Ηχηρή ήταν η πτώση των πωλήσεων κατά 10% στην κύρια αγορά για τα κρασιά της Pernod Ricard, ελέω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών και επενδύσεων της εταιρείας στα οινοποιεία της. Η γαλλική επιχείρηση, πάντως, παραμένει αισιόδοξη ότι θα δει μια σταδιακή αύξηση των εσόδων της στην πάροδο των επόμενων εννέα μηνών, έχοντας δώσει σημαντικό βάρος στην εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων με την προώθηση των βασικών τους επωνυμιών και των στρατηγικών τους σχεδίων.
Χαμηλές ήταν οι επιδόσεις της Pernod Ricard και στις ασιατικές αγορές, σημειώνοντας μια μείωση των πωλήσεων της της τάξεως του 8%, με την αγορά της Κίνας να βιώνει την εκκωφαντική μείωση του 25%, γεγονός στο οποίο οφείλεται και το 10% της μείωσης των πωλήσεων των διεθνών στρατηγικών επωνυμιών της γαλλικής επιχείρησης. Εντούτοις, στην ανερχόμενη αγορά της Ινδίας, την δεύτερη μεγαλύτερη για τα προϊόντα της Pernod Ricard οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2%.
Για το σύνολο του οικονομικού της έτους που τελειώνει τον Ιούνιο του 2025 η πρόβλεψη της εταιρείας είναι ότι θα επιτρέψει σε δρόμους ανάπτυξης των μικτών πωλήσεων της και έχει θέσει ως στόχο της μια αύξηση των πωλήσεων της μεταξύ 4% και 7%.
Πληροφορίες από Vinetur