Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες αύξησαν 38% τις πωλήσεις οίνου Ν. Κορέας

Μετά την έναρξη των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου, οι πωλήσεις κρασιού στη Νότια Κορέα εκτοξεύτηκαν, αλλά αυτό δεν ισχύει για την μπύρα, αποκαλύπτει ένας από τους μεγαλύτερους λιανοπωλητές της χώρας.

Οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες του Πεκίνου συμβάλλουν στην ενίσχυση της κατανάλωσης κρασιού, καθώς πολλοί άνθρωποι που απολαμβάνουν τις εκδηλώσεις στο σπίτι κατά τη διάρκεια του τρέχοντος κρύου έχουν αυξήσει και τις αγορές τους κρασιού.

Η E-Mart 24, ένας από τους μεγαλύτερους λιανοπωλητές στη Νότια Κορέα, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις κρασιών της αυξήθηκαν κατά 38% σε σύγκριση με μόλις πριν από δύο εβδομάδες. Την ίδια περίοδο, η μπύρα σημείωσε ελαφρά αύξηση 5% και το soju μειώθηκε κατά 3%, ανέφερε η Digital Times της Νότιας Κορέας.

Εξήγησε ότι λόγω του κρύου κύματος, με τη μέση θερμοκρασία να πέφτει στους -6,6 °C, οι άνθρωποι έχουν μειώσει τις υπαίθριες δραστηριότητες τους, επιλέγοντας να περνούν χρόνο στο σπίτι με ένα ποτήρι κρασί.

Τα στοιχεία των πωλήσεων αποκάλυψαν μια διαφορετική ιστορία από την Ολυμπιακή σεζόν του Τόκιο του περασμένου καλοκαιριού, όπου η αύξηση του κρασιού τον Ιούλιο ήταν μόλις 5%.

Η αύξηση του κρασιού έχει επίσης ωφελήσει τις πωλήσεις σνακ σχεδιασμένων για συνδυασμό κρασιών, όπως τυρί, ελιές και σαλάμι. Η απόδοση αυτών των ειδών είναι καλύτερη από τα ξηρά σνακ που τείνουν να τα απολαμβάνετε με μπύρα.

Το κατάστημα λιανικής E-Mart 24 πιστεύει ότι οι πελάτες τείνουν να απολαμβάνουν το κρασί όταν βρίσκονται σε ένα ζεστό οικιακό περιβάλλον και, κατά συνέπεια, έχει αναπτύξει σχέδια για να επεκτείνει τη γκάμα των σνακ που συνδυάζουν κρασί.

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Για 11η χρονιά τα κορυφαία κόκκινα κρασιά της Ελλάδας παρουσιάζονται δίπλα σε εξίσου σπουδαίες δημιουργίες του διεθνή αμπελώνα στην έκθεση που δικαίως φέρει το...

REPORTS

Η ιστορική Viña Santa Rita της Χιλής κατέκτησε την πρώτη θέση στη φετινή λίστα του Forbes με τις 50 καλύτερα οινοποιεία του κόσμου, μια...

REPORTS

Οι γιορτές, οι επιτυχίες, οι προσωπικές στιγμές αλλά και οι έρωτες εξακολουθούν να συνδέονται με ένα παγωμένο ποτήρι αφρώδους οίνου. Μια παλιά συνήθεια που...

REPORTS

Η ιταλική αγορά κρασιού βρίσκεται σε μια περίοδο αναδιάταξης, με το κοινό να δείχνει ολοένα μεγαλύτερη προτίμηση στην ποιότητα, τη βιωσιμότητα και στις πιο...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Διευρύνουν σταθερά την παρουσία τους στον οινικό χάρτη της χώρας τα κρασιά της Κεντρικής Ελλάδας, τουλάχιστον όπως αυτά δίνουν τα τελευταία χρόνια το παρών...

REPORTS

Την κατάταξη των αιτούντων περιόδου 2025-2026 για επενδύσεις σε οινοποιεία ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, με την διαδικασία των ενστάσεων να ξεκινά στις 26...

REPORTS

Το VINSANTO MIKRA THIRA είναι ο πρώτος επιδόρπιος οίνος του οινοποιείου, μια δημιουργία που εξελίχθηκε με αργό ρυθμό και υπομονή...

REPORTS

Ο παγκόσμιος οινικός κλάδος μετέβη στο 2025 μέσα σε μια περίοδο βαθιάς προσαρμογής, όπου η κατανάλωση μειώνεται αισθητά, αλλά η ζήτηση για ποιοτικότερο κρασί...