Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η μέτρια κατανάλωση κρασιού συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο εγκεφαλικού

Σύμφωνα με παγκόσμια μελέτη για την οποία συλλέχθηκαν στοιχεία υγείας από 32 χώρες, που έδειξαν ότι η μέτρια κατανάλωση κρασιού θα μπορούσε να οδηγήσει σε μειωμένη συχνότητα εγκεφαλικών επεισοδίων, αλλά δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο για άλλα αλκοολούχα ποτά.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Ερευνητές που εξέτασαν δεδομένα υγείας από 32 διαφορετικές χώρες βρήκαν στοιχεία ότι η κατανάλωση κρασιού σε μέτριες ποσότητες μπορεί να σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο εγκεφαλικού.

Τα ευρήματα, που δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Neurology, χρησιμοποίησαν δεδομένα από τη μελέτη INTERSTROKE, η οποία εξέτασε πολλούς παράγοντες κινδύνου για εγκεφαλικό σε 32 χώρες.

Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν αναφορές για την κατανάλωση αλκοόλ από 26.000 συμμετέχοντες. Περίπου οι μισοί είχαν υποστεί εγκεφαλικό.

Αφού, αναλύθηκαν τα άτομα ανά τύπο αλκοολούχου ποτού που καταναλώθηκαν (κρασί, μπύρα, ουίσκι ή «άλλο») και λαμβάνοντας υπόψη πρόσθετους παράγοντες κινδύνου, όπως υψηλή αρτηριακή πίεση, κάπνισμα, διαβήτης, διατροφή και σωματική δραστηριότητα, οι ερευνητές κατέληξαν σε κάποια συμπεράσματά.

Πιο συγκεκριμένα, βρήκαν μια συσχέτιση μεταξύ της κατανάλωσης κρασιού και της μειωμένης συχνότητας εγκεφαλικών επεισοδίων, αν και όχι μεταξύ εκείνων που ανέφεραν υψηλά επίπεδα κατανάλωσης ή υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ.

«[Το] μοτίβο υποδηλώνει ότι η χαμηλότερη κατηγορία πρόσληψης κρασιού είχε τον χαμηλότερο κίνδυνο», ανέφερε ο επικεφαλής συγγραφέας Andrew Smyth σε πρόσφατη δήλωση του.

Ο Smyth, καθηγητής κλινικής επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Galway, επανέλαβε τα προηγούμενα συναισθήματα σχετικά με τον ευεργετικό ρόλο που μπορούν να έχουν οι πολυφαινόλες, που βρίσκονται στο κόκκινο κρασί, στην υγεία μας.

«Όπως έχουν αναφέρει άλλες μελέτες, το κρασί περιέχει ουσίες όπως πολυφαινόλες, οι οποίες δεν υπάρχουν στον ίδιο βαθμό σε άλλα είδη αλκοόλ, που μπορεί να έχουν σημαντικές επιδράσεις ανεξάρτητα από το αλκοόλ», σημείωσε.

Η μπύρα, τα οινοπνευματώδη και άλλα αλκοολούχα ποτά δεν συσχετίστηκαν με μειωμένο κίνδυνο εγκεφαλικού.

Τέλος, ο Smyth σημείωσε τους περιορισμούς της μελέτης, δηλαδή ότι ο αριθμός των συμμετεχόντων που μελετήθηκαν από κάθε περιοχή είναι σχετικά μικρός και ότι μπορεί να παίζουν ρόλο, άλλοι πολιτιστικοί και κοινωνικοοικονομικοί παράγοντες.

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετείχε στο Global Summit of the Global Wine Tourism Organization (GWTO), το οποίο πραγματοποιήθηκε από τις 31 Μαΐου έως τις 3...

REPORTS

Υπάρχουν μέρη στον κόσμο όπου ο χρόνος μετριέται με δεκαετίες και η οινοποίηση δεν είναι απλώς μια παραγωγική διαδικασία, αλλά υψηλή τέχνη και ταυτότητα....

REPORTS

Κάθε άλλο παρά καταλαγιάζουν οι απορίες σχετικά με τον πολλαπλασιασμό της τιμής των φιαλών κρασιού μεταξύ της αγοράς από το κτήμα και της μεταπώλησης...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το ροζέ κρασί έχει πάψει εδώ και χρόνια να είναι απλώς η «εύκολη» επιλογή του καλοκαιριού. Έχει αποκτήσει δική του ταυτότητα, διαφορετικές εκφράσεις, γαστρονομικό...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Κάθε άλλο παρά καταλαγιάζουν οι απορίες σχετικά με τον πολλαπλασιασμό της τιμής των φιαλών κρασιού μεταξύ της αγοράς από το κτήμα και της μεταπώλησης...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Την ευκαιρία να αποκομίσουν πολύτιμα ερεθίσματα σχετικά με τη σύγχρονη εκπαίδευση στους τομείς των τροφίμων, του περιβάλλοντος και της βιώσιμης ανάπτυξης και να συμμετέχουν...

REPORTS

Το ευρωπαϊκό κρασί δεν είναι απλώς ένας αγροτικός κλάδος με ισχυρό οικονομικό αποτύπωμα. Είναι κομμάτι της ιστορίας, της υπαίθρου, της γαστρονομίας και της συλλογικής...

REPORTS

Σε μια από τις πιο εμβληματικές οινοπαραγωγικές περιοχές του κόσμου, η απάντηση στην κλιματική αστάθεια ίσως να μην βρίσκεται μόνο σε νέα μηχανήματα, αισθητήρες...