Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Millenials και Βoomers, οι νέες γενιές ψάχνονται πολύ με το κρασί

Η κατανάλωση κρασιού στις ΗΠΑ είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τους Millennial (25-39) και Gen X (40-54) καταναλωτές, με τους Gen Z (21-24) να ακολουθούν με μικρή διαφορά. Ωστόσο, οι Boomers + (55 και πάνω), οι οποίοι αντιπροσωπεύουν πάνω από το 1/3 των τακτικών καταναλωτών οινοπνευματωδών ποτών των ΗΠΑ, δεν έχουν αυξήσει τη συχνότητα κατανάλωσης κρασιού στον ίδιο βαθμό.

Ο διαχωρισμός των καταναλωτών οίνου ανά γενιά είναι μια δημοφιλής και συνηθισμένη στρατηγική μάρκετινγκ. Οι γεύσεις του κρασιού είναι εύπλαστες και, καθώς οι καταναλωτές μεγαλώνουν οι προτιμήσεις τους για το κρασί και τις συνήθειες αγοράς αλλάζουν. Μέσα από στοιχεία της έρευνας του Wine Intelligence Vinitrac με δεδομένα από τον Απρίλιο έως και τον Αύγουστο του 2020 δόθηκε έμφαση στις διαφορές μεταξύ των γενεών όσον αφορά τις προτιμήσεις του κρασιού και την αγοραστική συμπεριφορά. 

Πιο συγκεκριμένα οι λάτρεις του κρασιού της Gen X έχουν μεγαλύτερο δυναμικό άμεσης αγοράς από τους Millennials, με σταθερή κατανάλωση 29% η οποία πήρε μια ελαφρώς ανοδική πορεία κατά τη διάρκεια της εξεταζόμενης περιόδου . Ενδιαφέρονται περισσότερο για την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά της εικόνας του κρασιού. Αντιπροσωπεύουν ένα μεγαλύτερο ποσοστό στην αγορά και κατανάλωση κόκκινου κρασιού, ενώ αποτελούν ένα μικρότερο ποσοστό στην αγορά οικονομικών κρασιών προτιμώντας να αγοράζουν λιγότερές φιάλες προκειμένου με τα ίδια χρήματα να καταναλώνουν κρασιά κατηγορίας premium . 

Η ηλικιακή ομάδα των Millennials παρουσιάζει μικρή μείωση στην κατανάλωση αλκοόλ μετά την καραντίνα, με το ποσοστό που καταναλώνει να ανέρχεται στο 28% . Η μεταβολή αυτή οφείλεται στο πιο υγιεινό τρόπο ζωής που ακολουθούν και στο γεγονός ότι προτιμούν να καταναλώνουν διαφορετικού είδους αλκοολούχα ποτά και όχι αποκλειστικά κρασί.  

Πολύ ενθαρρυντικά ήταν και τα δεδομένα κατανάλωσης για τους Gen Z με ποσοστό 25% , κάτι που αποδεικνύει ότι η καραντίνα οδήγησε τους ηλικιακά νεότερους (21-24) στην πιο συστηματική κατανάλωση κρασιού. Ειδικότερα, αυτό το ηλικιακό γκρουπ είναι πιο εκλεκτικό δίνοντας μεγάλη έμφαση στις ετικέτες και στις φιάλες των κρασιών , ενώ καθοριστικό ρόλο για τις αγορές τους διαδραματίζουν οι ποικιλίες και η περιεκτικότητα σε αλκοόλ.  

Αντίθετα οι Bommers  που αποτελούνται από άτομα 55 ετών και πάνω φαίνεται να μην έχουν αυξήσει τη συχνότητα κατανάλωσης κρασιού στον ίδιο βαθμό με τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες, με ποσοστό κατανάλωσης 4% . Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει ότι στο διάστημα της πανδημίας οι συνήθειες τους μεταβλήθηκαν ,αφού περιορίστηκε σημαντικά η κατανάλωσή τους σε μπαρ και εστιατόρια. 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Wine Paris 2025 πρόκειται να μετατρέψει το Παρίσι σε παγκόσμιο κόμβο για το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά από τις 10 έως τις...

REPORTS

Το Crystal Springs της Napa Valley AVA γίνεται η 18η επίσημη ονομασία της διάσημης αμπελουργικής περιοχής. Η νέα AVA χωροθετείται σε μια λοφώδη περιοχή...

REPORTS

Οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) συνεχίζουν να επηρεάζουν το εμπόριο κρασιού με νέους και συναρπαστικούς τρόπους. Η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να διαδραματίσει βασικό...

REPORTS

Ο François Bouteille ανέλαβε τη θέση του διευθυντή και ο Bertrand Minchin τη θέση του συμπροέδρου του Bureau Interprofessionnel des Vins du Centre-Loire (BIVC).

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Συγγενείς, φίλοι και συνεργάτες θα πουν την Τρίτη 12 Νοεμβρίου το «ύστατο χαίρε» στον Γιάννη Μπουτάρη, που πέθανε σε ηλικία 82 χρόνων το βράδυ...

REPORTS

Στην Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού την Κυριακή 10 Νοεμβρίου συμμετέχουν τα οινοποιία των Δρόμων του Κρασιού της Ελλάδας.

REPORTS

Εξεπλάγησαν ευχάριστα οι 15 Γερμανοί σομελιέ και επαγγελματίες του οίνου από την δυναμικότητα και την ποικιλομορφία των terroir της Πελοποννήσου, καθώς μέσα από τις...

REPORTS

Η επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των Ηνωμένων Πολιτειών έχει φέρει σε εγρήγορση τη γαλλική οινοβιομηχανία, υπενθυμίζοντας με ανησυχία τις επιπτώσεις του λεγόμενου...