Μετά την Πανδημία το Μιλάνο διοργανώνει την τρίτη έκδοση του Wine Week, με πληθώρα εκδηλώσεων που σχετίζονται με το κρασί. Αυτή η έκδοση πατάει ανάμεσα στο ψηφιακό που επιβάλει η πανδημία, αλλά και το φυσικό, αφού ναι μεν περιλαμβάνει ψηφιακές εκδηλώσεις, συνδέσεις με εμπειρογνώμονες από όλο τον κόσμο και ένα ειδικό άνοιγμα μέσω του διαδικτύου, αλλά πολλές δραστηριότητες που προϋποθέτουν φυσική παρουσία θα επιστρέψουν.
Το Milano Wine Week είναι μέρος, όπως και οι άλλες θεματικές εβδομάδες, σε ένα πρόγραμμα επανεκκίνησης για τους τομείς που πλήττονται ιδιαίτερα από την πανδημία, στην περίπτωση αυτή της διανομής κρασιού και της εστίασης. Πρόκειται για μία εκδήλωση με μεγάλη ζήτηση αφού μόνο πέρυσι υπήρχαν περισσότερες από 300 εκδηλώσεις, 300.000 συμμετέχοντες και 1.500 εταιρείες που συμμετείχαν σε περισσότερους από 300 ανοιχτούς χώρους σε όλη την πόλη.
Η έδρα της εκδήλωσης θα είναι και πάλι το Palazzo Bovara , στο Corso Venezia, το οποίο χάρη στη στρατηγική του θέση και το κύρος του είναι ο ιδανικός χώρος για μερικές από τις πιο θεσμικές εκδηλώσεις της εκδήλωσης. Η αυλή που βρίσκεται στο ισόγειο και τα κομψά δωμάτια στον πρώτο όροφο θα φιλοξενήσουν ένα πυκνό πρόγραμμα masterclasses, σεμινάρια, εγκαινιάσεις νέων ετικετών και γευσιγνωσία.
Φέτος, η έδρα της εβδομάδας κρασιού θα φιλοξενήσει επίσης την πρώτη έκδοση της Ψηφιακής Έκθεσης Οίνου , η οποία θα περιλαμβάνει τις 7 μεγάλες πόλεις στον κόσμο (Νέα Υόρκη, Σαν Φρανσίσκο, Μαϊάμι, Τορόντο, Σεντσέν, Σανγκάη και Μόσχα) μέσω υψηλής ποιότητας και απευθείας με απομακρυσμένες δοκιμές για αγοραστές, ειδικούς του Τύπου και της βιομηχανίας.
Οι τρεις στιγμές εκπαίδευσης και δικτύωσης που διοργανώνονται με την ευκαιρία της Εβδομάδας Οίνου 2020 του Μιλάνου μπορούν να χρησιμοποιηθούν εξ αποστάσεως, σε ροή ή κατά παραγγελία:
Η τρίτη έκδοση του Wine Business Forum (6 Οκτωβρίου), που οργανώθηκε σε συνεργασία με την BS-Strategies και συντονίστηκε από τη Silvana Ballotta , η οποία θα επικεντρωθεί στη διεθνοποίηση σε ορισμένες από τις κύριες ιταλικές εξαγωγικές αγορές οίνου.
Αυτές οι εξαγωγικές αγορές οίνου θα ενταχθούν με το νέο Shaping Wine (8 Οκτωβρίου), που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την SDA Bocconi, μια στιγμή προβληματισμού για τις καινοτόμες τάσεις και την εξέλιξη των χώρων φυσικά και εικονικά καταστήματα λιανικής στον κόσμο του κρασιού Και τέλος τη δεύτερη έκδοση τουWine Generation Forum (9 Οκτωβρίου), που διοργανώθηκε σε συνεργασία με την AGIVI (Ένωση Νέων Ιταλών Επιχειρηματιών Οίνου). Όλες οι εκδηλώσεις για τον Τύπο και τους επαγγελματίες θα απαιτούν διαπίστευση, ενώ αυτές που είναι αφιερωμένες στο κοινό θα είναι εν μέρει δωρεάν και εν μέρει προσβάσιμες με εισιτήριο εισόδου. Ορισμένες σημαντικές εκδηλώσεις απαιτούν κράτηση μέσω της επίσημης ιστοσελίδας.