Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Κορεσμός στα λιμάνια,μεγάλοι χρόνοι παράδοσης και υψηλές τιμές στις ΗΠΑ

Από την άφιξη της πανδημίας της Covid 19, όλοι οι κρίκοι της αμερικανικής αλυσίδας logistics έχουν συμβάλλει αρνητικά σε μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης και υψηλότερες τιμές σε όλα τα στάδια διανομής κρασιού.

Η πρόβλεψη είναι η λέξη κλειδί για την αποφυγή διαταραχών στον εφοδιασμό των παραγωγών που εξάγουν τα κρασιά τους στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Με την ευκαιρία της εμπορικής έκθεσης Prowein, η MaryAnn Pisani, σύμβουλος της MHW Ltd, και ο Steve Melchiskey της εισαγωγικής εταιρείας USA Wine West LLC, παρουσίασαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι φορείς κατά την εισαγωγή κρασιών στις Ηνωμένες Πολιτείες. «Θα ήθελα καταρχάς να σας υπενθυμίσω ότι αν αντιμετωπίζουμε τέτοιες δυσκολίες, είναι κυρίως επειδή η ζήτηση δεν έχει αποδυναμωθεί, το αντίθετο, επειδή οι πωλήσεις κρασιού αυξάνονται στις Ηνωμένες Πολιτείες», διευκρινίζει η MaryAnn Pisani.

Ωστόσο, ήταν πράγματι μια «πραγματική καταιγίδα» για τον αμερικανικό κλάδο μεταφορών αυτό που ξεκίνησε η κρίση της Covid. «Η κατασκευή εμπορευματοκιβωτίων σταμάτησε, εγκλωβισμένοι υπάλληλοι, καραντίνες, απόφραξη της διώρυγας του Σουέζ από φορτηγό πλοίο… πρόκειται για επίδραση χιονοστιβάδας λόγω διαφόρων αλληλένδετων παραγόντων. Κάθε κρίκος της αλυσίδας έχει επιβραδυνθεί, προκαλώντας αυτή τη μεγάλη κρίση», συνεχίζει η MaryAnn Pisani.

Για την σύμβουλο, μία από τις άμεσες επιπτώσεις αυτής της κρίσης logistics ήταν η γενική αύξηση των τιμών των υπηρεσιών που σχετίζονται με τις εμπορευματικές μεταφορές. «Σε αυτό προστέθηκαν πρόσθετες αυξήσεις που συνδέονται με τις επείγουσες ανάγκες των εισαγωγέων, οι οποίοι αναγκάστηκαν να πληρώσουν περισσότερα για να αντιμετωπιστεί η παράδοσή τους ως προτεραιότητα», εξηγεί. Έκτοτε, αυτές οι εξαιρετικές αυξήσεις έχουν ακόμη και ομαλοποιηθεί. Να μην αναφέρουμε επίσης και την επιμήκυνση του χρόνου διάθεσης των εμπορευμάτων.

«Ενώ όλα τα λιμάνια στη δυτική πλευρά βρέθηκαν γρήγορα κορεσμένα, με καθυστερήσεις αρκετών εβδομάδων, ορισμένοι έστειλαν τα πλοία τους στα λιμάνια της ανατολικής ακτής. Συνέπεια: τα ίδια φαινόμενα κορεσμού έχουν αναφερθεί και εκεί», συνεχίζει η σύμβουλος. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Maersk υποστήριξε μάλιστα ότι το 12% των καθυστερήσεων στις μεταφορές οφείλονται άμεσα σε καθυστερήσεις στα ίδια τα λιμάνια.

Πηγή: ΚΕΟΣΟΕ

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Οι Έλληνες καταναλωτές είναι ολοένα και πιο δεκτικοί στην ιδέα του μη αλκοολούχου κρασιού, με τις γυναίκες και τους νεότερους σε ηλικία να δείχνουν...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Tην 1η Νοεμβρίου το Ξινόμαυρο γιορτάζει παγκόσμια και για το λόγο αυτό οι «Οινοποιοί Βορείου Ελλάδος» διοργανώνουν και προτείνουν για τους λάτρεις της ποικιλίας,...

REPORTS

Αλλαγές στην υποβολή των δηλώσεων παραγωγής, επεξεργασίας, εμπορίας και αποθεμάτων στον αμπελοοινικό τομέα προβλέπει τροποποιητική απόφαση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης Κώστα Τσιάρα, που αναρτήθηκε...

REPORTS

Το δελτίο του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ενημερώνει ότι το αμπέλι βρίσκεται στο στάδιο ωρίμανσης και συγκομιδής, κυρίως για τις πρώιμες επιτραπέζιες ποικιλίες....

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Η Μαλαγουζιά πρωταγωνιστεί στο νέο τεύχος του Wine Trails, που κυκλοφορεί στις 11 Οκτωβρίου στα περίπτερα. Μια ποικιλία που συνεχίζει να εμπνέει οινοποιούς και...

REPORTS

O τουρισµός στη χώρα µας ανεβαίνει αλλά η κατανάλωση του κρασιού πέφτει. Μετά τη µείωση της ζήτησης στα κόκκινα κρασιά, το περασµένο καλοκαίρι παρατηρήθηκε...

REPORTS

Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα από ασθένειες ή τις καιρικές συνθήκες και με τον τρύγο να διεξάγεται την ενδεδειγμένη περίοδο «ρίχνει αυλαία», η εξαιρετική, όπως χαρακτηρίζεται,...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Έναν αέρα εξορθολογισμού και ανανέωσης με σεβασμό στην παράδοση και σύγχρονα εργαλεία απολαμβάνει το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής...