του Ζήση Πανάγου
Την Κυριακή διεξάχθηκε στην Κωνσταντινούπολη το φετινό Τουρκικό Grand Prix της Formula 1, στο οποίο νικητής στέφθηκε ο Valtteri Bottas. Ο ίδιος επικράτησε έναντι του οδηγού της Red Bull, Max Verstappen, ο οποίος κατέκτησε την δεύτερη θέση.
Αυτό όμως που είχε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στον φετινό αγώνα ήταν ο καθιερωμένος εορτασμός με σαμπάνια και όχι με αναψυκτικό αυτήν την φορά…
Πέρυσι, η Τουρκία δέχτηκε κριτική όταν δόθηκαν στους οδηγούς μπουκάλια αναψυκτικού αντί για σαμπάνια, που ήταν το ποτό της νίκης της Formula 1, για να γιορτάσουν τη νίκη τους, με πολλούς χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να διαμαρτύρονται ότι αυτή η κίνηση έκανε την Τουρκία να φαίνεται πιο κοινωνικά συντηρητική από ό, τι είναι στην πραγματικότητα.
Ο αρθρογράφος της κυβερνητικής εφημερίδας Hürriyet, Ertuğrul özkök, έγραψε την Τρίτη, ότι ο Soylu έστειλε επίσημη επιστολή στο Διοικητή της Κωνσταντινούπολης πριν από τον αγώνα της Formula 1, ζητώντας από την διοίκηση να επιτρέψει τη χρήση σαμπάνιας για τους εορτασμούς της νίκης στη Formula 1 στην Κωνσταντινούπολη. Ο özkök είπε ότι το ιταλικό κρασί Prosecco χρησιμοποιήθηκε στη γιορτή, το οποίο όπως ανέφερε μπορεί να θεωρηθεί ως “ένα είδος σαμπάνιας”.
Εν τω μεταξύ, ο Soylu αρνήθηκε τον ισχυρισμό του özkök, λέγοντας ότι ήταν η πρώτη φορά που άκουσε τις λεπτομέρειες του εορτασμού της νίκης της Formula 1.
Το κυβερνών Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (ΑΚΡ) της Τουρκίας δέχεται συχνές επικρίσεις για την προσπάθεια επιβολής θρησκευτικού τρόπου ζωής στους ανθρώπους, περιορίζοντας ταυτόχρονα τις ελευθερίες των μη ευσεβών Τούρκων.
Παράλληλα, Σε μια συμφωνία που ανακοινώθηκε τον Μάρτιο, η Formula 1 είπε ότι η Ferrari Trento ονομάστηκε ο επίσημος αφρώδης οίνος της F1 σε μια συνεργασία που θα διαρκέσει για τα επόμενα τρία χρόνια.
Σε μια συμφωνία που ανακοινώθηκε τον Μάρτιο, η Formula 1 είπε ότι η Ferrari Trento θα είναι ο επίσημος αφρώδης οίνος της F1 σε μια συνεργασία που θα διαρκέσει για τα επόμενα τρία χρόνια. Μπουκάλια αφρώδους οίνου της ιταλικής εταιρείας θα χρησιμοποιούνται στο βάθρο μετά από κάθε αγώνα και τα προϊόντα της θα είναι διαθέσιμα στο Paddock Club της F1 και σε άλλους επίσημους χώρους, σύμφωνα με τη νέα συμφωνία.
Πηγή: turkishminute.com