Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Millenials και Βoomers, οι νέες γενιές ψάχνονται πολύ με το κρασί

Η κατανάλωση κρασιού στις ΗΠΑ είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τους Millennial (25-39) και Gen X (40-54) καταναλωτές, με τους Gen Z (21-24) να ακολουθούν με μικρή διαφορά. Ωστόσο, οι Boomers + (55 και πάνω), οι οποίοι αντιπροσωπεύουν πάνω από το 1/3 των τακτικών καταναλωτών οινοπνευματωδών ποτών των ΗΠΑ, δεν έχουν αυξήσει τη συχνότητα κατανάλωσης κρασιού στον ίδιο βαθμό.

Ο διαχωρισμός των καταναλωτών οίνου ανά γενιά είναι μια δημοφιλής και συνηθισμένη στρατηγική μάρκετινγκ. Οι γεύσεις του κρασιού είναι εύπλαστες και, καθώς οι καταναλωτές μεγαλώνουν οι προτιμήσεις τους για το κρασί και τις συνήθειες αγοράς αλλάζουν. Μέσα από στοιχεία της έρευνας του Wine Intelligence Vinitrac με δεδομένα από τον Απρίλιο έως και τον Αύγουστο του 2020 δόθηκε έμφαση στις διαφορές μεταξύ των γενεών όσον αφορά τις προτιμήσεις του κρασιού και την αγοραστική συμπεριφορά. 

Πιο συγκεκριμένα οι λάτρεις του κρασιού της Gen X έχουν μεγαλύτερο δυναμικό άμεσης αγοράς από τους Millennials, με σταθερή κατανάλωση 29% η οποία πήρε μια ελαφρώς ανοδική πορεία κατά τη διάρκεια της εξεταζόμενης περιόδου . Ενδιαφέρονται περισσότερο για την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά της εικόνας του κρασιού. Αντιπροσωπεύουν ένα μεγαλύτερο ποσοστό στην αγορά και κατανάλωση κόκκινου κρασιού, ενώ αποτελούν ένα μικρότερο ποσοστό στην αγορά οικονομικών κρασιών προτιμώντας να αγοράζουν λιγότερές φιάλες προκειμένου με τα ίδια χρήματα να καταναλώνουν κρασιά κατηγορίας premium . 

Η ηλικιακή ομάδα των Millennials παρουσιάζει μικρή μείωση στην κατανάλωση αλκοόλ μετά την καραντίνα, με το ποσοστό που καταναλώνει να ανέρχεται στο 28% . Η μεταβολή αυτή οφείλεται στο πιο υγιεινό τρόπο ζωής που ακολουθούν και στο γεγονός ότι προτιμούν να καταναλώνουν διαφορετικού είδους αλκοολούχα ποτά και όχι αποκλειστικά κρασί.  

Πολύ ενθαρρυντικά ήταν και τα δεδομένα κατανάλωσης για τους Gen Z με ποσοστό 25% , κάτι που αποδεικνύει ότι η καραντίνα οδήγησε τους ηλικιακά νεότερους (21-24) στην πιο συστηματική κατανάλωση κρασιού. Ειδικότερα, αυτό το ηλικιακό γκρουπ είναι πιο εκλεκτικό δίνοντας μεγάλη έμφαση στις ετικέτες και στις φιάλες των κρασιών , ενώ καθοριστικό ρόλο για τις αγορές τους διαδραματίζουν οι ποικιλίες και η περιεκτικότητα σε αλκοόλ.  

Αντίθετα οι Bommers  που αποτελούνται από άτομα 55 ετών και πάνω φαίνεται να μην έχουν αυξήσει τη συχνότητα κατανάλωσης κρασιού στον ίδιο βαθμό με τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες, με ποσοστό κατανάλωσης 4% . Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει ότι στο διάστημα της πανδημίας οι συνήθειες τους μεταβλήθηκαν ,αφού περιορίστηκε σημαντικά η κατανάλωσή τους σε μπαρ και εστιατόρια. 

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Πότε μπορεί να αποβεί επιζήμια η χιονόπτωση στα πρέμνα

REPORTS

Μεγαλύτερο περιθώριο ευελιξίας στο καθεστώς που διέπει τις άδειες φύτευσης αμπέλου προσπαθεί να προωθήσει η Κομισιόν, πρόθεση της οποίας είναι η αύξηση του ποσοστού...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Συγκεντρώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά, που θα προσέδιδαν σε κάποιον το προσωνύµιο «κρασάνθρωπος». Παράτησε µια διασφαλισµένη θέση στο ∆ηµόσιο και στο ελαιόλαδο, έχοντας σπουδάσει...

REPORTS

Μια επετειακή επανέκδοση της «Ράμνιστας» του 2011, με αφορμή τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την ελληνική επανάσταση, λανσάρισμα της «Μαλαγουζιάς» και σε φυσικά κανάλια...

Copyright © 2020 Greenbox SA.