Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τέσσερα στα πέντε άτομα αγοράζουν κρασί με βάση την εμφάνιση της ετικέτας

Περίπου το 85% των ανθρώπων δήλωσαν ότι είχαν αγοράσει ένα μπουκάλι κρασί στο παρελθόν κυρίως με βάση την εμφάνιση της ετικέτας, αποκάλυψαν δεδομένα από την ηλεκτρονική αγορά κρασιού Vivino.

Μια έρευνα χρηστών της Vivino σε 1.800 πότες κρασιού διαπίστωσε ότι τέσσερις στους πέντε ερωτηθέντες ανέφεραν ότι είχαν προηγουμένως αγοράσει κρασί κυρίως με βάση το πώς φαίνεται η ετικέτα ή το μπουκάλι.

Πιο συγκεκριμένα, τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν πόσο σημαντικές είναι οι εντυπωσιακές, καινοτόμες και δημιουργικές επιλογές σχεδιασμού όταν πρόκειται να δελεάσουν τους καταναλωτές να δοκιμάσουν κάτι έξω από τη ζώνη άνεσής τους. Το Global Wine Masters θα παρουσιάσει το επόμενο έτος το εναρκτήριο Design And Packaging Masters, το οποίο θα βραβεύσει τα κρασιά με την καλύτερη παρουσίαση στην αγορά.

Ο Paul Jones, διευθυντής κρασιού στη Vivino, σχολίασε τα ευρήματα:

«Με τόσους πολλούς οινοπότες να παραδέχονται ότι βασίζονται στην εμφάνιση ενός μπουκαλιού ή μιας ετικέτας, είναι σαφές ότι μια καλά σχεδιασμένη ετικέτα μπορεί να έχει μεγάλη επιρροή στον τρόπο με τον οποίο αγοράζουμε κρασί. Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός χρησιμοποιείται από επωνυμίες σε πολλούς κλάδους για να τραβήξει την προσοχή. Όταν αντιμετωπίζετε τον τοίχο του κρασιού του σούπερ μάρκετ, είναι εύκολο να νιώθετε εκφοβισμό ή συγκλονισμένοι και να χορτάσετε για κάτι που απλά ξεχωρίζει…

Στην συνέχεια ο ίδιος συμπλήρωσε ότι: «Ο τεράστιος όγκος των διαθέσιμων κρασιών σημαίνει ότι ένα άτομο δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι ειδικός σε κάθε μπουκάλι, ανεξάρτητα από το πόσο καλά γνωρίζει τον κόσμο του κρασιού.»

Διαβάστε επίσης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Μια πιο νέα φρέσκια πρόταση φέρνει το κτήμα RIRA με το ροζέ Pinot Noir του 2021 το οποίο κέντρισε το ενδιαφέρον στο Peloponnese Wine...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Από τις πλαγιές του Ολύμπου στις βουνοκορφές της Πίνδου και από εκεί στο πλατό του Αμυνταίου και σε όλη τη Μακεδονία, στους παραλίμνιους, παραθαλάσσιους...

REPORTS

Κολλινιάτικο, Μαύρο Καλαβρυτινό, Λαγόρθι και Τινακτορώγος έκαναν το ντεμπούτο τους στο οινικό κοινό της Αθήνας, στο πλαίσιο του Peloponnese Wine Festival που φιλοξένησε την...

REPORTS

Tις πέντε διαφορετικές εκφράσεις του Μοσχοφίλερου έρχεται να εκφράσει η Οινοποιία Μπουτάρη, συγκεντρώνοντας και προβάλλοντας τα στάδια της συγκεκριμένης ποικιλίας, η οποία έχει ταυτιστεί...

Copyright © 2020 | Η Υπηρεσία Winetrails.gr είναι Ιδιοκτησία της Εταιρίας Green Box A.E.