Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Στόχος για τη Hennessy, οι οπαδοί του NBA, οπαδοί του Cognac

H Hennessy Cognacs, παρά τις δυσκολίες των καιρών είναι αποφασισμένη να εξισορροπήσει τα δεδομένα προχωρόντας σε νέες στρατηγικές, συμπεριλαμβανομένου και του NBA.

Ο Laurent Boillot, Διευθύνων Σύμβουλος της Hennessy Cognacs (LVMH) στην εκδήλωση που φιλοξένησε η εταιρεία για τους 1.600 προμηθευτές της στις 11 Μαΐου στο Cognac, δήλωσε μεταξύ άλλων πως παρά τις αβεβαιότητες και τις συνθήκες υπό τις οποίες τρέχουν οι καταστάσεις η «εταιρεία είναι αποφασισμένη».

Όταν πρόκειται για αναταραχή, σίγουρα δεν υπάρχει έλλειψη προκλήσεων βραχυπρόθεσμα, όπως εξήγησε ο Laurent Boillot. Υπάρχει η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία – «σταματήσαμε να στέλνουμε στη Ρωσία. Οι εξαγωγές ανακατανεμήθηκαν σε άλλες χώρες, ιδιαίτερα στην Ευρώπη». Έπειτα, υπάρχει αχαλίνωτος πληθωρισμός και η «πολιτική Covid» που εφαρμόζει η Κίνα, με άλλο ένα αυστηρό Lockdown τις τελευταίες 50 μέρες σε Σαγκάη και Πεκίνο. Ωστόσο, «τα κονιάκ Hennessy πωλούνται περισσότερο στις νότιες επαρχίες, οι οποίες αυτή τη στιγμή είναι ανοιχτές. Ο Boillot συνέχισε να απαριθμεί τους υλικοτεχνικούς περιορισμούς (αύξηση γενικών εξόδων, μακροπρόθεσμοι χρόνοι παράδοσης στα αμερικανικά λιμάνια). Από την άλλη, υπάρχει ο ανταγωνισμός στις Ηνωμένες Πολιτείες (με την ανάπτυξη της τεκίλα, η οποία δεν χρειάζεται να συμμορφώνεται με τους ίδιους περιορισμούς από την ονομασία προέλευσης) αλλά και επιστημονικές προειδοποιήσεις για την κλιματική αλλαγή, όπου η προστασία της βιοποικιλότητας, η μείωση των εισροών και η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές του κλάδου είναι πλέον υποχρεωτικές. Επιτυγχάνοντας μια ισορροπία μεταξύ «προσοχής και τόλμης», ο Hennessy σκοπεύει να δράσει, αλλά όχι να «σηκώσει το βάρος» αυτών των αλλαγών καθώς προετοιμάζεται για το μέλλον.

Η 3ετής συνεργασία με το NBA θα μπορούσε να ανανεωθεί μέσα στη δεκαετία. Αυτή η στρατηγική έχει εκτεταμένες επιπτώσεις, καθώς το κοινό του NBA ανέρχεται συνολικά σε 1 δισεκατομμύριο θεατές παγκοσμίως (συμπεριλαμβανομένων 200 εκατομμυρίων Κινέζων). «Στόχος μας είναι να μετατρέψουμε τους οπαδούς του ΝΒΑ σε οπαδούς του κονιάκ», λέει ο Boillot. Και ίσως επίσης να μετατρέψει τους προμηθευτές της Hennessy σε στρατηγική προμηθειών.

πηγή: vitisphere.com

Σχετικά Άρθρα

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η διαχείριση της αμπελουργικής γης με όρους βιωσιμότητας μέσα σε ένα αστικό περιβάλλον και τα νομικά εργαλεία για την συνύπαρξη με την οικιστική ανάπτυξη...

REPORTS

Μια Μαλαγουζιά που έχει δηµιουργηθεί για να εξελίσσεται στο χρόνο, διατηρώντας τη φρεσκάδα και τον γαστρονοµικό χαρακτήρα της.

REPORTS

Μια δημοπρασία υψηλού προφίλ με εκατοντάδες κρασιά παγκόσμιας κλάσης από το κελάρι του εστιατορίου Le Gavroche προσέφερε κέρδη ύψους 1,9 εκατομμυρίων λιρών.

REPORTS

Στη Σαντορίνη δεν χορταίνει το μάτι από τα απίστευτα ειδυλλιακά τοπία αλλά και ο ουρανίσκος από τους οινικούς θησαυρούς, που αποκαλύπτει διαρκώς το νησί....

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Το 1955, η Σταυρούλα Κουράκου είχε γράψει στο «Ο οίνος, µια αιώνια θεότητα για την Ελλάδα»: «Η αµπελουργία είναι στενά δεµένη µε την κίνηση...

REPORTS

Η πρόοδος που έχει συντελεστεί τα τελευταία χρόνια στον εγχώριο κλάδο του κρασιού είναι δεδοµένη και αδιαµφισβήτητη, ωστόσο αυτά τα οποία µένει ακόµα να...

REPORTS

Το Οινοποιείο ∆ιαµαντάκης είναι µια σύγχρονη µονάδα παραγωγής ποιοτικών οίνων στο χωριό Κάτω Ασίτες του Ηρακλείου Κρήτης.

REPORTS

Μια Μαλαγουζιά που έχει δηµιουργηθεί για να εξελίσσεται στο χρόνο, διατηρώντας τη φρεσκάδα και τον γαστρονοµικό χαρακτήρα της.