Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η WSTA σε «σύγχυση» με τις κατηγορίες χαμηλής κατανάλωσης αλκοόλ ή άνευ

Η Ένωση Εμπορίου Οίνου και Οινοπνευματωδών Ποτών (WSTA) πρωτοστάτησε στην ανάπτυξη των πρώτων οδηγών χαμηλών και χωρίς αλκοόλ στο Ηνωμένο Βασίλειο, με την κυβέρνηση να φαίνεται έτοιμη να συμβουλευτεί ξανά τους δημιουργούς της κατηγορίας.

Τρία έγγραφα έχουν συνταχθεί από την WSTA σε συνεργασία με τα μέλη του, συμπεριλαμβανομένων των παραγωγών και των εμπόρων λιανικής, σε μια προσπάθεια να ξεκαθαρίσει τη σύγχυση σχετικά με την εμπορία, την επισήμανση και την παραγωγή χαμηλών και μη κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών.

Πιο αναλυτικά, τα δύο πρώτα έγγραφα, ο οδηγός μάρκετινγκ WSTA για εναλλακτικές λύσεις αλκοόλ και καθοδήγηση σχετικά με την επισήμανση εναλλακτικών ουσιών χαμηλής κατανάλωσης και μη αλκοολούχων ποτών, έχουν δημοσιευθεί με τον τρίτο οδηγό για τις εναλλακτικές λύσεις χαμηλής κατανάλωσης και χωρίς κρασί που θα ακολουθήσει σύντομα. Σύμφωνα με την ένωση, οι οδηγοί είναι οι πρώτοι στο είδος τους και επικεντρώνονται σε ποτά που περιέχουν το πολύ 0,5% ABV και διατίθενται στην αγορά για ενήλικες. Στοχεύει στην αντιμετώπιση της σύγχυσης στο εμπόριο για προϊόντα κάτω του 0,5%

Μετά από μεγάλη σύγχυση στο εμπόριο για προϊόντα κάτω του 0,5%, ο οδηγός ξεκαθαρίζει πώς να προωθήσετε και να τοποθετήσετε σωστά αυτά τα προϊόντα με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο. Ο δεύτερος οδηγός για την επισήμανση εναλλακτικών προϊόντων χαμηλής κατανάλωσης και χωρίς αλκοόλ είναι η δεύτερη έκδοση της καθοδήγησης WSTA που δημοσιεύθηκε αρχικά το 2021. Βασίζεται στις προηγούμενες συμβουλές και καθορίζει ρεαλιστικές λύσεις σε αντικρουόμενες νομοθετικές απαιτήσεις.

Το έγγραφο περιέχει επίσης δείκτες βέλτιστων πρακτικών, ορισμένα βασικά πρέπει και όχι και προτεινόμενους νομικούς περιγραφείς που θα βοηθήσουν στην ονομασία των προϊόντων. Μερικά χρήσιμα παραδείγματα συμβατών ετικετών περιλαμβάνονται επίσης για αναφορά.

Τα έγγραφα προσφέρουν καθοδήγηση για να βοηθήσουν τους παραγωγούς να «αποφύγουν τις παγίδες», είπε ο Beale, και είναι «πρέπει να διαβαστούν» για όσους παράγουν ποτά χαμηλής περιεκτικότητας και χωρίς αλκοόλ.

Η είδηση ​​έρχεται καθώς αναμένεται ότι το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδας (DHSC) πρόκειται να πραγματοποιήσει περαιτέρω διαβούλευση σχετικά με τις απόψεις σχετικά με την αλλαγή των οδηγιών περιγραφής χαμηλού αλκοόλ που δημοσιεύθηκε το 2018. Η επικείμενη διαβούλευση είναι η δεύτερη προσπάθεια της κυβέρνησης αφού το τελευταίο απέτυχε να οδηγήσει σε ενημερωμένους περιγραφείς παρά το ενιαίο αίτημα από τον κλάδο, ανέφερε η WSTA.

Αναλυτικότερα, η διαβούλευση έχει δύο στόχους: να αυξήσει την υποκατάσταση αλκοολούχων προϊόντων τυπικής περιεκτικότητας με προϊόντα χαμηλής και χωρίς αλκοόλ από άτομα που πίνουν πάνω από επίπεδα χαμηλού κινδύνου και να διευκολύνει τη μετατόπιση της αγοράς από τις πωλήσεις και την προώθηση αλκοολούχων προϊόντων σε χαμηλές / μηδενικές εναλλακτικές.

Η WSTA και τα μέλη της πιστεύουν ακράδαντα ότι αυτοί οι στόχοι δεν μπορούν να επιτευχθούν χωρίς τροποποιήσεις στους ισχύοντες περιγραφικούς δείκτες, ιδίως την ανάγκη αύξησης της ελεύθερης αλκοόλης από 0,05% σε 0,5%. Αυτό θα παρείχε συνοχή μεταξύ των αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ευρώπης σε αυτά τα προϊόντα, καθώς και θα παρείχε σαφήνεια στους σημερινούς μπερδεμένους καταναλωτές.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της WSTA, Miles Beale, δήλωσε: «Η σαφήνεια και η συνέπεια των κυβερνητικών περιγραφών είναι πολύ πιο πιθανή από τις τιμωρητικές και μπερδεμένες μεταρρυθμίσεις των ειδικών φόρων κατανάλωσης για την επίτευξη του δεδηλωμένου στόχου της κυβέρνησης για ανάπτυξη του τομέα των μη και χαμηλών ποτών.

«Ενώ δηλώνει το προφανές, είναι απολύτως ζωτικής σημασίας οι καταναλωτές να καταλάβουν τι είναι αυτό που αγοράζουν εάν πρόκειται να υποστηρίξουν αυτό το μικρό αλλά αναπτυσσόμενο τμήμα της αγοράς. Εάν η κυβέρνηση θέλει να δει μια συνεχή αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών, πρέπει να συνεργαστεί στενά με τους παραγωγούς και τους λιανοπωλητές, όπου βρίσκεται η τεχνογνωσία.

«Ενθαρρύνουμε την DHSC να συνεχίσει τη διαβούλευση και να κάνει τις αλλαγές που επιθυμούν οι παραγωγοί, οι έμποροι λιανικής και οι καταναλωτές, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν να υποστηρίζουν την ανάπτυξη χαμηλών και καθόλου προϊόντων».

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Ο δείκτης Liv-ex 100, βασικό βαρόμετρο της απόδοσης της αγοράς εκλεκτού οίνου, παρουσίασε μέτρια πτώση 1% το πρώτο τρίμηνο του 2024, έναντι καθόδου 4,2%...

REPORTS

Κίνητρο για να αναπτύξει ο ανήσυχος οινοποιός το δυναµικό του δίνει η Μαλαγουζιά, µία από τις ανερχόµενες ελληνικές αρωµατικές λευκές ποικιλίες, προσφέροντας πολλές παραλλαγές...

REPORTS

Οι «ακραίες κλιματικές συνθήκες» πέρυσι επηρέασαν τους αμπελώνες παγκοσμίως, θέτοντας εντούτοις σε «ισορροπία» τον αμπελοοινικό τομέα που αντιμετωπίζει ζητήματα υπερπροσφοράς, όπως προκύπτει από την...

REPORTS

∆εν έχουν συµπληρωθεί 10 χρόνια από την ηµέρα που ο Γιάννης Τσαπάρας µαζί µε τη σύζυγό του Ελεάνα Παρλαβάντζα αποφάσισαν να αφιερωθούν ολοκληρωτικά στην...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Το 1955, η Σταυρούλα Κουράκου είχε γράψει στο «Ο οίνος, µια αιώνια θεότητα για την Ελλάδα»: «Η αµπελουργία είναι στενά δεµένη µε την κίνηση...

REPORTS

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, εφεξής, λίγο πριν από τον ετήσιο εορτασμό του θεσμού των «Ανοικτών Πορτών», στα οινοποιεία της χώρας, όσοι αγαπούν τη Γουμένισσα,...

REPORTS

∆εν έχουν συµπληρωθεί 10 χρόνια από την ηµέρα που ο Γιάννης Τσαπάρας µαζί µε τη σύζυγό του Ελεάνα Παρλαβάντζα αποφάσισαν να αφιερωθούν ολοκληρωτικά στην...

REPORTS

Κίνητρο για να αναπτύξει ο ανήσυχος οινοποιός το δυναµικό του δίνει η Μαλαγουζιά, µία από τις ανερχόµενες ελληνικές αρωµατικές λευκές ποικιλίες, προσφέροντας πολλές παραλλαγές...