Η φετινή προεκλογική εκστρατεία Bordeaux 2020 αναμένεται να επιστρέψει σε ένα πιο “φυσιολογικό” χρονικό πλαίσιο, δήλωσε ο Philippe Tapie, πρόεδρος της επιτροπής Bordeaux Négoce. ‘’Θέλουμε να τελειώσουμε τα πάντα πριν το τέλος του Ιουνίου’’.
Η αντίληψη της ποιότητας είναι φυσικά παράγοντας-κλειδί. Έπεται η τιμή, η οποία μειώθηκε το 2019 που καθυστέρησε λόγω της κρίσης Covid-19, που είχε παρόλ’αυτά μεγάλη επιτυχία.
Η διατήρηση των τιμών όπως το 2019 είναι σίγουρα η πιο λογική επιλογή μέχρι να αρχίσει να γίνεται ένας απολογισμός και μια αξιολόγηση της χρονιάς”, δηλώνει η Liv-ex συνιδρύτρια της Justin Gibbs. Στο Bordeaux, τα οινοποιεία είναι βέβαια υπεύθυνα για τις δικές τους στρατηγικές τιμολόγησης, σύμφωνα με την κατάσταση του καθενός.
Ο Tapie δήλωσε ότι η αγορά είναι ακόμα περίπλοκη αλλά έχουμε κάποια θετικά στοιχεία, θέτοντας την πρόσφατη παύση στους δασμούς των ΗΠΑ, ενώ πιστεύει ότι το 2020 θα έχει την ίδια επιτυχία με το 2019.
Ένας άλλος παράγοντας κλειδί για την καμπάνια θα είναι η ποσότητα του κρασιού που θα βγει στην αγορά. Τα οινοποιεία ακολουθούν διαφορετικές στρατηγικές, ενώ οι αποδόσεις του 2020 ήταν μικρότερες σε κάποιες περιοχές σε σχέση με το 2019. Παρόλ’αυτά το Bordeaux Index θα ήθελε να δει μεγαλύτερους όγκους στην αγορά.
Με στοιχεία από decanter.com