Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Σε λινή συσκευασία το Κονιάκ 2050, για μέιωση του αποτυπώματος

Εκτός από πλέξη ινών λιναριού γαλλικής προέλευσης και φυτική ρητίνη, το νέο βιολογικό κονιάκ VS «2050» της A. de Fussigny σίγουρα δεν πέρασε απαρατήρητο για τον οικολογικό του σχεδιασμό στην εμπορική έκθεση ProWein στα μέσα Μαΐου στο Ντίσελντορφ.

Δημιουργήθηκε από την «Green Gen Technologies» με έδρα την Τουλούζη, «αυτό το σύνθετο μπουκάλι συνδυάζει ελαφρότητα και ακαμψία», εξηγεί η Laura Moore, υπεύθυνη πωλήσεων για την A. de Fussigny Cognacs. Με βάρος μόλις 85 γραμμάρια, το μπουκάλι είναι 10 φορές ελαφρύτερο από ένα συμβατικό γυάλινο μπουκάλι για οινοπνευματώδη ποτά, το οποίο ζυγίζει μεταξύ 700 και 1.000 γραμμάρια. Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις, το αποτύπωμα άνθρακα του είναι τέσσερις φορές μικρότερο.

Το λινό μπουκάλι διαφημίζεται ως λιγότερο ενεργοβόρο με χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα από ένα παραδοσιακό μπουκάλι, αλλά χρειάζεται ακόμα βελτίωση. Κατά την εκτόξευση, το εσωτερικό του κέλυφος είναι κατασκευασμένο από RPET, ή ανακυκλωμένο πλαστικό. «Μακροπρόθεσμα, στοχεύουμε στο PLA, ένα υλικό που βασίζεται σε φυτικά υπολείμματα όπως το ζαχαροκάλαμο, το οποίο θα παράγει ένα μπουκάλι που μπορεί να κομποστοποιηθεί βιομηχανικά 100% μακροπρόθεσμα», λέει η Moore, εξηγώντας ότι το πλαστικό δεν είναι το κατάλληλο υλικό. Παράγεται επίσης στη Γαλλία, όπως προαναφέρθηκε, καθώς η νοοτροπία πίσω από αυτό είναι κατά κύριο λόγο η βιωσιμότητα.

Με τιμή 50€ για τις πρώτες 5.000 φιάλες, το Cognac θα πρέπει να έχει χαμηλότερη τιμή στο μέλλον, καθώς το κόστος παραγωγής αναμένεται να μειωθεί ανάλογα με την αύξηση του αριθμού των λινών που παράγονται. «Δεν έχουμε τα αποκλειστικά δικαιώματα για το μπουκάλι, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλα κρασιά και οινοπνευματώδη ποτά», εξηγεί ο Moore. Αν και η αδιαφάνεια του μπουκαλιού εμποδίζει το χρώμα του κονιάκ στο εσωτερικό να φαίνεται, ο Moore τονίζει ότι «αυτή είναι μια νέα πρόταση», ιδιαίτερα όσον αφορά την αίσθηση. Η ετικέτα «2050» χρησιμοποιεί επίσης μια υδατοδιαλυτή και βιοδιασπώμενη ετικέτα, η οποία φαίνεται να συγχωνεύεται με το σύνθετο υλικό, και ένα τυπικό βιδωτό καπάκι.

Η σειρά απευθύνεται σε Γάλλους και Ευρωπαίους καταναλωτές, οι οποίοι είναι πιο δεκτικοί στα βιολογικά κονιάκ από ό,τι η αμερικανική και η ρωσική αγορά, που είναι οι κύριοι προορισμοί της εταιρείας. Σημειωτέων, ο κύριος μέτοχος της A. de Fussigny είναι Ρώσος.

Πηγή: Vitisphere.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Πιστή στο ετήσιο ραντεβού της, η Central Wine Fair έρχεται τη Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2024, από τις 12:00 έως τις 21:00, στο ξενοδοχείο Athenaeum...

REPORTS

Με αφορμή το Διεθνές Έτος Αμπέλου και Οίνου που τιμά τα 100 χρόνια δράσης του Διεθνούς Οργανισμού Αμπέλου και Οίνου, και στο πλαίσιο του...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Μουσείο Οίνου Γεροβασιλείου θα φιλοξενήσει την Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου τον συγγραφέα Χρήστο Χωμενίδη για την διάλεξη «Ποιος είμαι; Γιατί γράφω; Πώς γράφω;».

REPORTS

Οι Αμερικανοί εισαγωγείς κρασιού, οι σομελιέ και οι ιδιοκτήτες καταστημάτων προετοιμάζονται για την πιθανή επιστροφή των δασμών στο κρασί μετά τις προεδρικές εκλογές στις...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Συγγενείς, φίλοι και συνεργάτες θα πουν την Τρίτη 12 Νοεμβρίου το «ύστατο χαίρε» στον Γιάννη Μπουτάρη, που πέθανε σε ηλικία 82 χρόνων το βράδυ...

REPORTS

Εξεπλάγησαν ευχάριστα οι 15 Γερμανοί σομελιέ και επαγγελματίες του οίνου από την δυναμικότητα και την ποικιλομορφία των terroir της Πελοποννήσου, καθώς μέσα από τις...

REPORTS

Γιατί ευνοούνται οι αμπελουργικές ζώνες Αμυνταίου και Μαντινείας, έναντι της Σαντορίνης; Υπερέχουν οι γηγενείς ποικιλίες, σε σχέση με τις ξενικές; Πώς επηρεάζει η πρωίμιση...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου θα διεξαχθεί το συνέδριο με θέμα « Η άμπελος και ο οίνος στις Ελληνογαλλικές σχέσεις: 2600 έτη αμοιβαίων επιδράσεων» υπό...