Ο Laurent Boillot, Διευθύνων Σύμβουλος της Hennessy Cognacs (LVMH) στην εκδήλωση που φιλοξένησε η εταιρεία για τους 1.600 προμηθευτές της στις 11 Μαΐου στο Cognac, δήλωσε μεταξύ άλλων πως παρά τις αβεβαιότητες και τις συνθήκες υπό τις οποίες τρέχουν οι καταστάσεις η «εταιρεία είναι αποφασισμένη».
Όταν πρόκειται για αναταραχή, σίγουρα δεν υπάρχει έλλειψη προκλήσεων βραχυπρόθεσμα, όπως εξήγησε ο Laurent Boillot. Υπάρχει η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία – «σταματήσαμε να στέλνουμε στη Ρωσία. Οι εξαγωγές ανακατανεμήθηκαν σε άλλες χώρες, ιδιαίτερα στην Ευρώπη». Έπειτα, υπάρχει αχαλίνωτος πληθωρισμός και η «πολιτική Covid» που εφαρμόζει η Κίνα, με άλλο ένα αυστηρό Lockdown τις τελευταίες 50 μέρες σε Σαγκάη και Πεκίνο. Ωστόσο, «τα κονιάκ Hennessy πωλούνται περισσότερο στις νότιες επαρχίες, οι οποίες αυτή τη στιγμή είναι ανοιχτές. Ο Boillot συνέχισε να απαριθμεί τους υλικοτεχνικούς περιορισμούς (αύξηση γενικών εξόδων, μακροπρόθεσμοι χρόνοι παράδοσης στα αμερικανικά λιμάνια). Από την άλλη, υπάρχει ο ανταγωνισμός στις Ηνωμένες Πολιτείες (με την ανάπτυξη της τεκίλα, η οποία δεν χρειάζεται να συμμορφώνεται με τους ίδιους περιορισμούς από την ονομασία προέλευσης) αλλά και επιστημονικές προειδοποιήσεις για την κλιματική αλλαγή, όπου η προστασία της βιοποικιλότητας, η μείωση των εισροών και η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές του κλάδου είναι πλέον υποχρεωτικές. Επιτυγχάνοντας μια ισορροπία μεταξύ «προσοχής και τόλμης», ο Hennessy σκοπεύει να δράσει, αλλά όχι να «σηκώσει το βάρος» αυτών των αλλαγών καθώς προετοιμάζεται για το μέλλον.
Η 3ετής συνεργασία με το NBA θα μπορούσε να ανανεωθεί μέσα στη δεκαετία. Αυτή η στρατηγική έχει εκτεταμένες επιπτώσεις, καθώς το κοινό του NBA ανέρχεται συνολικά σε 1 δισεκατομμύριο θεατές παγκοσμίως (συμπεριλαμβανομένων 200 εκατομμυρίων Κινέζων). «Στόχος μας είναι να μετατρέψουμε τους οπαδούς του ΝΒΑ σε οπαδούς του κονιάκ», λέει ο Boillot. Και ίσως επίσης να μετατρέψει τους προμηθευτές της Hennessy σε στρατηγική προμηθειών.
πηγή: vitisphere.com