Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Πτώση μετοχών της Naked Wines λόγω επιστροφής αγοραστών σε παραδοσιακά κανάλια

Οι μετοχές του διαδικτυακού λιανοπωλητή κρασιού Naked Wines σημείωσαν πτώση κατά ένα πέμπτο, καθώς προκλήθηκαν προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, επιρεάζοντας την ανάπτυξη νέων πελατών.

του Ζήση Πανάγου

Η εταιρεία αναμένεται να αναφέρει πωλήσεις 340-355 εκατομμυρίων λιρών για το τρέχον πλήρες έτος, σε σύγκριση με προηγούμενες προσδοκίες της που ανέρχονταν στις 370 εκατομμύρια λίρες.

Οι μετοχές της εταιρείας υποχώρησαν κατά 20,7% στις 535 π.μ. μετά τις πρώτες συναλλαγές.

Η Naked υπέστη χαμηλότερα επίπεδα διαθεσιμότητας και παράδοσης από ό,τι ήλπιζε, αυξάνοντας τα επίπεδα αποθεμάτων για να μειώσει την πίεση στα εισαγόμενα κρασιά και να μετριάσει τις επιπτώσεις της κρίσης των μεταφορών.

Σύμφωνα με την The Independent, η εταιρεία είπε στους μετόχους: «Παρά την επιχειρησιακή δράση για τον μετριασμό των επιπτώσεων, τα μέτρα διαθεσιμότητας και παράδοσης κρασιού ήταν κάτω από τους στόχους μας για σημαντικά τμήματα της περιόδου, επηρεάζοντας την εμπειρία των πελατών και την ανάπτυξη νέων πελατών».

Παρά αυτές τις προκλήσεις, η εταιρεία ανέφερε αύξηση 1% στις πωλήσεις στα 159,3 εκατομμύρια λίρες για το εξάμηνο έως τις 27 Σεπτεμβρίου.

Ο Nick Devlin, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, είπε ότι η επιχείρηση είναι πλέον «καλά εφοδιασμένη και προετοιμασμένη για αυτό που αναμένουμε να είναι μια περίοδος ρεκόρ διακοπών», ανέφερε η Independent.

Πρόσθεσε επίσης: «Είμαι ενθουσιασμένος για την πρόοδο που έχουμε σημειώσει μέχρι στιγμής φέτος στην περαιτέρω ενίσχυση της σειράς οινοποιών μας και της πρότασης των πελατών μας.

«Είμαστε επικεντρωμένοι στο να προσφέρουμε μια απίστευτη εμπειρία για τα μέλη μας και στη συνέχιση των επενδύσεων για την ανάπτυξη Naked Wines και τη σύνδεση περισσότερων καταναλωτών κρασιού με τους καλύτερους ανεξάρτητους οινοποιούς του κόσμου».

Ο αριθμός των νέων μελών έχει αυξηθεί κατά 25% από πέρυσι σε 947.000 σε όλο τον κόσμο, «αντανακλώντας τη διαρκή επιθυμία των καταναλωτών για μια εναλλακτική στην παραδοσιακή διανομή κρασιού», πρόσθεσε ο Devlin.

Οι Βρετανοί έπιναν περισσότερο κρασί και οινοπνευματώδη ποτά, αλλά λιγότερη μπύρα κατά τη διάρκεια των lockdown του 2020, αποκάλυψαν νέα στοιχεία της British Beer & Pub Association (BBPA). Συνήθως, 7 στα 10 αλκοολούχα ποτά που σερβίρονται σε μια παμπ είναι μπύρα, αλλά με το on-trade κλειστό για το μεγαλύτερο μέρος του περασμένου έτους, οι καταναλωτές στράφηκαν στις εναλλακτικές λύσεις.

 

Πηγή: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η διαχείριση της αμπελουργικής γης με όρους βιωσιμότητας μέσα σε ένα αστικό περιβάλλον και τα νομικά εργαλεία για την συνύπαρξη με την οικιστική ανάπτυξη...

REPORTS

Μια Μαλαγουζιά που έχει δηµιουργηθεί για να εξελίσσεται στο χρόνο, διατηρώντας τη φρεσκάδα και τον γαστρονοµικό χαρακτήρα της.

REPORTS

Μια δημοπρασία υψηλού προφίλ με εκατοντάδες κρασιά παγκόσμιας κλάσης από το κελάρι του εστιατορίου Le Gavroche προσέφερε κέρδη ύψους 1,9 εκατομμυρίων λιρών.

REPORTS

Στη Σαντορίνη δεν χορταίνει το μάτι από τα απίστευτα ειδυλλιακά τοπία αλλά και ο ουρανίσκος από τους οινικούς θησαυρούς, που αποκαλύπτει διαρκώς το νησί....

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Το 1955, η Σταυρούλα Κουράκου είχε γράψει στο «Ο οίνος, µια αιώνια θεότητα για την Ελλάδα»: «Η αµπελουργία είναι στενά δεµένη µε την κίνηση...

REPORTS

Η πρόοδος που έχει συντελεστεί τα τελευταία χρόνια στον εγχώριο κλάδο του κρασιού είναι δεδοµένη και αδιαµφισβήτητη, ωστόσο αυτά τα οποία µένει ακόµα να...

REPORTS

Το Οινοποιείο ∆ιαµαντάκης είναι µια σύγχρονη µονάδα παραγωγής ποιοτικών οίνων στο χωριό Κάτω Ασίτες του Ηρακλείου Κρήτης.

REPORTS

Μια Μαλαγουζιά που έχει δηµιουργηθεί για να εξελίσσεται στο χρόνο, διατηρώντας τη φρεσκάδα και τον γαστρονοµικό χαρακτήρα της.