Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Σε λινή συσκευασία το Κονιάκ 2050, για μέιωση του αποτυπώματος

Εκτός από πλέξη ινών λιναριού γαλλικής προέλευσης και φυτική ρητίνη, το νέο βιολογικό κονιάκ VS «2050» της A. de Fussigny σίγουρα δεν πέρασε απαρατήρητο για τον οικολογικό του σχεδιασμό στην εμπορική έκθεση ProWein στα μέσα Μαΐου στο Ντίσελντορφ.

Δημιουργήθηκε από την «Green Gen Technologies» με έδρα την Τουλούζη, «αυτό το σύνθετο μπουκάλι συνδυάζει ελαφρότητα και ακαμψία», εξηγεί η Laura Moore, υπεύθυνη πωλήσεων για την A. de Fussigny Cognacs. Με βάρος μόλις 85 γραμμάρια, το μπουκάλι είναι 10 φορές ελαφρύτερο από ένα συμβατικό γυάλινο μπουκάλι για οινοπνευματώδη ποτά, το οποίο ζυγίζει μεταξύ 700 και 1.000 γραμμάρια. Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις, το αποτύπωμα άνθρακα του είναι τέσσερις φορές μικρότερο.

Το λινό μπουκάλι διαφημίζεται ως λιγότερο ενεργοβόρο με χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα από ένα παραδοσιακό μπουκάλι, αλλά χρειάζεται ακόμα βελτίωση. Κατά την εκτόξευση, το εσωτερικό του κέλυφος είναι κατασκευασμένο από RPET, ή ανακυκλωμένο πλαστικό. «Μακροπρόθεσμα, στοχεύουμε στο PLA, ένα υλικό που βασίζεται σε φυτικά υπολείμματα όπως το ζαχαροκάλαμο, το οποίο θα παράγει ένα μπουκάλι που μπορεί να κομποστοποιηθεί βιομηχανικά 100% μακροπρόθεσμα», λέει η Moore, εξηγώντας ότι το πλαστικό δεν είναι το κατάλληλο υλικό. Παράγεται επίσης στη Γαλλία, όπως προαναφέρθηκε, καθώς η νοοτροπία πίσω από αυτό είναι κατά κύριο λόγο η βιωσιμότητα.

Με τιμή 50€ για τις πρώτες 5.000 φιάλες, το Cognac θα πρέπει να έχει χαμηλότερη τιμή στο μέλλον, καθώς το κόστος παραγωγής αναμένεται να μειωθεί ανάλογα με την αύξηση του αριθμού των λινών που παράγονται. «Δεν έχουμε τα αποκλειστικά δικαιώματα για το μπουκάλι, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλα κρασιά και οινοπνευματώδη ποτά», εξηγεί ο Moore. Αν και η αδιαφάνεια του μπουκαλιού εμποδίζει το χρώμα του κονιάκ στο εσωτερικό να φαίνεται, ο Moore τονίζει ότι «αυτή είναι μια νέα πρόταση», ιδιαίτερα όσον αφορά την αίσθηση. Η ετικέτα «2050» χρησιμοποιεί επίσης μια υδατοδιαλυτή και βιοδιασπώμενη ετικέτα, η οποία φαίνεται να συγχωνεύεται με το σύνθετο υλικό, και ένα τυπικό βιδωτό καπάκι.

Η σειρά απευθύνεται σε Γάλλους και Ευρωπαίους καταναλωτές, οι οποίοι είναι πιο δεκτικοί στα βιολογικά κονιάκ από ό,τι η αμερικανική και η ρωσική αγορά, που είναι οι κύριοι προορισμοί της εταιρείας. Σημειωτέων, ο κύριος μέτοχος της A. de Fussigny είναι Ρώσος.

Πηγή: Vitisphere.com

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Σε µικρή απόσταση από την Αθήνα, στις Ρίζες Αρκαδίας, βρίσκεται το Κτήµα Τσέλεπου. Εκεί µε την αδιάκοπη φροντίδα των περίπου 650 στρεµµάτων ιδιόκτητου αµπελώνα...

REPORTS

Με το ένα… πόδι στη Χαλκιδική και το άλλο στην Κρήτη και με γνώμονα την αειφορική παραγωγή ποιοτικών οίνων, μέσα από πολύ επιλεγμένες οινοποιήσεις,...

REPORTS

Με σήμα κατατεθέν τη μονοποικιλιακή μαλαγουζιά, το Κτήμα Γκιρλέμη έχει αναδειχθεί σε έναν από τους κορυφαίους παραγωγούς κρασιών στην περιοχή του Δομοκού. Η επιτυχία...

REPORTS

Το μέλλον των οινοποιήσιμων σταφυλιών βρίσκεται στις ανθεκτικές ποικιλίες και στην εργαλειοθήκη της τεχνολογίας.