Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

To πρώτο made-in-china κρασί από την Treasury Wine Estates της Αυστραλίας

Η Penfolds της μητρικής εταιρίας Treasury Wine Estates (TWE) θα κυκλοφορήσει το πρώτο της “made in China” κρασί στην εγχώρια αγορά φέτος.

Η εταιρεία είπε ότι βρήκε «υποσχόμενα χαρακτηριστικά» στα σταφύλια που προέρχονται από τη Ningxia, στο κεντρικό-βόρειο τμήμα της Κίνας, και τη Shangri-la στη νοτιοδυτική επαρχία Yunnan.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Τιμ Φορντ είπε ότι η κίνηση αντιπροσωπεύει τη «δέσμευση της Treasury Wine προς την Κίνα». «Η Κίνα είναι μια αναδυόμενη περιοχή εκλεκτής οινοποίησης και είμαστε βέβαιοι ότι μπορούμε να παράγουμε κορυφαίες κινέζικες ετικέτες  που διατηρούν το χαρακτηριστικό στιλ Penfolds και την ασυμβίβαστη ποιότητα», είπε.

Η TWE πρόσθεσε ότι είχε συνάψει μια “στρατηγική συμφωνία συνεργασίας” με την China Alcoholic Drinks Association, τον κύριο φορέα της οινοβιομηχανίας της χώρας, η οποία θα της επέτρεπε μια  “ταχέως αναπτυσσόμενη ικανότητα της οινοβιομηχανίας” της Κίνας.

Οι λεγόμενοι δασμοί της Κίνας που επιβλήθηκαν στους Αυστραλούς εξαγωγείς κρασιού το 2020 έχουν καταστρέψει την αγορά. Η ετήσια αξία της βιομηχανίας κρασιού της Αυστραλίας έχει συρρικνωθεί από 1,26 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως σε 82 εκατομμύρια δολάρια.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Australian Grape and Wine Tony Battaglene χαρακτήρισε την κίνηση της Treasury Wine ως «έναν τρόπο να διατηρηθεί η παρουσία της Αυστραλίας στην αγορά». «Δεν εκπλήσσομαι. Οι περισσότερες εταιρείες μας περνούν μια πραγματικά δύσκολη περίοδο λόγω του κλεισίματος της κινεζικής αγοράς και έτσι όλοι προσπαθούν να διαφοροποιήσουν τις αλυσίδες εφοδιασμού τους», είπε στο ABC Radio Adelaide.

Η Treasury Wines σημειώνει ότι η Κίνα αναμένεται να γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά κρασιού στον κόσμο μέχρι το επόμενο έτος, με περίπου 52 εκατομμύρια πότες κρασιού, ενώ το 2021, οι Κινέζοι καταναλωτές ήπιαν περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο λίτρα κρασί.

Ο κ. Battaglene είπε ότι ενώ τα αυστραλιανά κρασιά διατηρούνται στην κατηγορία premium στην Κίνα, υπάρχει επίσης όρεξη για τοπικά προϊόντα. «Οι Κινέζοι καταναλωτές θέλουν να ξέρουν ότι αυτό που αγοράζουν είναι αυτό που παίρνουν, οπότε πιστεύω ότι η δύναμη της επωνυμίας Penfolds θα οδηγήσει την ακεραιότητα στο σπίτι», είπε. Πρόσθεσε ότι και άλλοι Αυστραλοί παραγωγοί κρασιού με τους πόρους πιθανότατα θα ακολουθήσουν το παράδειγμα της Penfolds επεκτείνοντας στην κινεζική αγορά.

πηγή: abc.net.au

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης κρασιού που δεν εκσυγχρονίζουν την τεχνολογική τους υποδομή και δεν επενδύουν στην ψηφιακή μετάβαση φαίνεται πως θα δυσκολευτούν να επιβιώσουν...

REPORTS

Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα από ασθένειες ή τις καιρικές συνθήκες και με τον τρύγο να διεξάγεται την ενδεδειγμένη περίοδο «ρίχνει αυλαία», η εξαιρετική, όπως χαρακτηρίζεται,...

REPORTS

O τουρισµός στη χώρα µας ανεβαίνει αλλά η κατανάλωση του κρασιού πέφτει. Μετά τη µείωση της ζήτησης στα κόκκινα κρασιά, το περασµένο καλοκαίρι παρατηρήθηκε...

REPORTS

Έπιασε τόπο η έκκληση των ηγετών του οίνου, διάκριση μεταξύ κατανάλωσης και κατάχρησης στο νέο ψήφισμα του ΠΟΥ.

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Η Μαλαγουζιά πρωταγωνιστεί στο νέο τεύχος του Wine Trails, που κυκλοφορεί στις 11 Οκτωβρίου στα περίπτερα. Μια ποικιλία που συνεχίζει να εμπνέει οινοποιούς και...

REPORTS

O τουρισµός στη χώρα µας ανεβαίνει αλλά η κατανάλωση του κρασιού πέφτει. Μετά τη µείωση της ζήτησης στα κόκκινα κρασιά, το περασµένο καλοκαίρι παρατηρήθηκε...

REPORTS

Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα από ασθένειες ή τις καιρικές συνθήκες και με τον τρύγο να διεξάγεται την ενδεδειγμένη περίοδο «ρίχνει αυλαία», η εξαιρετική, όπως χαρακτηρίζεται,...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Έναν αέρα εξορθολογισμού και ανανέωσης με σεβασμό στην παράδοση και σύγχρονα εργαλεία απολαμβάνει το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής...