι πωλήσεις του κλάδου κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών της LVMH αυξήθηκαν 14% στα 5,22 δισεκατομμύρια ευρώ (5,07 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) σε διάστημα εννέα μηνών, ενώ τα συνολικά βιολογικά έσοδα για την LVMH στο σύνολό της αυξήθηκαν κατά 20% φτάνοντας τα 56,5 δισεκατομμύρια ευρώ (54,9 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) για το πρώτους εννέα μήνες του 2022.
Παράλληλα, η εταιρεία ειδών πολυτελείας δήλωσε ότι οι πωλήσεις στην Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ιαπωνία αυξήθηκαν «απότομα» από την αρχή του τρέχοντος έτους, χάρη στην επιστροφή στα διεθνή ταξίδια και στη «στερεή ζήτηση» από τους καταναλωτές. Η Ασία παρουσίασε «χαμηλότερο επίπεδο ανάπτυξης» κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2022, αν και η ανάπτυξη το τελευταίο τρίμηνο επιταχύνθηκε στην Κίνα λόγω της μερικής χαλάρωσης των περιορισμών για την υγεία.
Το τμήμα κονιάκ και οινοπνευματωδών ποτών της LVMH παρουσίασε ανάπτυξη 16% κατά τη διάρκεια της εννεάμηνης περιόδου, αν και ήταν το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά που γνώρισαν πραγματική άνοδο με το τμήμα να σημειώνει άλμα 32% την ίδια περίοδο.
Μάλιστα, θεωρείται ότι η τρέχουσα ισχύς του δολαρίου έχει οδηγήσει τους Αμερικανούς αγοραστές στην Ευρώπη να εκμεταλλευτούν στο έπακρο την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν τις αγορές προϊόντων πολυτελείας, ενώ η ζήτηση για είδη υψηλής αξίας φαινόταν μέχρι τώρα σχετικά αδιαπέραστη από την κρίση κόστους ζωής επί του παρόντος. αναπτυσσόμενη στην Ευρώπη.
Τέλος, η LVMH ανέφερε, ότι θα επικεντρωθεί τώρα στην «ενίσχυση της σκοπιμότητας των εμπορικών σημάτων της, βασιζόμενη στην αυθεντικότητα και την ποιότητα των προϊόντων της, την αριστεία της διανομής τους και την αντιδραστικότητα της οργάνωσής της».
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com