H Gallo και το NFL ανακοίνωσαν μια πολυετή συμφωνία, η οποία καθιστά το οινοποιείο επίσημο χορηγό κρασιού του NFL. Η Barefoot, αναμφισβήτητα η πιο γνωστή μάρκα της Gallo, θα ξεκινήσει τη συνεργασία.
«Ενώνεται το πιο αγαπημένο οινοποιείο της Αμερικής με το πιο δημοφιλές άθλημα της Αμερικής», δήλωσε η Στέφανι Γκάλο, Chief Marketing Officer της E. & J. Gallo.
«Ως ηγέτης του κλάδου, ο ρόλος μας είναι να καλωσορίζουμε νέους καταναλωτές στην κατηγορία κρασιών με μοναδικούς και σχετικούς τρόπους. Αυτή η συνεργασία θα κάνει ακριβώς αυτό, φέρνοντας μαζί τους φανατικούς θαυμαστές μας. Η έννοια της συντροφικότητας φαίνεται πιο επίκαιρη τώρα περισσότερο από ποτέ».
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τους E. & J. Gallo για να φέρουμε περισσότερες επιλογές για τους θαυμαστές μας», δήλωσε η Tracie Rodburg, Ανώτερη Αντιπρόεδρος του NFL, Sponsorship Management. «Ανυπομονούμε να συνδυάσουμε την εκτεταμένη γκάμα των κρασιών της E. & J. Gallo, συμπεριλαμβανομένης της εμβληματικής μάρκας Barefoot, με τους θαυμαστές μας, τα κλαμπ και τις πρεμιέρες μας για αξέχαστες εμπειρίες NFL».
Η συνεργασία θα δει την Gallo να είναι παρούσα σε επιτόπιες εκδηλώσεις, εκπομπές και κοινωνικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένου του Super Bowl.
Οι εμπορικές ευκαιρίες κατά τη διάρκεια του Super Bowl είναι διαβόητα ανταγωνιστικές και θεωρούνται πραγματικό όφελος για τις επωνυμίες.
Το φετινό Super Bowl LVI είχε κατά μέσο όρο κοινό 112,3 εκατομμυρίων, με το αναγνωρισμένο σόου του ημιχρόνου να έχει κατά μέσο όρο 103,4 εκατομμύρια θεατές.